Spring naar bijdragen

WK Meestervoorspeller

Featured Replies

Geplaatst
21 uur geleden zei Seabert:

Ik heb de prijs van deze shot caller actie bij Unibet inmiddels ontvangen.
Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij dit spel. Diegene die het dichtstbij het goede antwoord zit wint een free bet van 20 euro. Inzenden van de voorspellingen kan tot de aftrap van Nederland - Marokko.

Dus @TripleZero @Lady_Diamond @Arthur @retep32 @Madeleine @Spargo@Masida @SmartAce @TheGreatOne @Bitter Balotelli @Frikan Del Piero @Kipsa Tevez @mountain doe je voorspelling en win een free bet van 20 euro (of 2 van 10 kan natuurlijk ook)

Bedankt voor jullie enthousiaste voorspellingen. Ik had echt geen idee aan hoeveel euro ik moest denken. Uiteindelijk blijkt dat er precies 25 mensen waren die het zo hadden voorspeld en dus leverde het mij 400 euro op. Niks mis mee😉

@mountain jij zat er met 350 het dichtst bij. Je wint dus een 20 euro (of 2 x 10 euro free bet) Gefeliciteerd!

• Reacties 302
  • Weergaven 6,9k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Bij 15 duimpjes gooi ik €150 aan BOL cadeaubonnen extra in de pot! 💰 Degene met de meeste punten na de 1e groepsronde wint een Bol-cadeaubon van €50,00 Degene met de meeste punten in de 2e groepsrond

• Ik heb de prijs van deze shot caller actie bij Unibet inmiddels ontvangen. Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij

• Brunsie
    Brunsie

De eerste wedstrijden zijn gespeeld en dat betekent dat ook de eerste punten verdiend zijn. Hier een overzicht van de actuele situatie in het spel: @Lady_Diamond Punten: 1 Jokers: 1 Lengte huidige

Geplaatst

Punten 151

Jokers 2

Lengte huidige ketting: 1 wedstrijd ,/ 1 punt

Ivoorkust - Noorwegen 2

Frankrijk - Zweden 1

Mexico - Ecuador X

Geplaatst

ik heb 120 punten geen jokers en de ketting =0 lang (dubbel helaas)

Ivoorkust Noorwegen 2

Frankrijk Zweden 1

Mexico Ecuador 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.