TheGreatOne Posted November 28, 2017 Report Share Posted November 28, 2017 Vandaag een onverwacht smsje van een jongen die ik jaren niet gesproken hebt. Ik wil voor 500-1000€ een mandje crypto's kopen en mijn focus ligt op de Ripple (XRP). Ik vraag waarom hij hier zijn oog op heeft laten vallen. Citaat Ik denk dat de XRP wel los gaat zo snel Bitcoin uit zijn voege barst qua snelheid Iemand ervaringen met deze munt en wat zijn de kwaliteiten die andere coin niet hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted November 28, 2017 Report Share Posted November 28, 2017 Toevallig net op PN. Daar vragen wat ervaren crypto gebruikers hoe het kan dat elke 'beginner' altijd gelijk bij Ripple uit komt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 29, 2017 Author Report Share Posted November 29, 2017 12 uur geleden zei Hotrunner: Toevallig net op PN. Daar vragen wat ervaren crypto gebruikers hoe het kan dat elke 'beginner' altijd gelijk bij Ripple uit komt. Goeie vraag ik hoor de naam ook regelmatig voorbij komen maar snap (nog) niet waarom. Maar het antwoord is waarschijnlijk heel simpel als we zien dat deze Ripple op plek 4 staat van alle munten in de market cap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 Reden dat veel beginners hierop uitkomen is omdat Ripple een consortium van banken heeft weten te landen voor een samenwerking. Dit zijn wel echt serieuze internationale banken die experimenteren en pilots draaien met blockchain. Super goed nieuws dus. Maar........ De munt XRP staat los van de organisatie Ripple en is alle behalve een vereiste voor de technologie of toepassing die ze voor ogen hebben. Banken zullen eerder hun eigen blockchain uitrollen dan XRP gebruiken. Bovendien was het jaarlijkse event 'Swell by Ripple' een aanfluiting, wat de prijs geen goed heeft gedaan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 In welke munten zit jij ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 Op 29-11-2017 om 00:19 zei TheGreatOne: Vandaag een onverwacht smsje van een jongen die ik jaren niet gesproken hebt. Ik wil voor 500-1000€ een mandje crypto's kopen en mijn focus ligt op de Ripple (XRP). Ik vraag waarom hij hier zijn oog op heeft laten vallen. Iemand ervaringen met deze munt en wat zijn de kwaliteiten die andere coin niet hebben? Ik had van @geldwolf begrepen dat deze Ripple coin al geaccepteerd is als betaalmiddel in bepaalde landen (India Japan, Dubai). En hij gaf ook aan dat ze onlangs nog een deal hebben afgesloten met American Express, 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praatpaal89 Posted December 29, 2017 Report Share Posted December 29, 2017 Ik heb destijds geïnvesteerd in de Ripple en het is super om te zien dat de Ripple het enorm goed doet. Wat verwachten jullie van deze coin in 2018? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted December 29, 2017 Report Share Posted December 29, 2017 De financiële sector heeft al jaren hun oog op Ripple en het gebruik hiervan op onderliggende systemen voor (snellere en internationale) transacties tussen banken. En wat @Maurice zegt over banken en een eigen blockchain klopt. Ook onze banken hebben tegenwoordig een eigen afdeling puur voor de blockchain technologie. Interbancair is het goed mogelijk dat ze hier wel XRP voor zullen gebruiken. Of dit het geval zal zijn laat ik in het midden. De Ripple doet het goed ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted December 30, 2017 Report Share Posted December 30, 2017 Gisteren bijna een dollar omhoog gegaan. Even afwachten wat Verge doet komende dagen, maar wellicht dat ik nog extra Ripple ga bijkopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 30, 2017 Report Share Posted December 30, 2017 Ripple gaat als een dolle! Heeft gewoon de nummer twee positie in market cap overgenomen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted December 30, 2017 Report Share Posted December 30, 2017 Wauw, wat een geweld met Ripple de afgelopen dagen. Ik ben short gegaan vanaf de 1,50, en dit opgebouwd tot 2,30. Toen begon het toch wel te knellen en zat ik tegen mijn stoploss aan op Plus 500. Gelukkig heeft ie die nog niet gered en heb ik nu een klein beetje afgebouwd in de dip zojuist naar 2,05. Bizar hoe deze munt, die door @ROELETTE, ooit is benoemd als een munt die nooit zal stijgen, nu toch deze extreme stijging door maakt. One Lucky Lady heeft voor ons uitleg over Ripple gegeven, en gezien dit stuk al meer dan 13.000 keer is bekeken denk ik dat er veel cryptohandelaren nu rijk aan het worden zijn. Zal het sustainable zijn deze stijging? Er is minimaal een iemand die een knallend uiteinde van 2017 heeft, na zijn aankoop van 450 miljoen Ripple (XRP) gisteren. Koers is sindsdien ongeveer verdubbeld, dus een kleine 400 miljoen rijker in 24 uur. Dat zijn nog eens roulette bets Ook onderstaand plaatje geeft goed weer wat voor geweld het is geweest met Ripple afgelopen 24 uur! Welke Onetimer heeft er ook een Onetimer bereikt met XRP? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted December 30, 2017 Report Share Posted December 30, 2017 In de zomer heb ik er voor het eerst naar gekeken, na een tip van een vriend. Stond toen op 5 cent als ik het goed heb. Deed nog niks met crypto's, dus lastig en gedoe, dus even gelaten voor wat het was. Niet veel later stond ie op 25 cent en dacht toen, ik wacht wel op een dipje. Uiteindelijk pas een maand geleden voor het eerst Bitcoin gekocht en sinds een paar dagen ook Ripple. 100 stuks voor $100 gekocht. Nog geen onetimer dus, maar het begin is er. Als nou jouw HUSH tip ook weer even doorpakt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 30, 2017 Report Share Posted December 30, 2017 In Zuid Korea is er nu een rel gaande, want men kan Ripple niet onder een bepaalde prijs verkopen. De problemen spelen op dit moment bij de grootste exchange aldaar, bithumb. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 @DeValsspeler ik hoop dat je HUSH nog in je bezit hebt! Koers gestegen vandaag naar $18, na mijn tip 2 weken geleden om te kopen op $3. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 Nee helaas, al lang weggedaan en omgeruild voor RedCoin. Die gaat ook wel aardig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 [mention=40]DeValsspeler[/mention] ik hoop dat je HUSH nog in je bezit hebt! Koers gestegen vandaag naar $18, na mijn tip 2 weken geleden om te kopen op $3.En inmiddels $25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Het is op dit moment een grote ellende met Ripple, na de prachtige koersstijgingen vorig jaar en begin dit jaar. Die koers blijft op dit moment aardig dalen. Dit soort berichten helpen dan niet echt (of juist wel om er niet in te stappen;)) http://www.quotenet.nl/Nieuws/Ripple-is-een-val-trap-er-niet-in!-209149 Zelf heb ik nog voor rond de 200 euro Ripple, gekocht op koers $ 1,75%. Hebben jullie nog veel Ripple, en wat verwachten jullie van deze munt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 (edited) Dat bericht is gewoon de waarheid over Ripple niets meer en niets minder. Toen Ripple nog 0,006 cent zag ik al weinig reden om er in te stappen.. nu nog steeds niet. Die koersstijging is puur gebaseerd op veel dom geld in combinatie met pump en dump. Wanneer je mensen vraagt waarom ze in Ripple zitten krijg je altijd als antwoord, "Die doen 'iets' met banken en was lekker goedkoop." Meer weten ze er niet van.. Edited January 10, 2018 by Digital Invest 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts