Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Mega Millions Jackpot

Featured Replies

Geplaatst

Momenteel staat de teller op € 1.538.274,02

Dit weekend was ik bij HC, de teller draaide als een tierelier. Zodra er een plek vrij kwam, werd deze al snel door een hoppvolle gast bezet. Logisch, want deze stand móet toch tot een jackpot leiden?
Dat meende ik ook, totdat ik mij oriënteerde op jackpots uit het verleden. Tot mijn verbazing zag ik veel hogere jackpots. Ruim 3 miljoen was niet eenmalig.

Wat mij bevreemd is dat "De maximale inzet bedraagt € 25,- . Hoe hoger de inzet des te groter de kans op de Mega Millions Jackpot."
Heeft iemand hier een verklaring voor? Dan zijn deze kasten toch niet random?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Solidagio:

Wat mij bevreemd is dat "De maximale inzet bedraagt € 25,- . Hoe hoger de inzet des te groter de kans op de Mega Millions Jackpot."

Volgens mij bedoelen ze die stelling als volgt.. Stel je speelt op de Mega Millions gokkasten (voorbeeldje):

• €10,- inzet = €0,50 afdracht per draai

• €20,- inzet = €1,00 afdracht per draai (of 90 cent afdracht, hoeft niet altijd lineair te gaan geloof ik)

Dan is de kans om met €20,- de jackpot te winnen groter dan bij €10,- omdat de afdracht voor deze jackpot ook groter is.

Geplaatst

De aan de RNG gekoppelde prijzen bewegen mee met je inzet. Lees met een hogere inzet wordt een andere set aan mogelijke prijzen aan het gegenereerde RNG gekoppeld,

Er zijn wel meer kasten waar je RTP gekoppeld is aan je inzet.

bewerkt door Tgv2

Geplaatst
2 uur geleden zei Solidagio:

Momenteel staat de teller op € 1.538.274,02

Dit weekend was ik bij HC, de teller draaide als een tierelier. Zodra er een plek vrij kwam, werd deze al snel door een hoppvolle gast bezet. Logisch, want deze stand móet toch tot een jackpot leiden?
Dat meende ik ook, totdat ik mij oriënteerde op jackpots uit het verleden. Tot mijn verbazing zag ik veel hogere jackpots. Ruim 3 miljoen was niet eenmalig.

Boven de 3 miljoen was alleen op de oude MM kasten toch? Sinds de nieuwe MM lijkt hij vaker te vallen en dan meestal tussen de 1 en 1,5. Ik verbaasde me namelijk wel over deze stand. Vrij hoog. Lijkt me overigens heerlijk om mee naar huis te nemen 😇

Geplaatst

Hoge Jackpots, trekt altijd mensen, ik heb dingen gezien in Vegas met een Mega Bucks jackpot over de 40 miljoen waar de rijen voor stonden. 1.5miljoen is hoog voor deze kast maar elke spin staat wel op zich. Maar ik verwacht dat die in juni gaat vallen en waar, zou zo maar eens kunnen in de prachtige provincie Groningen maar ze vallen toch bijna altijd op plekken waar veel gespeeld wordt zoals in Utrecht of Rotterdam. Waar denken jullie jullie dat die gaat vallen die hoge? Ik zeg Enschede!

8ca54557-f866-4662-b0e4-89d3fe574989.jpg

8c091f61-8473-44a7-b422-acf3c597a6ef.jpg

e8102ee3-659b-46a8-b5a7-4600d7496546.jpg

Geplaatst
  • Auteur
6 uur geleden zei TripleZero:

Volgens mij bedoelen ze die stelling als volgt.. Stel je speelt op de Mega Millions gokkasten (voorbeeldje):

• €10,- inzet = €0,50 afdracht per draai

• €20,- inzet = €1,00 afdracht per draai (of 90 cent afdracht, hoeft niet altijd lineair te gaan geloof ik)

Dan is de kans om met €20,- de jackpot te winnen groter dan bij €10,- omdat de afdracht voor deze jackpot ook groter is.

Poeh, dat is dan wel een hele omweg.....

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.