Spring naar bijdragen

Wie gaat topscorer van het WK Voetbal worden?

Featured Replies

Geplaatst

We zitten nog in de eerste ronde van het WK en momenteel hebben zeven spelers 2 of meer doelpunten gemaakt.

Volgens de online bookmakers zijn dit, vóór de eerste wedstrijden van Engeland en Portugal van vanavond, de grootste kanshebbers:

1. Lionel Messi

2. Kylian Mbappé

3. Erling Braut Haaland

4. Harry Kane

5. Kai Havertz

6. Cristiano Ronaldo

Haaland, Havertz en Mbappé staan momenteel op twee doelpunten, en afgelopen nacht heeft Lionel Messi dit overtroffen met 3 stuks.

Wie denken jullie dat de topscorer van dit wereldkampioenschap voetbal gaat worden?

Zelf verwacht ik dat dat Mbappé net als bij het WK voetbal in 2022 de Golden Boot gaat winnen (en topscorer gaat worden).

Geplaatst
1 uur geleden zei TripleZero:

Wie denken jullie dat de topscorer van dit wereldkampioenschap voetbal gaat worden?

Omdat het WK vol verrassingen is en gaat komen pak ik: Folarin Balogun (team USA) Hij is super snel in de diepte en koelbloedig en USA moet nu de druk hoog is. Hij is een bewegelijke afmaker! houd hem in de gaten.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei TheGreatOne:

Omdat het WK vol verrassingen is en gaat komen pak ik: Folarin Balogun (team USA)

Wel een flink verschil in de odds bij Folarin. Bij TOTO op 35.00 versus 21.00 bij Betcity.

betcity meeste doelpunten WK

Verwacht je ook dat de Verenigde Staten ver gaat komen dit toernooi?

Geplaatst

Dit WK heeft door de omvang van het deelnemersveld zo veel krachtsverschil in zich. Er kan best een wedstrijd tussen zitten waarbij de een met 6+ goals verschil van de ander wint en dat de spits er dan 5 binnen schiet....
Dat maakt deze markt zo onvoorspelbaar.
Gevoelsmatig zeg ik na een volledige eerste speelronde van Mbappé de grootste kanshebber is. Frankrijk gaat heel ver komen en zijn teamgenoten gunnen hem om voor zijn kansen te gaan.

Geplaatst

Ik denk dat Harry Kane topscoorder van het toernooi gaat worden. Engeland komt ver en Harry scoort altijd.

bewerkt door Seabert

Geplaatst
17 uur geleden zei Seabert:

Ik denk dat Harry Kane topscoorder van het toernooi gaat worden. Engeland komt ver en Harry scoort altijd.

15 april 2023 samen met paar winnaars van Onetime prijsvraag naar Tottenham Hotspur. Afgelopen wedstrijd van Engeland keek ik vol verbazing en energie naar Harry Kane, wat een legende nu al en hij maakt het gewoon waar. The World Cup is coming home! Ik heb Argentinië ingevuld als nieuwe WK kampioen in alle poules en zelf geld op ingezet, maar gun het Engeland en voel dat het zomaar eens zou kunnen onder leiding van de geweldenaar Harry (volgens mij ook een prachtig mens)

194e3358-26a3-4e9e-ad5f-acdf260af602.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.