Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Poker Online of Poker fysiek

Featured Replies

Geplaatst

Dag allemaal, ik wilde vragen wat je liever hebt. Poker online/fysiek, en waarom je dit liever hebt. waar speel jij graag? Voor mij komt online poker vaak Rigged over. En als jullie tips hebben om ergens fysiek te pokeren tips zijn welkom!

Screenshot_20260609_131347_ChatGPT.jpg

Geplaatst

De beste fysieke pokertip die ik je mee kan geven is pokeren op een cruise boot met rijke mensen 😊 Volgend jaar ga ik 11 dagen non stop pokeren op de Legend of the Seas (vertrek vanuit Barcelona naar Fort Lauderdale (one way) en dan een grote droom realiseren, dwars door Amerika heen om daar te pokeren om ergens in LA uit te komen na maanden. En het idee is dat de andere pokerspelers die allemaal gaan betalen. Living the dream.

Ik was zo gek op pokeren maar mijn aandachtspanne is kapot door al die tiktok filmpjes en dumpert dat ik handen speel zoals A4o en 9T uit positie dus ik ben niet meer de man aan wie je dit moet vragen 😊

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.