Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Speelhal of Holland Casino of beide?

Featured Replies

Voor mij zijn beide geschikt. Ligt aan mijn stemming en budget. Voordeel van een speelhal vind ik dat je veel langer met je budget kan doen. Nadeel vind ik dat ik van sommige gasten niet vrolijk word. Degenen die mega bedragen in de meerspelers gooien en kwaad worden bijvoorbeeld. Of rokend in de deuropening hun meerspeler in de gaten houden. Ik zou écht niet weten als ik móest kiezen of dat dan een speelhal of een HC wordt.

Jij @Casinobezoeker?

Ik ben groot fan van HC, maar wel met leuke mensen en een potje maken, soms even eten erbij en een gezellig avondje uit. 

Een gokhal (speelhal) soms ook leuk om even erbij te doen, bij een special (zoals een bingo) of even goedkoper gokken (doe graag de automatische roulette) en bij een hal kan je ook gewoon even een uurtje gaan dat zou ik in het Holland Casino wat minder snel doen.

De sfeer in een hal is over het algemeen vaak ook wat minder in de zin dat mensen echt gokken en spelen en niet echt komen om te connecten, in het HC is dat natuurlijk ook wel maar kan je nog regelmatig een praatje maken met gasten en of personeel.

  • Author
20 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik ben groot fan van HC, maar wel met leuke mensen en een potje maken, soms even eten erbij en een gezellig avondje uit. 

Een gokhal (speelhal) soms ook leuk om even erbij te doen, bij een special (zoals een bingo) of even goedkoper gokken (doe graag de automatische roulette) en bij een hal kan je ook gewoon even een uurtje gaan dat zou ik in het Holland Casino wat minder snel doen.

De sfeer in een hal is over het algemeen vaak ook wat minder in de zin dat mensen echt gokken en spelen en niet echt komen om te connecten, in het HC is dat natuurlijk ook wel maar kan je nog regelmatig een praatje maken met gasten en of personeel.

Klopt, bij een speelhal stap je sneller op. Op een of andere manier werkt 't bij HC anders. Meestal win ik in 't begin en raak vervolgens mijn winst weer kwijt, teneinde weer met verlies naar huis te gaan. In principe bereken ik mijn winst in percentages. Maak ik bij HC van 50 euro 100 euro is dat 100% winst. Maar het lijkt heel weinig qua bedrag. Maak ik in een speelhal van 50 euro 100 euro, vind ik dat réuze knap van mezelf! 😉

Voor mij zijn beide geschikt. Ligt aan mijn stemming en budget. Voordeel van een speelhal vind ik dat je veel langer met je budget kan doen. Nadeel vind ik dat ik van sommige gasten niet vrolijk word. Degenen die mega bedragen in de meerspelers gooien en kwaad worden bijvoorbeeld. Of rokend in de deuropening hun meerspeler in de gaten houden. Ik zou écht niet weten als ik móest kiezen of dat dan een speelhal of een HC wordt.

Jij @Casinobezoeker?
Ik vind het bij HC leuk, andere automaten en tevens verschillende bonusgames en jackpots.
Een speelhal is ook leuk als er iets te doen is zoals een soort van spelletjesavond of live muziek.

Een groot nadeel is inderdaad de rookruimtes en de afsluiting naar binnen toe.
Bij HC Groningen is deze zeer slecht, maar dit is per casino en hal zeer verschillend.

De grote voordelen bij een hal is dat drinken en eten gratis zijn 😀

Ik vond vroeger gokhallen leuk. Maar mijn voorkeur gaat toch naar HC omdat daar geen afleggers zijn. 

De kans om iets te winnen in een gokhal is niet zo groot als er afleggers aanwezig zijn. En sommige afleggers zijn vrij agressief of kijken boos als je zelf probeert om een volle gokkast te vinden. Of als je zelf meerdere keren achter elkaar winst maakt. Dat wordt kennelijk niet echt gewaardeerd. 😅

  • 2 weeks later...
  • Author
3 uur geleden zei TheGreatOne:

https://www.onetime.nl/nieuws/speelhal-of-holland-casino/


Staat nu ook op onze Facebook pagina van Onetime met de vraag ben jij een speelhal fan of HC fan (als je moest kiezen) 

 

https://www.facebook.com/onetimeNL (volg je ons nog niet, is dit je kans).

Ik constateerde dat ik nogal eens geciteerd werd. Desondanks reageer ik niet op FB, heb geen schuilnaam;-)

2 uur geleden zei Solidagio:

Ik constateerde dat ik nogal eens geciteerd werd. Desondanks reageer ik niet op FB, heb geen schuilnaam;-)

Daar is iets aan te doen.Heb 2x FB,Insta met pseudoniem en voor verschillende "hobby's" afzonderlijke email-adressen.

  • Author
19 minuten geleden zei hackerhenk:

Daar is iets aan te doen.Heb 2x FB,Insta met pseudoniem en voor verschillende "hobby's" afzonderlijke email-adressen.

Dat ga ik ook proberen!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.