Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Probleem met Winz.nl welkomstbonus: actief maar niet meer haalbaar?

Featured Replies

Geplaatst

Winz.nl welkomstbonus blijft actief, maar lijkt niet meer voltooid te kunnen worden – iemand ervaring?

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn ervaring delen met de welkomstbonus van Winz.nl en ben benieuwd of anderen een vergelijkbare situatie hebben meegemaakt.

Ik heb gebruikgemaakt van de welkomstbonus van Winz.nl. Volgens de voorwaarden gaat het om een cash bonus van 100% van de initiële storting (tot maximaal €200) met een inzetvereiste van 15× het initiële stortingsbedrag.

In de bonusvoorwaarden staat echter ook dat alleen inzetten met het initiële stortingsbedrag meetellen voor de inzetvereiste en dat latere stortingen of ander saldo niet meetellen.

Mijn probleem is het volgende:

Mijn bonus staat nog steeds als actief in mijn account en de inzetvoortgang staat op 44,5%. De bonus is niet geannuleerd of vervallen; ik heb zelfs nog steeds de mogelijkheid om deze zelf te annuleren.

Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik te horen dat, omdat ik de inzetvereiste niet volledig met mijn eerste storting heb voltooid, nieuwe stortingen niet meer kunnen meetellen en ik de bonus dus niet meer kan voltooien.

Daar ontstaat voor mij de verwarring:

Als de bonus niet meer voltooid kan worden, waarom blijft deze dan actief in mijn account staan?
Waarom blijft de voortgang op 44,5% staan zonder mogelijkheid om verder te gaan?

Volgens mij is het probleem niet alleen de bonusvoorwaarde zelf, maar vooral de combinatie van:

• een actieve bonusstatus;

• een zichtbare inzetvoortgang;

• maar geen mogelijkheid meer om de resterende inzetvereiste te behalen.

Voor een speler lijkt een “welkomstbonus” bedoeld als iets dat haalbaar is wanneer aan de voorwaarden wordt voldaan. Als het verliezen van de eerste storting er automatisch voor zorgt dat de bonus nooit meer behaald kan worden, vind ik dat dit duidelijker gecommuniceerd zou moeten worden.

Ik heb eerder een vergelijkbare situatie meegemaakt bij LeoVegas. Daar kon ik na een nieuwe storting de resterende inzetvereiste alsnog voltooien en werd de bonus daarna toegekend. Daarom vind ik de uitleg van Winz extra onduidelijk.

Ik heb deze situatie inmiddels ook gemeld bij de Kansspelautoriteit (KSA), met de vraag of de voorwaarden en de communicatie hierover voldoende transparant zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee met Winz.nl of andere aanbieders? Ik hoor graag hoe dit bij jullie is verlopen.

Geplaatst

Tldr

Handigste is om zelf je bonus te annuleren, dit alleen doen als je saldo ook echt ongeveer 0 is. Zo niet dan misschien rest saldo plein op roulette zetten of zo.

Alternatief; bonus laten verwijderen door customer support.

Je loopt het risico om nogmaals te storten en dan met een onnodige doorspeel verplichting te zitten. Dat laatste heb ik een keer of 10 meegemaakt, altijd lastig.

Geplaatst

^ Dit.

Verder is er een heel topic gewijd aan Winz inclusief de voorwaarden van hun welkomstbonus die daar uitgebreid in aan bod komen;

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.