Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Meccacoin waar geloof en toekomst samen komen

Featured Replies

Geplaatst

Ja, ik moest even klikken erop toen die in mijn tijdlijn voorbij kwam op Facebook (en nu blijven ze komen) De Meccacoin (meccacoin.meme) https://meccacoin.meme/nl De eerste echt Sharia conforme Crypto valuta. Ontworpen om in de lijn te zijn met de principes van de Sharia terwijl de kracht van de blockchain technologie wordt benut.

Ik heb crypto speculaties al een tijdje niet meer gedaan en niet dat van deze Meccacoin warm loopt maar vroeg wel af, zou dit wat kunnen worden of is het weer een slim marketing concept?

Ik heb het ook even aan Chat gevraagd en die kwam met deze conclusie: Ik kan niet bewijzen dat MECCACOIN een regelrechte scam is. Er bestaat een echt Solana-token en er zijn daadwerkelijk audits uitgevoerd. Maar als investering vertoont het project zoveel tegenstrijdigheden en rode vlaggen dat ik het momenteel zou vermijden.

Mijn risicobeoordeling: zeer hoog risico — 8,5/10.

Geplaatst
19 minutes ago, TheGreatOne said:

De eerste echt Sharia conforme Crypto valuta. Ontworpen om in de lijn te zijn met de principes van de Sharia terwijl de kracht van de blockchain technologie wordt benut.

Wut. Maar, dit kan toch helemaal niet als je het tegen een aantal van die fundamentele principes aanhangt die naar voren komen in het geschreven woord van dat soort dogmatische religieuze opvattingen (gokken, schuldopbouw, gebrek aan vrijgevigheid etc - allemaal ten strengste verboden), laat staan het inzetten van moderne technologie voor persoonlijke verrijking. Af en toe zijn er van die ontwikkelingen waar je echt geen snars van begrijpt.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.