Spring naar bijdragen
Logo 888
888 Casino

Ontvang tot 200 spins!


Logo BetMGM
BetMGM

Casino en bookmaker


Logo Tonybet
Tonybet

3.000+ Spellen


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Wacht al 3 weken op uitbetaling van Comeon Casino


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi, Ik heb 3 weken een uitbetaling gevraagd voor 3000 euro bij Come on casino en de status van mijn opname staat nog steeds op aan het wachten. Ik heb al meerdere keren via de chat contact gehad om verduidelijking maar ze komen met geen enkele reden voor de vertraging, alleen maar dat ze er mee bezig zijn en dat al 3 weken lang. Heb een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Wat kan ik nu het beste als volgende stap gaan doen want dit duurt wel erg lang?

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Mmm dat is geen goede service van Come on, 3 weken heel bijzonder normaal moet dit gewoon binnen een dag op je rekening staan en als support je aan het lijntje houdt, lijkt het op iets anders? Wat heb je gespeeld, heb je vaker uitbetaald, gestort met Ideal en flink gewonnen?

Geplaatst

Ja ik snap ook niet wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren, krijg ook totaal geen update of dat ik iets van documenten moet opsturen. Gewoon slots en nooit meer dan 5 euro per bet. Wel vaker al uitbetaald in het verleden, via Ideal gestort inderdaad en aardig gewonnen.

Geplaatst

^We hebben dit de laatste maanden vaker langs zien komen, specifiek over Comeon. Oa dit topic was vergelijkbaar:

Maak je geen zorgen @Jimbo2, je krijgt het geld hoe dan ook als eea gewoon ontstaan is uit eerlijk spel, deze partij is gewoon legit en gelicenseerd, dus ze zullen wel moeten.

Bij de vorige gebruiker in exact jouw situatie hielp een berichtje via de mail waarin referentie gemaakt werd over een eventuele melding richting de KSA voor een directe respons vanuit het casino. Mijn mening is verder hetzelfde als ook al in dat topic gedeeld. Extra benodigde controles of hiccups in een systeem en dergelijke die voor vertragingen kunnen zorgen zijn vervelend, echter nog begrijpelijk. Totale radiostilte richting je klant als zoiets speelt is daarentegen onacceptabel.

  • Like 3
  • Thanks 1
Geplaatst
25 minuten geleden zei Jimbo2:

Ja ik snap ook niet wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren, krijg ook totaal geen update of dat ik iets van documenten moet opsturen. Gewoon slots en nooit meer dan 5 euro per bet. Wel vaker al uitbetaald in het verleden, via Ideal gestort inderdaad en aardig gewonnen.

Ik adviseer je toch dringend telefonisch contact op te nemen , het beste doe je dat op een middag tussen 1400 en 1800 u, dan heb je de grootste kans om niet te lang in de wacht te staan. Leg vervolgens uit dat je wacht op goedkeuring van je uitbetaalverzoek en dat een langere wachttijd dan 72 uur onacceptabel is en dat elke cent die in je account staat (bonusgeld uitgezonderd) op jouw verzoek direct volgens regels van de KSA overgemaakt moet worden.

Ik heb die ervaring niet met Come on , en kreeg het geld altijd binnen 2 tot 6 uur na mijn uitbetaalverzoek maar speel sinds kort meer op Get Lucky wat niks meer is als een "kloon" van Comeon (ook v.w.b. limieten). 

Wel valt me op dat ze de laatste maanden vreemd communiceren via de email. Zo kreeg ik deze week een email of ik een kopie van mijn ID wilde sturen voor hun administratie. Bij telefonische navraag bij een medewerker van de klantenservice op mijn vraag waarom ze die wilde hebben, immers ik heb al vanaf hun start een account bij Comeon bleek dat ik deze email kon negeren en mijn ID gewoon nog 2 jaar geldig was😇

 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bellagiogast:

Wel valt me op dat ze de laatste maanden vreemd communiceren via de email. Zo kreeg ik deze week een email of ik een kopie van mijn ID wilde sturen voor hun administratie. Bij telefonische navraag bij een medewerker van de klantenservice op mijn vraag waarom ze die wilde hebben, immers ik heb al vanaf hun start een account bij Comeon bleek dat ik deze email kon negeren en mijn ID gewoon nog 2 jaar geldig was😇

Bij die andere gebruiker speelde er ook iets met ID en geldigheid uiteindelijk. Wellicht ligt de administratie enigszins overhoop oid sinds de domein-uitbreiding op Get Lucky (sowieso een vrij bizarre stap vond ik, maar dat terzijde)? Ik heb dezelfde ervaringen als wat jij beschrijft, Comeon was al nooit de snelste, maar ook weer niet dat ik weken op m'n geld moest wachten. Dit valt wel op zeg maar, dus ik ben benieuwd of de reden in dit geval vergelijkbaar is. Hou ons even op de hoogte van de uitkomst @Jimbo2.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Timmy31:

Dat ze niet eens laten weten dat er extra controle nodig is of iets anders kan niet door de beugel.

Volledig mee eens. Een extra controle is mogelijk maar die zou nooit langer dan 3 werkdagen (72 uur) mogen duren. Onacceptabel dit voor een licentiehouder!

Geplaatst
43 minuten geleden zei Timmy31:

Walgelijk zeg, en dat voor een casino met een licentie.

Dat ze niet eens laten weten dat er extra controle nodig is of iets anders kan niet door de beugel.

Dit ken ik idd alleen van de niet-gelicenseerden, meestal dan dat de withdrawal direct 'processed' was maar dat de 'payment provider' traag was. Uiteindelijk krijg je het geld altijd, maar ik begin toch twijfels te krijgen bij de liquiditeit van Comeon. Terwijl het toch echt opgericht is door 'veteranen in de industrie die meer willen bieden'. Gelul natuurlijk. Ze horen je op zijn minst aan te geven waarom het zo lang duurt of dat je onderwerp bent van onderzoek.

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ja uiteindelijk 3 weken later pas erdoor heen gekomen na veel smeken en contacteren, geen enkele feedback of wat dan ook van hun kant alleen maar wachten ze zijn er mee bezig. Bijna 7 weken gewacht, account hebben ze uiteindelijk gesloten. Yes helemaal top man die legale markt. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Jimbo2:

Ja uiteindelijk 3 weken later pas erdoor heen gekomen na veel smeken en contacteren, geen enkele feedback of wat dan ook van hun kant alleen maar wachten ze zijn er mee bezig. Bijna 7 weken gewacht, account hebben ze uiteindelijk gesloten. Yes helemaal top man die legale markt. 

Dit is niet bepaald reclame voor Comeon zo. Hebben ze nog wel een reden aangegeven waarom ze je account hebben gesloten? In de regel gaat het alleen op deze manier bij serieuze vermoedens van fraude/bonusmisbruik ed. Dan is het vaak uiteindelijk account eenzijdig sluiten en voor de speler gissen naar de reden. Lees je hier/elders wel vaker. Daarmee zeg ik overigens niet dat dit in jouw geval ook zo is.

Geplaatst
Op 14-11-2025 om 16:07 zei Jimbo2:

Hoi, Ik heb 3 weken een uitbetaling gevraagd voor 3000 euro bij Come on casino en de status van mijn opname staat nog steeds op aan het wachten. Ik heb al meerdere keren via de chat contact gehad om verduidelijking maar ze komen met geen enkele reden voor de vertraging, alleen maar dat ze er mee bezig zijn en dat al 3 weken lang. Heb een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Wat kan ik nu het beste als volgende stap gaan doen want dit duurt wel erg lang?

 

Ik zou alvast beginnen met overal foto's van maken , van je account, van je stortingen , van je uitbetalingen , inzetten / resultaten. Online casino's zijn berucht zodra je een bedrag wilt uitbetalen van een paar duizend euro, dan is het voor hun goedkoper om te zien of ze je voor wat voor reden dan ook kunnen verbannen dan zetten ze 10 man op je account die de algemene voorwaarde gaan bekijken en als ze een reden denken te vinden sluiten ze gewoon je account en betalen ze geen cent uit, dat is de goedkoopste optie voor hun. Het zal niet de eerste keer zijn. Ik hoop dat je je geld krijgt zelfs 2 dagen zou belachelijk lang zijn. Laat staan 3 weken...

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei hetlaatstetientje:

Ik zou alvast beginnen met overal foto's van maken , van je account, van je stortingen , van je uitbetalingen , inzetten / resultaten. Online casino's zijn berucht zodra je een bedrag wilt uitbetalen van een paar duizend euro, dan is het voor hun goedkoper om te zien of ze je voor wat voor reden dan ook kunnen verbannen dan zetten ze 10 man op je account die de algemene voorwaarde gaan bekijken en als ze een reden denken te vinden sluiten ze gewoon je account en betalen ze geen cent uit, dat is de goedkoopste optie voor hun. Het zal niet de eerste keer zijn. Ik hoop dat je je geld krijgt zelfs 2 dagen zou belachelijk lang zijn. Laat staan 3 weken...

^ Bewijsmateriaal verzamelen op je account is vrij lastig als je de account niet meer in komt. OP staat in dit geval een beetje met de handen gebonden. Overigens gebeuren dit soort zaken in de regel alleen als er echt wat aan de hand is, het feit dat Comeon dat zo in heeft geschat moet ergens op gebaseerd zijn, even los van of hun inschatting terecht of onterecht is geweest. Dit doen ze niet zomaar. Zonder de ervaring van OP in twijfel te trekken, je leest hier feitelijk wel maar een kant van een verhaal helaas. Casino's gaan daarnaast verder niet in op individuele zaken zoals dit, dus we zullen het nooit met zekerheid weten. Er is hier wel sprake van een online casino met een licentie die zich gewoon aan de regels moet houden, dus bovenstaand scenario zoals jij dat schetst is echt zeer onwaarschijnlijk. 

Het vervelende is dat je niet meer kunt achterhalen wat er dan wel aan de hand is geweest in een dergelijk geval, want er zal geen ruimte meer zijn voor verdere vraagstelling en/of discussie. Melden bij de KSA heeft ook geen nut, leidt misschien tot een tik op de vingers of een boete als aantoonbaar blijkt dat ze verkeerd bezig zijn geweest, maar daarmee heeft OP z'n geld nog niet op de rekening. Ik kan alleen maar mijn eigen ervaringen als referentie aanhouden mbt dit casino in het verleden. Uitbetalingen zijn hier in alle gevallen door Comeon overgemaakt, soms duurde dat even, maar ze zijn hier zonder uitzondering op de rekening verschenen. En dat zijn ook wel eens bedragen geweest met meerdere nullen.

bewerkt door devad
Geplaatst

Even ter verduidelijking geld is uitbetaald. Alleen daarna meteen van hun kant account gesloten met verwijzing naar voowaarden.  Dus ze betalen wel uit maar ze doen er idd wel alles aan om je niet uit te betalen. 

 

Geplaatst

Zelfs in een fysiek casino (België) heb ik meegemaakt dat ze er alles aan doen om niet te betalen. Dat ik bij de kassa chips wil uitbetalen , liep de medewerker rond van ja ik heb hier maar een x bedrag en vervolgens 10 minuten zoeken in kastjes. Pas toen ik zei van laat dan je manager maar komen en dat inmiddels een rij mensen achter me stond had ze opeens een stapel geld gevonden om uit te betalen. Het is triest maar waar , ze hopen dat je denkt ''dan ga ik nog even gokken en kom ik later wel terug''

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.