Spring naar bijdragen
Logo 888
888 Casino

Ontvang tot 200 spins!


Logo BetMGM
BetMGM

Casino en bookmaker


Logo Tonybet
Tonybet

3.000+ casino games


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Wacht al 3 weken op uitbetaling van Comeon Casino


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi, Ik heb 3 weken een uitbetaling gevraagd voor 3000 euro bij Come on casino en de status van mijn opname staat nog steeds op aan het wachten. Ik heb al meerdere keren via de chat contact gehad om verduidelijking maar ze komen met geen enkele reden voor de vertraging, alleen maar dat ze er mee bezig zijn en dat al 3 weken lang. Heb een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Wat kan ik nu het beste als volgende stap gaan doen want dit duurt wel erg lang?

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Mmm dat is geen goede service van Come on, 3 weken heel bijzonder normaal moet dit gewoon binnen een dag op je rekening staan en als support je aan het lijntje houdt, lijkt het op iets anders? Wat heb je gespeeld, heb je vaker uitbetaald, gestort met Ideal en flink gewonnen?

Geplaatst

Ja ik snap ook niet wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren, krijg ook totaal geen update of dat ik iets van documenten moet opsturen. Gewoon slots en nooit meer dan 5 euro per bet. Wel vaker al uitbetaald in het verleden, via Ideal gestort inderdaad en aardig gewonnen.

Geplaatst

^We hebben dit de laatste maanden vaker langs zien komen, specifiek over Comeon. Oa dit topic was vergelijkbaar:

Maak je geen zorgen @Jimbo2, je krijgt het geld hoe dan ook als eea gewoon ontstaan is uit eerlijk spel, deze partij is gewoon legit en gelicenseerd, dus ze zullen wel moeten.

Bij de vorige gebruiker in exact jouw situatie hielp een berichtje via de mail waarin referentie gemaakt werd over een eventuele melding richting de KSA voor een directe respons vanuit het casino. Mijn mening is verder hetzelfde als ook al in dat topic gedeeld. Extra benodigde controles of hiccups in een systeem en dergelijke die voor vertragingen kunnen zorgen zijn vervelend, echter nog begrijpelijk. Totale radiostilte richting je klant als zoiets speelt is daarentegen onacceptabel.

  • Like 3
  • Thanks 1
Geplaatst
25 minuten geleden zei Jimbo2:

Ja ik snap ook niet wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren, krijg ook totaal geen update of dat ik iets van documenten moet opsturen. Gewoon slots en nooit meer dan 5 euro per bet. Wel vaker al uitbetaald in het verleden, via Ideal gestort inderdaad en aardig gewonnen.

Ik adviseer je toch dringend telefonisch contact op te nemen , het beste doe je dat op een middag tussen 1400 en 1800 u, dan heb je de grootste kans om niet te lang in de wacht te staan. Leg vervolgens uit dat je wacht op goedkeuring van je uitbetaalverzoek en dat een langere wachttijd dan 72 uur onacceptabel is en dat elke cent die in je account staat (bonusgeld uitgezonderd) op jouw verzoek direct volgens regels van de KSA overgemaakt moet worden.

Ik heb die ervaring niet met Come on , en kreeg het geld altijd binnen 2 tot 6 uur na mijn uitbetaalverzoek maar speel sinds kort meer op Get Lucky wat niks meer is als een "kloon" van Comeon (ook v.w.b. limieten). 

Wel valt me op dat ze de laatste maanden vreemd communiceren via de email. Zo kreeg ik deze week een email of ik een kopie van mijn ID wilde sturen voor hun administratie. Bij telefonische navraag bij een medewerker van de klantenservice op mijn vraag waarom ze die wilde hebben, immers ik heb al vanaf hun start een account bij Comeon bleek dat ik deze email kon negeren en mijn ID gewoon nog 2 jaar geldig was😇

 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bellagiogast:

Wel valt me op dat ze de laatste maanden vreemd communiceren via de email. Zo kreeg ik deze week een email of ik een kopie van mijn ID wilde sturen voor hun administratie. Bij telefonische navraag bij een medewerker van de klantenservice op mijn vraag waarom ze die wilde hebben, immers ik heb al vanaf hun start een account bij Comeon bleek dat ik deze email kon negeren en mijn ID gewoon nog 2 jaar geldig was😇

Bij die andere gebruiker speelde er ook iets met ID en geldigheid uiteindelijk. Wellicht ligt de administratie enigszins overhoop oid sinds de domein-uitbreiding op Get Lucky (sowieso een vrij bizarre stap vond ik, maar dat terzijde)? Ik heb dezelfde ervaringen als wat jij beschrijft, Comeon was al nooit de snelste, maar ook weer niet dat ik weken op m'n geld moest wachten. Dit valt wel op zeg maar, dus ik ben benieuwd of de reden in dit geval vergelijkbaar is. Hou ons even op de hoogte van de uitkomst @Jimbo2.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Timmy31:

Dat ze niet eens laten weten dat er extra controle nodig is of iets anders kan niet door de beugel.

Volledig mee eens. Een extra controle is mogelijk maar die zou nooit langer dan 3 werkdagen (72 uur) mogen duren. Onacceptabel dit voor een licentiehouder!

Geplaatst
43 minuten geleden zei Timmy31:

Walgelijk zeg, en dat voor een casino met een licentie.

Dat ze niet eens laten weten dat er extra controle nodig is of iets anders kan niet door de beugel.

Dit ken ik idd alleen van de niet-gelicenseerden, meestal dan dat de withdrawal direct 'processed' was maar dat de 'payment provider' traag was. Uiteindelijk krijg je het geld altijd, maar ik begin toch twijfels te krijgen bij de liquiditeit van Comeon. Terwijl het toch echt opgericht is door 'veteranen in de industrie die meer willen bieden'. Gelul natuurlijk. Ze horen je op zijn minst aan te geven waarom het zo lang duurt of dat je onderwerp bent van onderzoek.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.