Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Plinko - welke variant is het leukste?

Featured Replies

Geplaatst

Plinko schijnt best wel populair te zijn. Ook onder de Nederlandse spelers? Ik kende het alleen van het bonusspel van Pine of Plinko, en ik moet zeggen..dat is een leuk bonusspel. Maar bij "gewone" Plinko spel je dit dus continu. Weliswaar ontbreken de bonusopties dan, zoals de stuiters, of multipliers.. maar ik snap wel dat mensen dit lang kunnen spelen.

Spelen jullie wel eens Plinko? Welke variant of welke aanbieder vinden jullie het leukste? Of vermijden jullie Plinko juist liever?

plinko hacksaw.png

Geplaatst
27 minutes ago, Lady_Diamond said:

Plinko schijnt best wel populair te zijn. Ook onder de Nederlandse spelers? Ik kende het alleen van het bonusspel van Pine of Plinko, en ik moet zeggen..dat is een leuk bonusspel. Maar bij "gewone" Plinko spel je dit dus continu. Weliswaar ontbreken de bonusopties dan, zoals de stuiters, of multipliers.. maar ik snap wel dat mensen dit lang kunnen spelen.

Spelen jullie wel eens Plinko? Welke variant of welke aanbieder vinden jullie het leukste? Of vermijden jullie Plinko juist liever?

Nah, dit soort spelletjes en daarbij verder ook al die andere dare2win meuk van Hacksaw vind ik niet stimulerend genoeg om 't daadwerkelijk langer dan een paar seconden te spelen, voelt een beetje als zonde geld als je ook zoveel andere opties hebt die dat wel doen. Wel leuk als onderdeel van iets anders idd, zoals zo'n Pine/Pond of Plinko bonus als je al omschrijft, dan vind ik de gimmick over het algemeen wel weer tof. Muziekje is wel relaxt in die Hacksaw variant, heeeeeeel rustig je wallet leeg laten trekken haha. Je kunt 'm ook finaal vast laten lopen trouwens als je op min stakes een paar minuten achter elkaar extreem veel van die balletjes tegelijk in laat vallen, krijg je tijdelijke IP ban haha. Weet ik dan weer.

Geplaatst

Die van Ricochet:

image.png

Kan je allemaal obstakels toevoegen en bundels kopen.

Kan je in nederland nog wel de ene na de andere bal laten vallen of is er ook een x seconde per bal regel?

Geplaatst

Ik las even snel Slingo (speel ik tegenwoordig veel vaker, lekker langzaam en beetje puzzelen)

Plinko, wel gespeeld (eventjes) naar aanleiding van al die illegale reclame tiktok filmpjes dat mensen altijd winnen. Het is voor mij echt te saai, voelt beetje als die Bingo Baller maar dan nog vele malen saaier. En het helpt ook niet mee dat ik er nog nooit op gewonnen heb.

Geplaatst
39 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik las even snel Slingo (speel ik tegenwoordig veel vaker, lekker langzaam en beetje puzzelen)

gisteren kwam slingo 49s uit... is t slingo? is t bingo? het is bslingo 😊

Geplaatst
24 minuten geleden zei jantje:

gisteren kwam slingo 49s uit... is t slingo? is t bingo? het is bslingo 😊

Deze Plinko is wel epische kast. Maar @jantje dan ga je Buy a Ball Keno geweldig vinden en stuk beter dan BSlingo!!! Gisteren uren gespeeld omdat ik dacht dat ik het kon verslaan 😉 Nu wordt dit hele topic gekaapt door me, en zal alleen nog maar over Plinko hebben en een ander topic aanmaken, sorry @Lady_Diamond ik sta hier te stuiteren van plezier met die Slingo, Plinko's en Buy a Ball Keno en dat midden in de zomer terwijl ik het WK kijk, de Tour en tijd te kort komt om Fargo weer helemaal te zien (wel mee begonnen) en dan te beseffen dat de zomer pas net begonnen is.

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.29.37.png

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.30.27.png

Geplaatst
15 minutes ago, TheGreatOne said:

Deze Plinko is wel epische kast. Maar @jantje dan ga je Buy a Ball Keno geweldig vinden en stuk beter dan BSlingo!!! Gisteren uren gespeeld omdat ik dacht dat ik het kon verslaan 😉 Nu wordt dit hele topic gekaapt door me, en zal alleen nog maar over Plinko hebben en een ander topic aanmaken, sorry @Lady_Diamond ik sta hier te stuiteren van plezier met die Slingo, Plinko's en Buy a Ball Keno en dat midden in de zomer terwijl ik het WK kijk, de Tour en tijd te kort komt om Fargo weer helemaal te zien (wel mee begonnen) en dan te beseffen dat de zomer pas net begonnen is.

Zwaar leven 😂

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.