Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Reactoonz Blitzways

Featured Replies

Geplaatst

Zoals sommige Onetimers wel weten ben ik heel lang geleden door @LuukFOD in de ban van de Reactoonz gekomen die tot op de dag van vandaag nog steeds actief. Elke gek zijn gebrek zeg ik maar of moet ik zeggen levensgenieter van de kleine dingen in het leven zoals Reactoonz. En dan net zoals met de serie Fargo of Black Mirror, als er weer nieuwe afleveringen komen of seizoenen.

Ik kreeg vandaag een kleine aanbieding bij de TOTO 25 euro spelen en 20 free spins (twv 0.1€) op de gokkast Reactoonz. Blitzways. HUH, een nieuwe variant en voordat ik het wist dat ik €0.30 betjes te doen om alles te onderzoeken en JA, i did it, 2 verschillende bonussen binnen de 25e rondspelen al binnen (en mooie winst)

Ik ben fan, niet zo sterk of goed al de originele versies, kan wel zeggen een heel slap aftreksel maar goed, coca cola uit zo'n tap in een bar trek ik ook nog wel ipv in een glazenflesje Coca Cola.

Wat zeggen jullie van deze game, REPEAT of Niet?

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.53.49.png

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.53.54.png

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.57.00.png

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.56.00.png

Scherm­afbeelding 2026-07-15 om 13.57.09.png

Geplaatst

Gespeeld en het spelelement is wel een stuk anders dan het originele. Eigenlijk meer een 12 in een dozijn slot. De andere versies zijn veel origineler. Komt niet in mijn lijstje.

Maar ben misschien niet zo positief omdat de winst uUploading Attachment...it bonusronde wel erg laag uit viel 🤣

Schermafbeelding 2026-07-15 145525.png

Geplaatst
  • Auteur

Ben het helemaal met je eens @Rednax Wat ik wel mooi vindt door die acties ga je ook andere slotjes proberen en mijn hartje ging hart te keer toen ik Reactoonz zag staan en inderdaad is een slap aftreksel maar toch....

Geplaatst

Ook even gespeeld. Ik vind het een mooie aanvulling en fijne kast.

Geplaatst
3 hours ago, TheGreatOne said:

Zoals sommige Onetimers wel weten ben ik heel lang geleden door @LuukFOD in de ban van de Reactoonz gekomen die tot op de dag van vandaag nog steeds actief. Elke gek zijn gebrek zeg ik maar of moet ik zeggen levensgenieter van de kleine dingen in het leven zoals Reactoonz. En dan net zoals met de serie Fargo of Black Mirror, als er weer nieuwe afleveringen komen of seizoenen.

Ik kreeg vandaag een kleine aanbieding bij de TOTO 25 euro spelen en 20 free spins (twv 0.1€) op de gokkast Reactoonz. Blitzways. HUH, een nieuwe variant en voordat ik het wist dat ik €0.30 betjes te doen om alles te onderzoeken en JA, i did it, 2 verschillende bonussen binnen de 25e rondspelen al binnen (en mooie winst)

Ik ben fan, niet zo sterk of goed al de originele versies, kan wel zeggen een heel slap aftreksel maar goed, coca cola uit zo'n tap in een bar trek ik ook nog wel ipv in een glazenflesje Coca Cola.

Wat zeggen jullie van deze game, REPEAT of Niet?

Stond hier ook niet op de radar, zal binnenkort eens checken. Moet zeggen dat 't origineel wel bovengemiddeld vriendelijk aanvoelde voor een dergelijk slotje, sessies die ik er op gedraaid heb ook best vaak met winst afgesloten. Desondanks nooit echt een blijvertje geweest voor mij, maar snap de hook wel. Was echt een uitzonderlijk sterke titel. Gaat overigens niet op voor al die spin-offs erna, dat was 't allemaal net niet, dus hopelijk pakt deze die oude glorie dan wel weer een beetje op.

Geplaatst
31 minutes ago, devad said:

dus hopelijk pakt deze die oude glorie dan wel weer een beetje op.

Uh ja, dat doet het helaas niet. Deze is wel heel erg slecht. Net even kunnen kijken, maar hij bankt echt alleen maar op de naam blijkbaar en is gewoon een standaard megaways slotje geworden zo. Die kunnen op z'n tijd ook best leuk zijn, maar veel meer dan BTG 10 jaar geleden al uitgebreid deed in Bonanza ed. doet dit niet. Daarbij slechte graphics, goedkoop achtergrondje, makkelijke copy paste symbolen, soundtrack op de repeat en al irritant na een paar minuten, oersaaie bonus anno 2026 en een point & collect mechanic waarvan je vooraf al weet dat het weinig op gaat leveren en vooral heel vertragend gaat zijn. Overduidelijk een budget bak release dit, met een grote boog omheen en terug naar 't origineel als je 't mij zou vragen.

Geplaatst

Over reactoonz gesproken, kan iemand deze winlijn toelichten, ondanks de redelijke hoge inzet van eur.7 en dan 10500.00 😦

1:02

image.png

Geplaatst
5 minutes ago, Timmy31 said:

Over reactoonz gesproken, kan iemand deze winlijn toelichten, ondanks de redelijke hoge inzet van eur.7 en dan 10500.00 😦

1:02

Daar zijn paytables voor.

Deze viel daar op inzet 7 euro p/s (16 stuks, door de gargantoon wilds werd het 1 geheel, tel maar na in de grid in onderste screenshot - eea klopt exact).

Dan nog een x2 multiplier er op en klaar is kees.

edit: overigens nog verre van een max-win deze dus de titel van de video klopt niet, dan zou die cappen op 33.250 euries op deze inzet, maar die vallen vrijwel nooit op P&G.

image.png

image.png

image.png

bewerkt door devad

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.