Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Le Tour de Hans 2026 (Beat the bookies editie)

Featured Replies

Geplaatst
2 uur geleden zei Hansheem:

Aah jammer genoeg is pogi al gefaald, 1.61 nog maar, psychisch te laag.

Wat denken jullie van seixas top 3 voor 4.5? Boost op hommerson OF anders remco top 3 voor ook 4.5

H2H met del toro op 2.05 is voor mij een no brainer. Hij zakte al eerder door het ijs (del toro) en ik denk dat hij de mindere is van de twee.

Verder… las

2 uur geleden zei Hansheem:

Aah jammer genoeg is pogi al gefaald, 1.61 nog maar, psychisch te laag.

Wat denken jullie van seixas top 3 voor 4.5? Boost op hommerson OF anders remco top 3 voor ook 4.5

H2H met del toro op 2.05 is voor mij een no brainer. Hij zakte al eerder door het ijs (del toro) en ik denk dat hij de mindere is van de twee.

Verder… lastig!

Ik vind het zo moeilijk met Seixas, Lipowitz en Evenepoel. Het lijkt bijna een soort tombola. Ik zou dan NIET gokken op Evenepoel. Lipowitz lijkt op de langere zwaardere klimmen toch iets de betere van hem. Seixas/Lipo is moeilijk! Je kan ook spelen dat Lipo h2h wint van Seixas en daarnaast Seixas top 3. Dan heb je meerdere kansen toch?!

• Reacties 101
  • Weergaven 2,3k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• 📊 Etappe 10 - Balans ✅ Alex Baudin vóór Valentin Paret-Peintre @2.25 (3u) Baudin werd 37e, Paret-Peintre 38e. Nipt is ook gewoon groen.   ✅ Remco Evenepoel vóór Isaac Del Toro @2.75 (3u) Remco werd 2e

• Hansheem
    Hansheem

Voorlopige bets: 🇦🇪 UAE wint etappe 1 (Pogačar) 💰 €10 @ 4.25 (Oranjepalace) Voor mij is UAE vandaag de ploeg om te kloppen. Deze openingsrit is nét iets anders dan een normale ploegentijdrit. Een ste

• Hansheem
    Hansheem

📊 Etappe 2 - Balans ✅ Mattias Skjelmose Top 10 @4.00 (4u) 💥 ✅ Paul Seixas Top 10 @5.00 (4u) 💥 ❌ Romain Grégoire Top 3 @4.50 (4u) (6e) ❌ Kévin Vauquelin Top 10 @2.50 (3u) 💰 Inzet: 15 units 💸 Uitbetalin

Geplaatst

Vandaag weer een bergetappe op het programma. Pogi zal wel weer het voortouw nemen met de rest op achtervolging. Zoals je zegt, Hans, moeilijk! Als ik kijk naar Seixas, staat hij er goed bij. Hij wil ook weleens kijken wat hij kan. Bij Hommerson heeft hij een oddsboost op finishen in de top 3; 4.58. Daarbij kan Tobias Halland Johannessen top 10 rijden; 2.25 bij BET365.
Seixas top 3 Hommerson 4.58
Johansessen top 10 BET365 2.25

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.