Nass Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Hallo, Ik heb 2 weken geleden voor het eerst gespeeld bij Unibet een bedrag gewonnen van 1500,- op een kast. Met als inleg 100,- paysafecard. Uitbetaald naar mijn partner haar rekening. Helaas heb ik bij het aanmelden bij Unibet met verkeerde gegevens geregistreerd (gewoon maar wat ingevuld) uiteindelijk wel kunnen achterhalen dat het ging om mijn account. Het proces in de afgelopen 2 weken is als volgt gegaan er is door Unibet gevraagt om bewijsstukken te leveren heb ik gedaan. Uiteindelijk wel duidelijk dat het ging om mijn account ben nog wachtend op definitiefe uitslag. Helaas heb ik vandaag telefonisch vernomen dat er een kans is dat ik mijn gewonnen bedrag van 1500 euro niet terug krijg maar wel mijn inleg dus 100 euro,- omdat ik de regels zou hebben overschreden. Maar dat moet de betreffende afdeling nog beslissen. Iemand nog tips of ervaringen te delen wat ik kan doen? Mvg, Karel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 In het vervolg de juiste gegevens invullen. Naar dit bedrag kun je fluiten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nass Posted October 9, 2017 Author Report Share Posted October 9, 2017 Dat dacht ik al ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Een vervelende ervaring met het online casino inderdaad. Men is hier vaak streng in, en terecht want je maakt gebruik van 'nep-gegevens' voor echt geld transacties. Dit komt altijd verdacht over. Je kunt ooit geluk hebben als je de juiste support agent te pakken hebt, maar meestal heb je helaas geen voet om op te staan :(. Daarnaast blijft het lastig nu de markt in Nederland qua online gokken nog illegaal is officieel. Hopelijk heb je toch nog geluk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 (edited) Snap nooit zo goed waarom mensen dit doen, onjuiste gegevens invullen. Je speelt toch om te winnen? En als je wint, dan wil je dat je jouw geld toch krijgt? Tenzij je meerdere accounts hebt aangemaakt en meerdere malen een bonus wil pakken. En dan is het nog stom. Ben bang dat je naar je geld kan fluiten. Denk trouwens dat het in een gelegaliseerde markt alleen maar strenger gaat worden. De NL overheid blinkt uit in betutteling en zal ongetwijfeld online casino's allerlei extra regels opleggen mbt identiteitscontrole en verificatie. Edited October 9, 2017 by Wolfie (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 3 minuten geleden zei Wolfie: . De NL overheid blinkt uit in betutteling en zal ongetwijfeld online casino's allerlei extra regels opleggen mbt identiteitscontrole en verificatie. Kans is wel aanwezig dat je dan van te voren je gegevens moet laten controleren en niet pas als je wilt uitcashen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 10, 2017 Report Share Posted October 10, 2017 Het is zo bij alle casino account en ook bij forex en bij de bank dat je altijd je eigen gegevens in moet vullen. Dit staat ook helder in de algemene voorwaarden en zijn ze ook verplicht zo te doen van de (gok) toezichthouders. Als er dan een situatie ontstaat dat mensen uit betalen dan wordt er in principe altijd (en zeker in een later stadium) gevraagd naar controle van ID en naar controle huisadres waar het account op is geregistreerd. Dit doen ze om te checken of mensen niet meerdere account hebben (oa bonus abuse) of ze op de zwarte lijst staan etc. Unibet is een betrouwbaar bedrijf en zijn hier om de mensen op een manier te pakken(op hun huisvoordeel na), ze hebben ook liever tevreden klanten (spelers) Mag je na het telefonisch contact wel klant blijven daar? Kan je wel storten en uitbetalen nu? @LuukFOD kan jij hier wat over zeggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 10, 2017 Report Share Posted October 10, 2017 Ik heb vroeger nog wel eens mijn roepnaam ingevuld in plaats van mijn eerste officiële naam, maar altijd gewoon op voorhand een bericht gestuurd naar support van oh dit en dit is het geval; hier heb je mij ID-kaart. Nog nooit problemen mee gehad. Ook wel eens een casino gedaan toen ik nog geen 18 was en ook dat ging daarna prima toen ik eenmaal wel 18 was en het eerlijk had aangegeven. Maar ik ken ook genoeg kennissen die met geld naar elkaar overboeken en het account van de moeder van de vriendin van de buurvrouw toch echt konden fluiten naar het geld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted October 10, 2017 Report Share Posted October 10, 2017 De verkeerde gegevens invullen dat is mij niet gebeurd, maar ik vermoed dat je naar dat geld kunt fluiten. Ik heb het met Unibet meegemaakt dat ik dubbel in het systeem stond. Schijnbaar al driekwart jaar en gedurende die periode meermaals gestort. Toen nooit een foutmelding gekregen. Toen had ik vervolgens een mooie week met voetbal weddenschappen en wilde ik iets van 250 euro laten uitbetalen. Mijn account werd vervolgens geblokkeerd en ik kreeg een melding dat mijn account werd onderzocht. Uiteindelijk inleg terug gekregen en kunnen fluiten naar de winst. Op mijn vragen hoe het dan mogelijk was om twee accounts te hebben en waarom storten met dezelfde bankrekening geen melding opleverde werd niet ingegaan en terug verwezen naar de reglementen dat het niet is toegestaan meerdere accounts te hebben. Lekker Unibet opgezegd. Ik speel alleen nog maar bij 888, in mijn ogen veruit de beste qua aanbod, bonussen en service van medewerkers. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted October 11, 2017 Report Share Posted October 11, 2017 @TheGreatOne Ik kan hier niets over zeggen want ik ken de ins en outs niet. In general is het heel simpel hou je aan de regels dan krijg je dit soort ellende niet. Geen enkel zal ooit geld niet uitbetalen zonder dat er sprake is van fraudeuleus handelen. Antwoord dat gegeven word door de customer support komt altijd vanaf de verantwoodelijke afdelingen die alles uitgebreid onderzoeken. En nooit zonder goede reden dingen doen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon34 Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 Account aanmaken! En dan gelijk je id en bank gegevens opsturen! Bij een goede verificatie? Pas geld overmaken! Ik heb t zelf ook al mee gemaakt! ooit een account aangemaakt met mijn eigen naam! Alleen bank gegevens van mijn partner!! wilde geld uit laten betalen t kon niet? Maar al die keren dat ik heb gestort dat kon natuurlijk weer wel! Nu zit ik enkel nog bij Leovegas! hun betalen perfect en zeer snel uit!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.