Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Aanvang inzet heel vaak hoog! :-(

Featured Replies

Geplaatst

Veel kasten, ook online én de roulette online, staan standaard op een hoge inzet. Natuurlijk, je moet zelf razend goed opletten voordat je gaat spelen, maar hóe vaak is 't mij wel niet overkomen dat ik schrok van mijn inzet, omdat ik die niet verlaagd had. Zowel online als in HC. Meestal heb je 't na 1 klik aldoor, maar gedachteloosheid en onoplettendheid kunnen tot schrikmomenten leiden.

Is dit nou puur om de mensen te misleiden of zit er een andere strategie achter?

Geplaatst
49 minutes ago, Solidagio said:

Veel kasten, ook online én de roulette online, staan standaard op een hoge inzet. Natuurlijk, je moet zelf razend goed opletten voordat je gaat spelen, maar hóe vaak is 't mij wel niet overkomen dat ik schrok van mijn inzet, omdat ik die niet verlaagd had. Zowel online als in HC. Meestal heb je 't na 1 klik aldoor, maar gedachteloosheid en onoplettendheid kunnen tot schrikmomenten leiden.

Is dit nou puur om de mensen te misleiden of zit er een andere strategie achter?

Natuurlijk is dat gewoon slim bedacht. En wat dacht je van de max bet knop vlak naast de spin knop plaatsen. Misclicks zijn dan soms ook best duur haha, been there done that. Standaard bet sizes staan altijd wat hoger dan 't minimale. Voor NLC is dat bv een eurootje, voor Prag en Hacksaw 2 euro etc. Wat je nu wel ziet vanuit de meest recente regels is dat dit vaak vooraf al aangepast wordt richting min bets, of je krijgt een melding dat je niet op de minimum betsize zit en wat die size dan is (meestal 10 cent/20 cent). Valt online tegenwoordig allemaal reuze mee dus (mits je legaal speelt).

Geplaatst
  • Auteur
9 minuten geleden zei devad:

Natuurlijk is dat gewoon slim bedacht. En wat dacht je van de max bet knop vlak naast de spin knop plaatsen.

Ja, bij de eenarmige bandiet in HC. Lekker ouderwets, die staan nooit op de minimum inzet van 50 cent. Die speel ik trouwens altijd hoger dan 't minimum, anders vind ik er niks aan.

Geplaatst
2 minutes ago, Solidagio said:

Ja, bij de eenarmige bandiet in HC. Lekker ouderwets, die staan nooit op de minimum inzet van 50 cent. Die speel ik trouwens altijd hoger dan 't minimum, anders vind ik er niks aan.

Ah ja. Maar wat betreft heel laag kunnen inzetten, daar is desondanks wel een (groot) publiek voor - de penny pushers 😄 Online heb je best wat providers die heel laag gaan, 5 cent spins zijn niet uitgesloten. En bij sommige kasten zoals Book of Dead of Rise of Merlin van Play 'n Go kun je zelfs zo ver terug klikken dat je 1 cent spins kunt draaien. In potentie uren vertier voor een tientje! Daarom zijn slots ook zo mooi, voor elk wat wils.

Geplaatst
20 minuten geleden zei devad:

Natuurlijk is dat gewoon slim bedacht. En wat dacht je van de max bet knop vlak naast de spin knop plaatsen. Misclicks zijn dan soms ook best duur haha, been there done that.

En als je misclick van € 8,80 nog een bonus zou opleveren maar dat gebeurd niet. 😆

Geplaatst
3 minutes ago, Tgv2 said:

En als je misclick van € 8,80 nog een bonus zou opleveren maar dat gebeurd niet. 😆

Haha ja dat is de keerzijde dan he. Maar ook wel eens verhalen gelezen van mensen die een misclick deden van een paar 100 euro ofzo en dan met enkele duizenden op de account zitten te WTF'en. Maar ja das een soort reverse Murphy's Law, die mensen zou ik koesteren als een soort lopend geluksdubbeltje mocht je ze persoonlijk kennen 😄

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Tgv2:

Verscheiden malen bij HC online niet opgelet. Staat nu standaard op 2 euro, eerder nog hoger. En guess what, als ik te laat was met annuleren echt nog nooit gehit.

Geplaatst
4 uur geleden zei Tgv2:

Ik speel meestal tussen de €1,20 en €3,00 per klik maar het is me best vaak overkomen dat ik per ongeluk €8,80 op de Chinese baby's drukte 🤭 Zo heb ik 1x toch een mooie bonus binnengeharkt🥳

Geplaatst

1 uur geleden zei LauraJane:

Ik speel meestal tussen de €1,20 en €3,00 per klik maar het is me best vaak overkomen dat ik per ongeluk €8,80 op de Chinese baby's drukte 🤭 Zo heb ik 1x toch een mooie bonus binnengeharkt🥳

Mooie vrouwen hebben altijd dat geluk.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei LauraJane:

Het is je van harte gegund! Die stomme giechelende baby's? 😉
Ook zoiets, die kasten die een lawaai maken, je schrikt je te pletter, heb je een paar centen of helemaal niets. 🙁
Ik speel online met kleine inzetjes, even ontspanning en m'n hoofd leeg hebben.

14 minuten geleden zei demyjucy:

Mooie vrouwen hebben altijd dat geluk.

Gaat niet altijd op, ik ben een réuze spetter, maar verlies vaker! 😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.