Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Le Tour de Hans 2026 (Beat the bookies editie)

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

πŸ“Š Le Tour de Hans | Stand na etappe 17

Etappe 17

• Inzet: 15 units

• Uitbetaling: 0 units

• Dagresultaat: -15 units

• Bets: 0/5 goed

• ROI: -100%

🚴 Totaalstand

🎯 Gespeelde bets: 76
πŸ’°
Totale inzet: 255 units
πŸ’Έ
Totale uitbetaling: 201,30 units
πŸ“‰
Totaalresultaat: -53,70 units
πŸ“Š
Totale ROI: -21,1%

• Reacties 131
  • Weergaven 3,2k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Hansheem
    Hansheem

πŸ“Š Etappe 10 - Balans βœ… Alex Baudin vΓ³Γ³r Valentin Paret-Peintre @2.25 (3u) Baudin werd 37e, Paret-Peintre 38e. Nipt is ook gewoon groen. Β  βœ… Remco Evenepoel vΓ³Γ³r Isaac Del Toro @2.75 (3u) Remco werd 2e

• REMONTADA! πŸ“Š Le Tour de Hans | Etappe 15 uitslag ❌ 5u | Juan Ayuso vΓ³Γ³r Florian Lipowitz @2.75 Ayuso werd 8e, Lipowitz 5e. Verloren.Β  βœ… 3u | Paul Seixas vΓ³Γ³r Jonas Vingegaard @3.25 Seixas werd 4e;

• Hansheem
    Hansheem

Voorlopige bets: πŸ‡¦πŸ‡ͺ UAE wint etappe 1 (Pogačar) πŸ’° €10 @ 4.25 (Oranjepalace) Voor mij is UAE vandaag de ploeg om te kloppen. Deze openingsrit is nΓ©t iets anders dan een normale ploegentijdrit. Een ste

Geplaatst
  • Auteur
8 uur geleden zei dosterik:

Ik ben zojuist even in de etappe van morgen gedoken. Met een loodzware rit op vrijdag en zaterdag voor de boeg, denk ik dat het morgen voor de vluchters zal zijn. Ik tip het volgende:

Carapaz top 3 2,50 (Oranje)
Halland Johannessen top 10 2,00 (Oranje)
Arensman top 10 2,25 (Oranje)
Simmons top 10 2,50 (Oranje)
Valentin Paret Peintre top 10 3,00 (Oranje)
Jorgenson top 10 3,50 (Oranje)

Kan toch niet missen??

Iets minder spreiding en iets minder value gokjes, die vallen allemaal verkeerd.

Ik kies voor Carapaz ipv peintre omdat ik denk dat hij niet mee kan tot het einde en Carapaz wel. Daarbij verwacht ik vandaag Arendsman, ideale etappe voor hem, won er al twee zoals deze. Dan is het twijfelen tussen kuss en piganzoli… het was kop i.p.v. munt dus ik ga voor piganzoli. Maar ik verwacht een van deze twee minimaal in de finale.

🎯 Le Tour de Hans | Etappe 18

πŸ’° 5 units | Richard Carapaz Top 3 @ 2.95 (Hommerson)

πŸ’° 5 units | Davide Piganzoli Top 10 @ 3.00 (Oranje Palace)

πŸ’° 5 units | Thymen Arensman Top 10 @ 2.25 (Oranje Palace)

πŸ“Š Totale inzet: 15 units
🎯
Gespeelde bets: 3

PotentiΓ«le uitbetaling

• Carapaz Top 3: 14.75u

• Piganzoli Top 10: 15.00u

• Arensman Top 10: 11.25u

Geplaatst
18 minuten geleden zei Hansheem:

Iets minder spreiding en iets minder value gokjes, die vallen allemaal verkeerd.

Ik kies voor Carapaz ipv peintre omdat ik denk dat hij niet mee kan tot het einde en Carapaz wel. Daarbij verwacht ik vandaag Arendsman, ideale etappe voor hem, won er al twee zoals deze. Dan is het twijfelen tussen kuss en piganzoli… het was kop i.p.v. munt dus ik ga voor piganzoli. Maar ik verwacht een van deze twee minimaal in de finale.

🎯

PotentiΓ«le uitbetaling

Goed gevoel bij Hans. Prima keuzes!

Geplaatst

Vandaag is een ideale etappe om punten voor de bergtrui te pakken. In de top 5 staan alleen Carapaz en Paret-Peintre, de rest zijn klassementrenners. Ik verwacht hun beide in een vlucht. De vraag is altijd; mogen ze ook de etappe winnen? Ik denk dat dat vandaag wel moet lukken en ik geef Carapaz de meeste kans om vooruit te blijven.

Sowieso ben ik erg benieuwd naar het podium; Seixas zal vast Del Toro voorbij willen. Ze zullen (vandaag of morgen) absoluut gas gaan geven en dan ben ik benieuwd of Evenepoel het kan bijbenen.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Arthur:

Sowieso ben ik erg benieuwd naar het podium; Seixas zal vast Del Toro voorbij willen. Ze zullen (vandaag of morgen) absoluut gas gaan geven en dan ben ik benieuwd of Evenepoel het kan bijbenen.

Ik zie dat Seixas bij Toto zowel top 3 als winnaar witte trui op 2.25 staat. Ik denk dat top 3 makkelijker is, want als er iemand valt die boven hem staat, kan het ook voldoende zijn.

13 minuten geleden zei Arthur:

Seixas staat bij Toto op 2.25 voor zowel podium als winnaar witte trui. Ik denk dat podium beter is, want als er toch nog iemand valt, is hij al binnen.

Geplaatst
9 uur geleden zei Hansheem:

🎯

PotentiΓ«le uitbetaling

Shit, ik had er gewoon 4/6 goed πŸ˜›

Geplaatst

En doooorrrrr.....morgen Alpe d'Huez!!

Met alle zieken binnen UAE zal het moeilijker worden om de rit te controleren. Zullen de mannen van Seixas zich op kop zetten in de jacht op Del Toro? Het is in mijn ogen in ieder geval geen zekerheidje dat de favorieten gaan strijden om de ritzege. Ik maak er dan ook een mengelmoesje van:

Evenepoel wint van Del Toro 1,72 op OranjePalace

Sepp Kuss top 3 3,75 OranjePalace (geef hem meer kans dan Piganzoli!!)
Piganzoli top 3 8,00 OranjePalace

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions β†’ Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.