Spring naar bijdragen

WK Meestervoorspeller

Featured Replies

Geplaatst
2 uur geleden zei TripleZero:

Dankje! Ik denk dat deze wedstrijd m'n enige kans is om de eerste plek te pakken, en daar gaan we natuurlijk voor!

Helaas niet de ideale wedstrijd, gaat een coin flip worden.

was idd een coin flip, ( 90 +2 )

• Reacties 291
  • Weergaven 6,5k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Bij 15 duimpjes gooi ik €150 aan BOL cadeaubonnen extra in de pot! 💰 Degene met de meeste punten na de 1e groepsronde wint een Bol-cadeaubon van €50,00 Degene met de meeste punten in de 2e groepsrond

• Ik heb de prijs van deze shot caller actie bij Unibet inmiddels ontvangen. Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij

• Brunsie
    Brunsie

De eerste wedstrijden zijn gespeeld en dat betekent dat ook de eerste punten verdiend zijn. Hier een overzicht van de actuele situatie in het spel: @Lady_Diamond Punten: 1 Jokers: 1 Lengte huidige

Geplaatst
2 uur geleden zei Seabert:

Ik denk dat het wel eens goed kan gaan komen voor je. Het is meer 65 - 35 denk ik....mocht je de eerste plaats veroveren dan is de jacht geopend😉

Pfff... Die had ik niet meer verwacht.

Google gaf Canada voor de wedstrijd iets meer dan 50% kans op winst in de reguliere speeltijd. Maar ik vond ze allebei best matig in de poulefase.

Geplaatst
3 uur geleden zei TripleZero:

Dankje! Ik denk dat deze wedstrijd m'n enige kans is om de eerste plek te pakken, en daar gaan we natuurlijk voor!

Helaas niet de ideale wedstrijd, gaat een coin flip worden.

Gefeliciteerd!!!

Hier is er ook enige opwinding. Ik heb meegedaan aan het dagelijkse gratis spel shot caller van Unibet. Je moest 5 vragen beantwoorden over Canada - Zuid-Afrika

1. Wie gaat er door? (2 opties)

2. Scoren beide teams? (2 opties)

3. In welke helft worden de meeste goals gescoord? (3 opties)

4. Wanneer wordt de eerste goal gescoord? Iintervallen van 10 minuten. (9 opties)

5. Wat wordt de uitslag? (Heel veel opties)

Ik heb ze allemaal goed....net maar eens even gekeken wat er te winnen valt. Heb je ze alle 5 goed dan krijg je een deel van de dagelijkse pot van 10.000 euro. Deze pot wordt verdeeld onder de deelnemers die alle vragen goed hebben voorspeld)

Nou zeg het maar....Hoeveel ga ik ontvangen???

bewerkt door Seabert
Typfout

Geplaatst
28 minuten geleden zei Seabert:

Gefeliciteerd!!!

Hier is er ook enige opwinding. Ik heb meegedaan aan het dagelijkse gratis spel shot caller van Unibet. Je moest 5 vragen beantwoorden over Canada - Zuid-Afrika

4. Wanneer wordt de eerste goal gescoord? Iintervallen van 10 minuten. (9 opties)

Ik heb ze allemaal goed....net maar eens even gekeken wat er te winnen valt. Heb je ze alle 5 goed dan krijg je een deel van de dagelijkse pot van 10.000 euro. Deze pot wordt verdeeld onder de deelnemers die alle vragen goed hebben voorspeld)

Mooi samengesteld en ook gefeliciteerd!

Geen flauw idee hoeveel spelers meedoen met shot caller, maar ik gok op 100 euro?

Geplaatst

44 punten/ 2 jokers

Brazil-Japan: 1

Germany-Paraguay: 1

Netherlands-Morocco: 1

Côte d'Ivoire-Norway: 2 (joker)

France-Sweden: 1

Mexico-Ecuador: 1

@brunsie banken

England-DR Congo: 1

Belgium-Senegal: 1

USA-Bosnia and Herzegovina: 1

Spain-Austria: 1

Portugal-Croatia: 1

@brunsie banken

Switzerland-Algeria: 1

Australia-Egypt: 1

Argentina-Cabo Verde: 1

Colombia-Ghana: 1

@brunsie banken

Geplaatst
12 uur geleden zei Seabert:

Gefeliciteerd!!!

Ik heb de prijs van deze shot caller actie bij Unibet inmiddels ontvangen.
Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij dit spel. Diegene die het dichtstbij het goede antwoord zit wint een free bet van 20 euro. Inzenden van de voorspellingen kan tot de aftrap van Nederland - Marokko.

Dus @TripleZero @Lady_Diamond @Arthur @retep32 @Madeleine @Spargo@Masida @SmartAce @TheGreatOne @Bitter Balotelli @Frikan Del Piero @Kipsa Tevez @mountain doe je voorspelling en win een free bet van 20 euro (of 2 van 10 kan natuurlijk ook)

bewerkt door Seabert
toevoeging

Geplaatst

Punten: 151
Aantal jokers: 2
Lengte huidige ketting: 3 wedstrijden / 7 punten

Brazilië - Japan 1
Duitsland - Paraguay 1

Geplaatst
14 minuten geleden zei Seabert:

Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij dit spel. Diegene die het dichtstbij het goede antwoord zit wint een free bet van 20 euro. Inzenden van de voorspellingen kan tot de aftrap van Nederland - Marokko.

Nice! Ik denk dat je 523.- euro heb gekregen. Spelen veel mensen mee..maar om alles goed te hebben..is toch wel bijzonder, toch? ^^

Geplaatst
19 minuten geleden zei Seabert:

Dus @TripleZero @Lady_Diamond @Arthur @retep32 @Madeleine @Spargo@Masida @SmartAce @TheGreatOne @Bitter Balotelli @Frikan Del Piero @Kipsa Tevez @mountain doe je voorspelling en win een free bet van 20 euro (of 2 van 10 kan natuurlijk ook)

222e

Geplaatst

Brazil-Japan: 1

Germany-Paraguay: 1

Netherlands-Morocco: 1 @Brunsie banken

Côte d'Ivoire-Norway: 2

France-Sweden: 1

Mexico-Ecuador: 1

England-DR Congo: 1

Belgium-Senegal: 1 @Brunsie banken

USA-Bosnia and Herzegovina: 1

Spain-Austria: 1

Portugal-Croatia: X @Brunsie banken

Switzerland-Algeria: 1

Australia-Egypt: 1

Argentina-Cabo Verde: 1

Colombia-Ghana: 1

Geplaatst

@Seabert er zullen echt niet veel mensen zijn die dat allemaal goed voorspeld hebben. Dus ik zeg dat je EUR 676,76 hebt gewonnen, gewoon omdat mijn kinderen hier net weer met six seven aan de gang waren 😉

Geplaatst
1 uur geleden zei Seabert:

75 euro

Geplaatst
18 uur geleden zei TripleZero:
  • Punten: 2

• Jokers: 0 (1 voor niks ingezet helaas)

• Huidige ketting: 7 wedstrijden want 1 jokervraag fout = 1 + 2 + 4 + 8 + 16 + 32 + 64 = 127 punten

Ik twijfel nog of ik door ga spelen of banken met Zuid-Afrika - Canada vanavond...

Ok we gaan niet innen vandaag, alles of niks! 😊

Zuid-Afrika - Canada: 2

• Punten: 2

• Jokers: 0

• Huidige ketting: 8 wedstrijden = 1 + 2 + 4 + 8 + 16 + 32 + 64 + 128 = 255 punten

@Brunsie innen.

Nieuwe stand:

• Punten: 257

• Jokers: 0

• Huidige ketting: 0

Brazilië - Japan: X (neem aan reguliere speeltijd @Brunsie)

Duitsland - Paraguay: 1

Nederland - Marokko: 1

Geplaatst

Ik ben gisteren helemaal vergeten te zetten. Als ik gedaan had was het op Zuid Afrika geweest.

Dus nu 67 pnt, 2 Jokers

Brazilië Japan 2

Duitsland Paraguay 1

Nederland Marokko 1

Geplaatst
3 uur geleden zei Seabert:

om mij nick name eer aan te doen ga ik voor 32 mensen die het goed raden dat komt neer op een bedrag van € 312.50

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.