Spring naar bijdragen

CryptoKitties


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Het moest er een keer van komen en nu is het zover. Het eerste game gebouwd op de blockchain technologie. CryptoKitties is baanbrekend en de eerste dag al voor miljoenen aan handel! Dit gaat een knaller worden Je kan ze kopen, verkopen of ruilen en uiteraard sparen. Je bent zelf eigenaar van de mooie Kitties en de blockchain zal dit super goed managen zodat jij de eigenaar blijft.

Het mooie is dat je ook met jou Kitties kan paren om een totale nieuwe Kittie te krijgen die helemaal genetisch uniek is!

Voor meer informatie: https://www.cryptokitties.co/ 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omg, cryptokitties trekt zowat de hele Ethereum onderuit ... niet in de laatste plaats omdat Mr.ETH Vitalik Buterin zich er ook enthousiast over uitliet

Waarop Mashable zich afvraagt: It's cute, but is it $92,000 cute?

Mijn eerste 2 kitties had ik gelukkig vanmiddag al binnen en - nadat ze lekker van wippesteijn zijn gegaan - verwacht ik binnen 3 uur een jonkie. MEOW ?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go for it @TheGallant

My 2 cents: Ik zit hier nu 2 dagen mee te klooien. Het is best even een dingetje en veel mensen zullen daardoor ook afhaken. Maar dit is net zoals Pokkemon GO, het is nieuw en je ziet dat dit soort toepassingen (op de blockchain) er gaan komen en de crypto kitties zijn HOT. Zo hot dat het netwerkt hapert maar volhouden mocht je hier een graantje van mee willen pikken en/of kennis wilt opdoen. Serieus is zie Kitties te koop staan voor maar liefst 600 ETH (is 30.000$), is wel een hele mooie trouwens ;-) . Vanaf een dollar of 30$ kan je al een aanschaffen en als je er 2 hebt kan je ze laten paren en komt de money machine op gang. Jullie denken wtf, wat is het en wat kan ik hiermee. Ik zeg ga maar op onderzoek uit en ga ik verder met paren :-)

IMG_7430.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...

Vandaag zag ik CryptoKitties voorbij komen. Toentertijd getracht aan te kopen, maar lukte niet omdat het Ethereum netwerk overbelast raakte, aangezien de hele wereld op jacht was naar virtuele poesjes. Zojuist gekeken of ik toch niet stiekem wat kitties in mijn bezit had, maar nee. Iemand anders toevallig nog wat kitties in het bezit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...