Spring naar bijdragen

Voorspelling WK Voetbal wedstrijd Nederland - Zweden

Featured Replies

Geplaatst

Op zaterdag 20 juni speelt Nederland de tweede groepswedstrijd van het WK tegen Zweden. De aftrap is om 12.00 uur lokale tijd in Houston (19.00 uur Nederlandse tijd).

Ondanks het gelijkspel tegen Japan (2-2) en de matige oefenduels in aanloop naar dit wereldkampioenschap, verwacht ik dat Nederland de overwinning pakt.

Mijn voorspelling: 3-1 voor Oranje.

Wat zijn jullie voorspellingen voor deze WK-wedstrijd tussen Nederland en Zweden?

Extra informatie over de wedstrijd

FIFA-Rankings Nederland en Zweden

Tussenstand in Groep F na 1 wedstrijd

Huidige tussenstand na de eerste WK wedstrijden in Groep F, Nederland - Japan en Zweden - Tunesië:

image.png

Eerdere wedstrijden tussen Nederland en Zweden

Sinds 1908(!) heeft Nederland 25 wedstrijden gespeeld tegen Zweden:

• Winst Nederland: 11x

• Winst Zweden: 8x

• Gelijkspel: 6x

De laatste vier wedstrijden tussen Nederland en Zweden waren allemaal kwalificatiewedstrijden:

• 12 oktober 2010 (EK 2012 kwalificatie in Amsterdam): 4-1 voor Nederland

• 11 oktober 2011 (EK 2012 kwalificatie in Solna): 3-2 voor Zweden

• 6 september 2016 (WK 2018 kwalificatie in Solna): 1-1 gelijkspel

• 10 oktober 2017 (WK 2018 kwalificatie in Amsterdam): 2-0 voor Nederland

De online bookmakers zien bij deze wk wedstrijd Nederland als favoriet.

Geplaatst
17 uur geleden zei TripleZero:

Op zaterdag 20 juni speelt Nederland de tweede groepswedstrijd van het WK tegen Zweden. De aftrap is om 12.00 uur lokale tijd in Houston (19.00 uur Nederlandse tijd).

Ondanks het gelijkspel tegen Japan (2-2) en de matige oefenduels in aanloop naar dit wereldkampioenschap, verwacht ik dat Nederland de overwinning pakt.

Mijn voorspelling: 3-1 voor Oranje.

Wat zijn jullie voorspellingen voor deze WK-wedstrijd tussen Nederland en Zweden?

Extra informatie over de wedstrijd

FIFA-Rankings Nederland en Zweden

Tussenstand in Groep F na 1 wedstrijd

Huidige tussenstand na de eerste WK wedstrijden in Groep F, Nederland - Japan en Zweden - Tunesië:

image.png

Eerdere wedstrijden tussen Nederland en Zweden

Sinds 1908(!) heeft Nederland 25 wedstrijden gespeeld tegen Zweden:

• Winst Nederland: 11x

• Winst Zweden: 8x

• Gelijkspel: 6x

De laatste vier wedstrijden tussen Nederland en Zweden waren allemaal kwalificatiewedstrijden:

• 12 oktober 2010 (EK 2012 kwalificatie in Amsterdam): 4-1 voor Nederland

• 11 oktober 2011 (EK 2012 kwalificatie in Solna): 3-2 voor Zweden

• 6 september 2016 (WK 2018 kwalificatie in Solna): 1-1 gelijkspel

• 10 oktober 2017 (WK 2018 kwalificatie in Amsterdam): 2-0 voor Nederland

De online bookmakers zien bij deze wk wedstrijd Nederland als favoriet.

Na lange afwezigheid dacht ik effe kijken hoe onetimers met WK geld verdienen en ik zag dit topic ..!! I hope everyone is doing well. ..!!

Ga ik hier effe kort op reageren ,als je dat niet erg vindt. .!!

Wou jij hier geld opzetten ? ( als ik het mag vragen ) ..!! Laat deze wedstrijd varen . Dit is niet een wedstrijd waar je geld opzet .

Ik hoop overigens dat NL wint ...!!

Geplaatst
12 minuten geleden zei Pat:

Na lange afwezigheid dacht ik effe kijken hoe onetimers met WK geld verdienen en ik zag dit topic ..!! I hope everyone is doing well. ..!!

Wou jij hier geld opzetten ? ( als ik het mag vragen ) ..!! Laat deze wedstrijd varen . Dit is niet een wedstrijd waar je geld opzet .

Ik hoop overigens dat NL wint ...!!

Ik snap het niet helemaal.. waarom niet wedden op deze wedstrijd, @Pat ?

Geplaatst
45 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Ik snap het niet helemaal.. waarom niet wedden op deze wedstrijd, @Pat ?

Omdat hij waarschijnlijk moeilijk te voorspellen valt. Ze zijn gewaagd aan elkaar.

Geplaatst

Ik denk dat een gelijkspel een realistische voorspelling is. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen 0-0. Nederland is wel iets beter maar wie gaat er scoren? 😊

Geplaatst

Ik ben absoluut niet enthousiast over de kansen van het Nederlands elftal tijdens dit WK, maar ik maak me over de wedstrijd tegen Zweden geen enkele zorgen. Een land dat met 0 overwinningen en 2 gelijke spelen zich niet rechtstreeks kwalificeerde voor het WK en met dank aan resultaten in de Nations League nog play offs mocht spelen. Ze hebben 2 goede spitsen en dan houdt het wat mij betreft wel een eind op.

Ga morgen nu eens gewoon aanvallend voetballen en laat ons weer eens genieten van een mooie wedstrijd van het Nederlands elftal.

Geplaatst

Zweden deed het in de kwalificatiereeks niet geweldig, ronduit slecht zelfs. In de play offs wel goed gepresteerd, dus dat Nations League ticket optimaal verzilverd. Oefenwedstrijden waren weer niet veel. Wel 5-1 tegen Tunesië, maar Tunesië lijkt me geen graadmeter.

Zweden heeft wel gevaarlijke spitsen, verder vind ik het maar een matig elftal. Nederland is op papier beter, maar echt geweldig draait het ook niet. Normaal gesproken moet Nederland wel kunnen winnen van Zweden. Dan is de volgende ronde eigenlijk al binnen met 4 punten. Ook een gelijkspel is niet dodelijk, omdat er nog een wedstrijd tegen Tunesië voor de boeg is. Dan kun je nog op 5 punten uitkomen.

Japan zal wel winnen van Tunesië. Die staan dan op 4 punten.

Geplaatst

Ok, sommige mensen noemen mij een zondagskind maar deze geweldige wedstrijd vindt zaterdag plaats en wat ik ga inzetten is altijd mijn tactiek geweest. Ik wil niet verliezen dus... Wat doe je dan.

Precies ik zet een paar honderd euro in (bij verschillende online bookmakers) omdat je dan ook de freebets krijgt als je inzet na deze wedstrijd en zet in op Dubbele kans of Zweden speelt gelijk of wint en verdubbel je geld (odds 2,01)! Easy money toch. Maar Armijn, als Nederland wint verlies je toch die paar honderd (niet je freebets), maar ik zal zo hard juichen als het 2 minuten voor tijd 2-1 voor Nederland wordt. Dan winnen we en hebben we energie en saamhorigheid en zien we nog meer vlaggetjes op de daken van huizen. Zo win ik altijd! Wat het ook wordt.

Mijn voorspelling is 1-1 (en wat in die laatste paar minuten gaat gebeuren zal de voetbal geschiedenis in gaan).

Geplaatst

Ik hoop op zijn minst dat Nederland op voorsprong komt. Verder heeft Zweden geen goede kwalificatie gespeeld, maar waren Isak en Gyokeres ook weleens geblesseerd. De laatste is niet lang geleden getransfereerd voor €145 miljoen! De eerstgenoemde voor €65 miljoen. Ze hebben ook 3 punten, ze kunnen de bus parkeren. Een gevaarlijk recept voor Nederland dat het spel wil maken. We zullen de kansen die we krijgen ook af moeten maken, anders pakken we niet de volle buit.

Om positief af te sluiten; we gaan wel naar de laatste 32😀

Geplaatst
2 uur geleden zei Frappant:

Ik denk dat een gelijkspel een realistische voorspelling is. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen 0-0. Nederland is wel iets beter maar wie gaat er scoren? 😊

In de laatste 5 wedstrijden van Zweden werd er door beide ploegen gescoord, in de laatste 4 van de 5 wedstrijden van Oranje werd er door beide ploegen gescoord.

Geplaatst
  • Auteur
7 uur geleden zei Pat:

Welcome back 🎉

Als je kijkt hoe je bij dit WK geld kunt verdienen (voordeel kan behalen), denk ik niet dat het bij deze wedstrijd gaat lukken met de standaard odds. Misschien wel EV+ met een leuke special, boost of actie, maar dat is natuurlijk ook geen garantie zoals we bij Spanje hebben gezien.

Zelf hoop ik ook dat Nederland gaat winnen 😊

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.