Spring naar bijdragen

WK Meestervoorspeller

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Le Brunsie c'est de retour.

Omdat ik nog een weekje vakantie heb volgt de complete uitslag van dit spel later deze week, maar voor nu wil ik alvast van de gelegenheid gebruik maken om @TripleZero te feliciteren met de winst van dit spel. De winnende score is 318 punten.

Ook 'ne dikke proficiat' aan @Arthur. Zijn 305 punten zijn goed voor de tweede prijs.

• Reacties 433
  • Weergaven 12k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Bij 15 duimpjes gooi ik €150 aan BOL cadeaubonnen extra in de pot! 💰 Degene met de meeste punten na de 1e groepsronde wint een Bol-cadeaubon van €50,00 Degene met de meeste punten in de 2e groepsrond

• Brunsie
    Brunsie

Vrienden en vriendinnen meester voorspellers, Ik sluit vandaag voor bijna 3 weken mijn laptop en ga lekker van mijn vakantie genieten. Ik check natuurlijk regelmatig even in, maar wil jullie wel vrage

• Seabert
    Seabert

Ik heb de prijs van deze shot caller actie bij Unibet inmiddels ontvangen. Deelnemers aan dit WK -meestervoorspeller spel mogen raden hoeveel euro ik heb ontvangen voor de 5 juiste voorspellingen bij

Geplaatst

@Brunsie, bedankt voor de organisatie. Topspel was het! @Dopey bedankt voor de extra prijzen. Alle prijzen (5) zijn volgens mij over 5 verschillende deelnemers verdeeld.

@TripleZero en @Arthur gefeliciteerd met de eerste en tweede plaats in het eindklassement

Geplaatst

@Brunsie , dankjewel voor de organisatie én voor deze update tijdens je vakantie. Ik vond het een leuk spel! Het zorgde voor mij zeker voor wat extra spanning tijdens het WK.

Wat betreft de prijzen: mijn prijs mag doorgeschoven worden (maar niet de eerste plaats 😉). Dan ontvangt @Arthur de prijs voor de eerste plaats en @Seabert(?) de prijs voor de tweede plaats.

Op 10-6-2026 om 14:24 zei Brunsie:

De Winnaar mag zich voor de aankomende vier jaar de WK Meestervoorspeller op Onetime noemen! En als het ons lukt met een leuke profiel badge.

Hier heb ik vandaag aan gewerkt. Deze zal ik toevoegen zodra ik de bevestiging krijg dat Seabert (of een andere speler) op de derde plaats is geëindigd.

Daarnaast heb ik ook een speciale badge gemaakt voor @Dopey als bedankje voor de extra prijzen. Hieronder een voorbeeld van de badges:

badges wk meestervoorspeller

@Dopey , ik heb ook aan @TheGreatOne en @Lady_Diamond gevraagd of ze iets extra's voor je kunnen doen vanuit Onetime 😊

Geplaatst

Heerlijk WK gekeken en met dit topic erbij extra waardevol.
Mooie winnaars, gefeliciteerd en voor @Dopey ik geef een gil als ik bij je in de buurt ben gaan we samen een shoarma eten en mooie verhalen vertellen 😊

Geplaatst

@Brunsie Bedankt voor deze leuke poule, het werd zo erg leuk om het WK te volgen. Het format is top bedacht, hulde daarvoor👏🏻

Dit WK zal voor altijd onlosmakelijk verbonden blijven aan het overlijden van mijn vader, die op de eerste wedstrijddag van Nederland toch plotseling overleed😢 Een groot voetballiefhebber was hij, want ik heb het niet van een vreemde😊 Dit leuke spel was een mooie afleiding, dus dubbel bedankt.

Ik ben nu tweede geworden en daar ben ik blij mee🥳 Een mooie badge voor op het forum voor de komende vier jaar🍾

Gefeliciteerd aan @TripleZero met de winst. Bij de laatste stint pakte je nog een mooi aantal punten. Ik dacht dat ik hem binnen had, maar je ging er flink overheen.

Bedankt ook, @TripleZero , voor het afstaan van je prijs. Die had ik niet zien aankomen! Dat hoeft echt niet voor mij, maar waardeer ik wel. Wie weet🙏😊

Geplaatst

Dankjulliewel voor de felicitaties!

En heftig @Arthur, ook gecondoleerd met het verlies van je vader, veel sterkte gewenst.

22 uur geleden zei TripleZero:

Dan ontvangt @Arthur de prijs voor de eerste plaats en @Seabert(?) de prijs voor de tweede plaats.

Zojuist de laatste pagina's gecontroleerd en @Seabert heeft inderdaad de derde plaats te pakken! 🏆

1 uur geleden zei Arthur:

Een mooie badge voor op het forum voor de komende vier jaar🍾

De vier Badges zijn zojuist toegevoegd!

We moeten even kijken hoe we de badges het leukste kunnen inzetten, want die zijn geschikt voor bijna elk spel dat op Onetime wordt georganiseerd.

Daarnaast zijn er best veel regels waarmee we de badges automatisch kunnen toekennen. Denk aan x dagen achter elkaar inloggen, post in categorie X, invullen profielvelden, populaire content etc.

Suggesties zijn altijd meer dan welkom!

1 uur geleden zei Arthur:

Bedankt ook, @TripleZero , voor het afstaan van je prijs. Die had ik niet zien aankomen! Dat hoeft echt niet voor mij, maar waardeer ik wel. Wie weet🙏😊

Geen dank! Ik vind het ook een beetje gek om als admin de prijs weg te kapen, dus dit is een prima oplossing. 🤣 Meespelen (en proberen te winnen) blijf ik natuurlijk wel gewoon doen!

Geplaatst

@TripleZero bedankt voor het uitzoeken van de uitslag en het doorschuiven van de prijs. Op naar het volgende spel! Iets met de eredivisie deze keer?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.