Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Ggpoker gaat niet door naar rabo

Featured Replies

Geplaatst

Als ik wil stortten pakt de app de rabobank niet, kan niet vonden zegt die

Zojuist zei Alievr:

Als ik wil stortten pakt de app de rabobank niet, kan niet vonden zegt die

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei Alievr:

Als ik wil stortten pakt de app de rabobank niet, kan niet vinden zegt die

Geplaatst

Dit is bij ABN al langer, komt omdat GG het scherm om te betalen opent in een frame. Dan kan je alleen via internet bankieren storten met edentifier. De hotlink naar de app raakt wordt niet gevonden omdat de link in een frame opent.

Bij ABN AMRO is dit nooit opgelost maar komt later dit jaar inloggen via email waardoor je dat kastje niet meer nodig hebt. Mogelijk is dit ook het probleem bij Rabo, imho flaw bij GG waar de banken niet zoveel aan kunnen doen.

Geplaatst

^App van GG buiten mobiel sowieso om te janken. Ook altijd weer een strijd om er een replay linkje uit te krijgen wanneer van toepassing. Erg vervelend dat ze niet gewoon een web based client hebben met een fatsoenlijke site, want verder is het een zeer professionele partij en is alles er eigenlijk dikke prima. Maar doordat je dan weer aan die app gebonden zit speel ik er amper. Ding moet ook altijd 2600 dingen inladen alvorens je er een keer goed in zit.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.