Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

  • 0

Comeon casino betaalt al een maand niet uit


Vraag

Geplaatst

Ik heb een maand geleden, op 4 september alweer bedrag van 225 euro opgenomen en de status hiervan is 'Aan het wachten'. 8 september nog eens 75 euro opgenomen en hetzelfde verhaal. Klantenservice onbereikbaar, via telefoon hangen ze op na een tijd wachten, via chat wordt de verbinding verbroken na 3 kwartier en nog niemand gesproken te hebben. Ondertussen 3 mails gestuurd, geen reactie. Heeft iemand hetzelfde en wat adviseren jullie?

Het is geen hoog bedrag maar ik vind het raar dat dit zomaar kan.

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst

Als ik m'n eigen ervaringen bij Comeon er naast leg vreemd verhaal. Nooit problemen gehad daar met uitbetalingen of contact met klantenservice krijgen wanneer nodig. Basaal gezien antwoord op je vraag (mits er niet van alles omheen speelt waar we geen weet van hebben en er vanuitgaande dat je 4/8 augustus bedoelt ipv 4/8 september) - nee dit kan niet. Comeon heeft zich ook gewoon aan de regels te houden. Gijzelen van spelersgeld zonder dat daar een hele goede reden voor is en/of onbereikbaar zijn wbt klantenservice is een no go. Je zou op z'n minst binnen korte tijd een uitleg mogen verwachten omtrent de reden van de status van je uitbetalingen. Gaat het om enkele dagen en bedoelde je wel september, dan hebben ze wellicht gewoon wat vertraging in de verwerking van uitbetalingen in z'n algemeenheid op dit moment.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

  • 0
Geplaatst
10 uur geleden zei devad:

Als ik m'n eigen ervaringen bij Comeon er naast leg vreemd verhaal. Nooit problemen gehad daar met uitbetalingen of contact met klantenservice krijgen wanneer nodig. Basaal gezien antwoord op je vraag (mits er niet van alles omheen speelt waar we geen weet van hebben en er vanuitgaande dat je 4/8 augustus bedoelt ipv 4/8 september) - nee dit kan niet. Comeon heeft zich ook gewoon aan de regels te houden. Gijzelen van spelersgeld zonder dat daar een hele goede reden voor is en/of onbereikbaar zijn wbt klantenservice is een no go. Je zou op z'n minst binnen korte tijd een uitleg mogen verwachten omtrent de reden van de status van je uitbetalingen. Gaat het om enkele dagen en bedoelde je wel september, dan hebben ze wellicht gewoon wat vertraging in de verwerking van uitbetalingen in z'n algemeenheid op dit moment.

Als het een maand is dan zijn ze dingen aan het bekijken. Maar dan zouden ze op zijn minst de speler kunnen informeren of aanvullende info aanvragen.
Als het dagen omdat er vertraging is is dat absurd. Ik vind sowieso elk casino dat niet insta uitbetalingen heeft onbegrijpelijk. En zou mijn inziens verplicht moeten zijn voor vergunning houders.

  • 0
Geplaatst
48 minuten geleden zei LuukFOD:

Als het een maand is dan zijn ze dingen aan het bekijken. Maar dan zouden ze op zijn minst de speler kunnen informeren of aanvullende info aanvragen.
Als het dagen omdat er vertraging is is dat absurd. Ik vind sowieso elk casino dat niet insta uitbetalingen heeft onbegrijpelijk. En zou mijn inziens verplicht moeten zijn voor vergunning houders.

Kon er destijds wel mee leven, in de praktijk duurde het nooit heel lang in m'n beleving. Maar je hebt wel een punt, anno 2025 zouden instant uitbetalingen idd wel gewoon overal de norm moeten zijn.

  • 0
Geplaatst (bewerkt)
23 minuten geleden zei demyjucy:

Het is een verschrikkelijk casino net als bingoal die ook jaren geen instant betalingen had en blij doen dat ze het wel hebben laat ze lekker in België 

Bingoal is een van de weinige aanbieders die nog bonussen en de hoogste RTP aanbied. Ze zijn misschien slap begonnen maar ik vind de haat zeer onterecht.

 

Edit: ook nog gewoon 'echte mensen' bij de klantenservice 

bewerkt door lord_cake
  • 0
Geplaatst
33 minuten geleden zei lord_cake:

Bingoal is een van de weinige aanbieders die nog bonussen en de hoogste RTP aanbied. Ze zijn misschien slap begonnen maar ik vind de haat zeer onterecht.

 

Edit: ook nog gewoon 'echte mensen' bij de klantenservice 

oke sorry 

  • 0
Geplaatst
2 hours ago, lord_cake said:

Bingoal is een van de weinige aanbieders die nog bonussen en de hoogste RTP aanbied. Ze zijn misschien slap begonnen maar ik vind de haat zeer onterecht.

 

Edit: ook nog gewoon 'echte mensen' bij de klantenservice 

Bonussen bij Bingoal? Die heb ik al een hele tijd niet gezien. Persoonsgebonden wellicht? 

  • 0
Geplaatst (bewerkt)
On 9/8/2025 at 9:25 PM, devad said:

Als ik m'n eigen ervaringen bij Comeon er naast leg vreemd verhaal. Nooit problemen gehad daar met uitbetalingen of contact met klantenservice krijgen wanneer nodig. Basaal gezien antwoord op je vraag (mits er niet van alles omheen speelt waar we geen weet van hebben en er vanuitgaande dat je 4/8 augustus bedoelt ipv 4/8 september) - nee dit kan niet. Comeon heeft zich ook gewoon aan de regels te houden. Gijzelen van spelersgeld zonder dat daar een hele goede reden voor is en/of onbereikbaar zijn wbt klantenservice is een no go. Je zou op z'n minst binnen korte tijd een uitleg mogen verwachten omtrent de reden van de status van je uitbetalingen. Gaat het om enkele dagen en bedoelde je wel september, dan hebben ze wellicht gewoon wat vertraging in de verwerking van uitbetalingen in z'n algemeenheid op dit moment.

Bedankt voor je reactie! Het gaat inderdaad om augustus en niet september, in de tussentijd helemaal niks vernomen van iets aanleveren of iets dergelijks. En bij zo'n laag bedrag zou ik dat niet eens verwachten.. ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen, dat geld kan ik vergeten denk?

 

bewerkt door gebruiker1000
  • 0
Geplaatst
1 uur geleden zei gebruiker1000:

Bedankt voor je reactie! Het gaat inderdaad om augustus en niet september, in de tussentijd helemaal niks vernomen van iets aanleveren of iets dergelijks. En bij zo'n laag bedrag zou ik dat niet eens verwachten.. ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen, dat geld kan ik vergeten denk?

IMG_20250910_082711.jpg

het is een goore teringg casino ik hoop dat ze nog een keer kei hard aangepakt worden en geraakt worden door een bliksemschicht ofzo weg ermee zijn dieven dat wist ik al van dag 1

  • 0
Geplaatst
1 uur geleden zei gebruiker1000:

Bedankt voor je reactie! Het gaat inderdaad om augustus en niet september, in de tussentijd helemaal niks vernomen van iets aanleveren of iets dergelijks. En bij zo'n laag bedrag zou ik dat niet eens verwachten.. ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen, dat geld kan ik vergeten denk?

Nee zeker niet. Comeon is gewoon een gelicenseerde partij, dus als jij geen gekke dingen gedaan hebt en dit geld legitiem gewonnen of overgebleven is om uit te laten betalen in je account (richting de rekening waar je je ook mee geregistreerd hebt), dan heb je daar gewoon recht op. Vraag is nu vooral wat er mis gaat, en aangezien direct contact niet schijnt te werken voor je is dit misschien het punt om dan maar een formele klacht in te gaan dienen per mail waarin je dan ook aangeeft melding te doen bij de KSA als verdere respons uit blijft. Extra controles over uitbetalingen wanneer men dat nodig acht of technische hiccups waardoor er een keer iets spaak loopt kunnen allemaal best eens gebeuren, maar totale radiostilte richting een speler wanneer dat het geval is lijkt me verre van oke.

  • 0
Geplaatst (bewerkt)

^^ mee eens.

Alleen jammer dat de spelers bescherming bij de legale Nederlandse casino's helemaal 0,0 is.

Geen ADR en melding bij KSA is leuk om het casino een fikse boete te bezorgen als er iets niet goed is gegaan, maar voor de individuele speler wordt er van daar uit ook niets gedaan.

 

bewerkt door Rudi
Spelling
  • 0
Geplaatst
50 minuten geleden zei Rudi:

^^ mee eens.

Alleen jammer dat de spelers bescherming bij de legale Nederlandse casino's helemaal 0,0 is.

Geen ADR en melding bij KSA is leuk om het casino een fikse boete te bezorgen als er iets niet goed is gegaan, maar voor de individuele speler wordt er van daar uit ook niets gedaan.

 

Klopt ksa geeft alleen boeten en waarschuwingen.  speler wordt niet op de hoogte gehouden van de gang van zaken en er wordt ook niet bemiddelt namens de speler op de website kansspelautoriteit.nl kan je wel kijken of er sancties naar casino zijn uitgegaan meer niet.

  • 0
Geplaatst
4 hours ago, Rudi said:

^^ mee eens.

Alleen jammer dat de spelers bescherming bij de legale Nederlandse casino's helemaal 0,0 is.

Geen ADR en melding bij KSA is leuk om het casino een fikse boete te bezorgen als er iets niet goed is gegaan, maar voor de individuele speler wordt er van daar uit ook niets gedaan.

 

Ik kan dat wellicht nog proberen, maar ik heb het vermoeden dat dit wordt genegeerd net zoals voorgaande 3 mails die ik gestuurd heb. Ik ga dat in ieder geval doen, nog meer goede ideeën? Neem ik ze gelijk mee in de mail :)

  • 0
Geplaatst
1 uur geleden zei gebruiker1000:

Ik kan dat wellicht nog proberen, maar ik heb het vermoeden dat dit wordt genegeerd net zoals voorgaande 3 mails die ik gestuurd heb. Ik ga dat in ieder geval doen, nog meer goede ideeën? Neem ik ze gelijk mee in de mail :)

100 procent bij de ksa melden dat ze niet bereikbaar zijn ! Ze hebben daar al een officiële waarschuwing voor gehad dan gaan ze nu een boete krijgen . Via kansspelautoriteit.nl kun je ook anoniem jou klacht doorgeven en is binnen 5 minuten gedaan . En niet twijfelen gelijk doen de ksa is daar voor en kost jou alleen 5 minuten.  En het geeft je een goed gevoel dat je die ratten terug kan pakken die jou nu slecht laten voelen

  • 0
Geplaatst
23 minutes ago, demyjucy said:

100 procent bij de ksa melden dat ze niet bereikbaar zijn ! Ze hebben daar al een officiële waarschuwing voor gehad dan gaan ze nu een boete krijgen . Via kansspelautoriteit.nl kun je ook anoniem jou klacht doorgeven en is binnen 5 minuten gedaan . En niet twijfelen gelijk doen de ksa is daar voor en kost jou alleen 5 minuten.  En het geeft je een goed gevoel dat je die ratten terug kan pakken die jou nu slecht laten voelen

Heb dat nu inderdaad ook gedaan, hopelijk gaan zij er wel iets mee doen! Dat dit nog kan in Nederland, kansloos 😅😅 jij hebt er ook negatieve ervaringen mee?

  • 0
Geplaatst
7 hours ago, devad said:

Nee zeker niet. Comeon is gewoon een gelicenseerde partij, dus als jij geen gekke dingen gedaan hebt en dit geld legitiem gewonnen of overgebleven is om uit te laten betalen in je account (richting de rekening waar je je ook mee geregistreerd hebt), dan heb je daar gewoon recht op. Vraag is nu vooral wat er mis gaat, en aangezien direct contact niet schijnt te werken voor je is dit misschien het punt om dan maar een formele klacht in te gaan dienen per mail waarin je dan ook aangeeft melding te doen bij de KSA als verdere respons uit blijft. Extra controles over uitbetalingen wanneer men dat nodig acht of technische hiccups waardoor er een keer iets spaak loopt kunnen allemaal best eens gebeuren, maar totale radiostilte richting een speler wanneer dat het geval is lijkt me verre van oke.

Na een klacht gestuurd te hebben met dat ik naar de toezichthouder zou stappen, is het nu dan eindelijk goedgekeurd en uitbetaald! Ze gaven nog aan dat mijn identificatie verlopen was en dat ze met mij contact erover gezocht hebben erover maar ik kon dit niet vinden in mijn mail. Dus al met al goed afgelopen maar mocht even duren

  • 0
Geplaatst
5 minuten geleden zei gebruiker1000:

Na een klacht gestuurd te hebben met dat ik naar de toezichthouder zou stappen, is het nu dan eindelijk goedgekeurd en uitbetaald! Ze gaven nog aan dat mijn identificatie verlopen was en dat ze met mij contact erover gezocht hebben erover maar ik kon dit niet vinden in mijn mail. Dus al met al goed afgelopen maar mocht even duren

Ah kijk aan, mooi dat het geholpen heeft. Veel meer kon je ook niet doen! Misschien nog wel even een dubbelcheck in de spam folder ;)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.