Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Le Tour de Hans 2026 (Beat the bookies editie)

Featured Replies

• Reacties 84
  • Weergaven 1,9k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• 📊 Etappe 10 - Balans ✅ Alex Baudin vóór Valentin Paret-Peintre @2.25 (3u) Baudin werd 37e, Paret-Peintre 38e. Nipt is ook gewoon groen.   ✅ Remco Evenepoel vóór Isaac Del Toro @2.75 (3u) Remco werd 2e

• Hansheem
    Hansheem

Voorlopige bets: 🇦🇪 UAE wint etappe 1 (Pogačar) 💰 €10 @ 4.25 (Oranjepalace) Voor mij is UAE vandaag de ploeg om te kloppen. Deze openingsrit is nét iets anders dan een normale ploegentijdrit. Een ste

• Hansheem
    Hansheem

📊 Etappe 2 - Balans ✅ Mattias Skjelmose Top 10 @4.00 (4u) 💥 ✅ Paul Seixas Top 10 @5.00 (4u) 💥 ❌ Romain Grégoire Top 3 @4.50 (4u) (6e) ❌ Kévin Vauquelin Top 10 @2.50 (3u) 💰 Inzet: 15 units 💸 Uitbetalin

Geplaatst

Vandaag weer een sprintetappe, alhoewel je nog kan twijfelen met dat puistje op 20 kilometer van de meet. Etappe 12 is waarschijnlijk de laatste kans voor een klassieke massasprint. Kortom, de teams gaan de sprinters echt wel laten sprinten.
Alleen gisteren kwam Merlier er niet aan te pas, maar normaal vind je hem altijd wel bij de eerste 3.

Mijn tip: Merlier top 3 @1.50 bij BET365

Geplaatst

Smaakt de winst van Waerenskjold wellicht naar meer? Ik vind 2,05 h2h vs. Kanter een leuke gok (Toto). Ook op Toto Gaviria wint h2h vs. Bauhaus. Wel maar 1,57 overigens.

Geplaatst
  • Auteur
4 uur geleden zei Arthur:

Vandaag weer een sprintetappe, alhoewel je nog kan twijfelen met dat puistje op 20 kilometer van de meet. Etappe 12 is waarschijnlijk de laatste kans voor een klassieke massasprint. Kortom, de teams gaan de sprinters echt wel laten sprinten.
Alleen gisteren kwam Merlier er niet aan te pas, maar normaal vind je hem altijd wel bij de eerste 3.

Mijn tip: Merlier top 3 @1.50 bij BET365

Helaas gedaald, heb er ook niet mega veel vertrouwen in

Geplaatst
  • Auteur

🎯 Le Tour de Hans | Etappe 12 Bets

💰 5 units | Søren Wærenskjold eindigt vóór Max Kanter @ 2.37

💰 5 units | Huub Artz eindigt vóór Milan Fretin @ 2.37

💰 2 units | Olav Kooij wint de etappe @ 5.50 (Oranje Palace)

💰 1 unit | Biniam Girmay wint de etappe @ 17.00 (Oranje Palace)

💰 1 unit | Søren Wærenskjold wint de etappe @ 19.00 (Oranje Palace)

💰 1 unit | Mads Pedersen wint de etappe @ 41.00 (Bet365)

📊 Totale inzet: 15 units
🎯
Gespeelde bets: 6

📝 Korte analyse

Vandaag vertrouw ik op een scenario waarin Lidl-Trek de laatste klim volle bak doortrekt. Het doel zal zijn om de minder klimmende sprinters, met name Merlier, pijn te doen of zelfs kort te lossen. Ook wanneer hij daarna terugkeert, kan die inspanning hem energie en een goede positie voor de sprint kosten.

Zo’n zware aanloop komt mannen als Girmay, Wærenskjold en Pedersen juist goed uit. Daarom speel ik op alle drie een kleine winnaar-longshot. Kooij krijgt met twee units iets meer vertrouwen: hij behoort tot de snelste mannen en verteert een lastige aanloop doorgaans beter dan Merlier.

Ook in de twee H2H’s zie ik duidelijke value. Wærenskjold zit op een roze wolk en zijn overwinning van gisteren kwam niet volledig uit de lucht vallen; hij had zich eerder al met sterke sprintuitslagen aangekondigd. Huub Artz lijkt ondertussen steeds beter te sprinten en werd gisteren knap vijfde. De quotering van 2.37 vind ik opvallend hoog, zeker omdat hij bij andere bookmakers rond 1.85 staat.

Philipsen laat ik liggen. Zijn lead-outs zijn regelmatig uitstekend, maar voorlopig ontbreekt de versnelling om de beste sprinters daadwerkelijk af te maken. Een fenomenale taxi is weinig waard wanneer de passagier bij de finish vergeet uit te stappen.

Geplaatst
  • Auteur
9 uur geleden zei dosterik:

@Hansheem ben je de laatste 2 etappes niet onze assists vergeten? 😛

Oops jullie hadden beide een assist toch?

Willen jullie nog strijden of gaan we gewoon met zijn 3 door en delen we gewoon door 3? 😂 meer animo is er toch niet

Geplaatst
1 uur geleden zei Hansheem:

Oops jullie hadden beide een assist toch?

Willen jullie nog strijden of gaan we gewoon met zijn 3 door en delen we gewoon door 3? 😂 meer animo is er toch niet

Dat is voor mij prima, hoor.

Geplaatst
1 uur geleden zei Hansheem:

Bah bah bah

Snel vergeten weer.

Helaas pindakaas, Hans. Jouw scenario was ook niet verkeerd, want ze hebben alles uit de kast getrokken om het te laten slagen. Maar uiteindelijk bleven ze er toch bij.

Wel jammer van de valpartij, maar in een ander topic moeten we er weer blij mee zijn.

Hopelijk morgen meer succes!

Geplaatst
3 uur geleden zei Hansheem:

Ik zou jullie graag helpen, maar mijn kennis van de Tour is niet zo goed om de pareltjes bij de bookmakers eruit te kunnen pikken 😊

Mocht je units op top 3 / winner willen plaatsen dan zou ik ook Hommerson checken, die boosts waren redelijk aan de hoge kant en zag ik niet bij de andere aanbieders terugkomen (maar nu zal je net zien dat ik voor de dertiende etappe nog geen boost zie staan ^^).

1 uur geleden zei Arthur:

Wel jammer van de valpartij, maar in een ander topic moeten we er weer blij mee zijn.

Was een behoorlijk klapper inderdaad, zal alvast de eerste twee uitvallers omroepen in het andere topic.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.