Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op ‎19‎-‎11‎-‎2017 om 22:54 zei Hotrunner:

Als ik ga , ga ik met 1 of 2 vrienden die kant op. Maar dat zal allemaal last minute worden en de kans dat ik ga acht ik op dit moment niet groter dan 10 a 20 % .

Ik acht de kans toch wel iets groter.

Ik betrap mij erop dat ik al loop te zoeken naar allerlei info over dit weekend. Naar ik begreep hebben zich al meer dan 140 Nederlanders zich aangemeld om het weekend te komen pokeren.

Op donderdag vroeg weg, kun je de eerste startdag instromen die om 18.00 uur begint.

Kriebels kriebels kriebels.

• Like 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei rhellevo:

Zijn die pizza’s echt zo lekker of is er niks anders wat een beetje te pruimen is?

Ik durf wel te stellen dat jij heen en weer zult rijden alleen al om daar aan het buffet te schuiven. Lijkt wel elk half uur nieuwe dingen maar vooral de pizza's zijn grandioos. Vraag @coinflippers maar die at ze achter elkaar :-)  Ook vers en gezonde dingen. Nee in dat opzicht lijkt het op Vegas (maar dan stuk kleiner het buffet). En gratis......... Drinken ook. man ik tel de dagen al weer af :-)

Geplaatst
5 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik durf wel te stellen dat jij heen en weer zult rijden alleen al om daar aan het buffet te schuiven. Lijkt wel elk half uur nieuwe dingen maar vooral de pizza's zijn grandioos. Vraag @coinflippers maar die at ze achter elkaar :-)  Ook vers en gezonde dingen. Nee in dat opzicht lijkt het op Vegas (maar dan stuk kleiner het buffet). En gratis......... Drinken ook. man ik tel de dagen al weer af :-)

Zijn er ook veel vlees en visgerechten in het buffet ?

Geplaatst
1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Dat wordt dus echt genieten. ben geen pizza man. laat ik aan @coinflippers  over....

Absoluut, veel vlees en heb ook vis gezien. Ook lokale gerechten zoals eend.

Geplaatst

Boh als ik terug denk aan dat buffet krijg ik weer honger. Heel de dag heb ik kunnen eten maakte niks uit hoe laat ik opstond om te gaan pokeren. De nacht doorhaalde of lekker wou lunchen altijd was er wel wat lekkers. Kan niet wachten tot januari weer lekker 10-12 uur per dag grinden aan de cashtafels. 

• Like 1
Geplaatst
4 uur geleden zei TheGreatOne:

Na het zien van dit filmpje en mijn hotel kamer zal het wel drukker gaan worden :-)

Wow wat een bizarre suite. Verbleef je daar echt of mocht je alleen even een rondje maken voor 't filmpje??

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
4 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Is er nou nog n plekkie vrij in een auto zodat ik meekan? emoji173.png

Voor 350 euro mag je mijn caddy lenen. Is veel goedkoper dan vliegtuig of zelf een auto aanschaffen. Gooi ik erna wel nog even 150 sloffen sigaretten erin waarmee jij de grens over mag rijden :).

Geplaatst
14 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

Zijner ook serieuze ideeen...? :/

Ik wil je een auto lenen, okeey de prijs was niet reëel. Voor 150 euro + zelf diesel betalen ( diesel is goedkoper dan benzine ) mag je hem lenen. Kun je eventueel achterin slapen en in ieder geval al je rotzooi kwijt. 

Geplaatst
Ik wil je een auto lenen, okeey de prijs was niet reëel. Voor 150 euro + zelf diesel betalen ( diesel is goedkoper dan benzine ) mag je hem lenen. Kun je eventueel achterin slapen en in ieder geval al je rotzooi kwijt. 

Die auto lenen en dr wat voor betalen prima, maar dat geneuzel met die sigaretten enzo? Nee -_-
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.