Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Handelen met AI de toekomst?

Featured Replies

Geplaatst

Gisteren in de fuik gelopen bij Youtube (reclame) en gaat vaak over traden (schijnbaar weet die dat ik er van houdt of in ieder geval interesse in heeft) Toen kwam er een super gelikte advertentie voorbij die ik liet doorlopen en blijf maar komen en ging over handelen met AI (bot) die je advies geeft en je zelf kan besluiten of je deze order aanneemt of niet (dus wel eigen controle van eigen account bij je eigen broker) het bedrijf heet Finelo ( AI trading bot) Super interessant en denk ook groot deel van onze toekomst.

Zijn er hier Onetimers die nog handelen met FOREX/Aandelen en die iets hiermee doen (met AI handelen/kennis) etc. Ik neem jullie dadelijk even mee omdat ik een proef accountje wil nemen voor 1 week om het te testen. Bedrijf Finelo schijnt wel legit te zijn (Chat GTP gevraagd)

Geplaatst
7 minutes ago, TheGreatOne said:

Ik neem jullie dadelijk even mee omdat ik een proef accountje wil nemen voor 1 week om het te testen. Bedrijf Finelo schijnt wel legit te zijn (Chat GTP gevraagd)

Interessant, niet direct iets waar ik me mee bezig hou maar ben wel benieuwd naar je ervaringen. Wel even scherp zijn, een snelle Google actie leert dat je 1 week gratis automatisch omgezet gaat worden naar een betaald abonnement zonder actie van jouw kant, dus als het niet bevalt tijdig stop zetten.

Geplaatst
  • Auteur
14 minuten geleden zei devad:

Interessant, niet direct iets waar ik me mee bezig hou maar ben wel benieuwd naar je ervaringen. Wel even scherp zijn, een snelle Google actie leert dat je 1 week gratis automatisch omgezet gaat worden naar een betaald abonnement zonder actie van jouw kant, dus als het niet bevalt tijdig stop zetten.

Ik trek dit ook altijd slecht en bijna altijd zo, ik pak altijd mijn DebitCredit Card hiervoor. Maar je hebt gelijk, in agenda zetten en abonnement stil zetten, dat is volgens mij precies hun verdienmodel net zoals de sportschool abo's. Grote geld zit bij mensen die betalen maar geen gebruik van de diensten maken. Maar wie weet ben ik na 6 dagen zo enthousiast om.........😊

Geplaatst
10 minutes ago, TheGreatOne said:

Maar wie weet ben ik na 6 dagen zo enthousiast om.........😊

Ergens betwijfel ik dat. Zie deze. Wel korrel zout, want hij gooit er op het eind zelf ook nog even wat sponsor deals in maar toch, worden concreet wel een aantal zaken benoemd die echt scammy over komen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.