Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Interessante competities om op te wedden

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd wat de sportwedders hier nou echt interessante competities vinden om op te wedden.
Spelen jullie straks vooral de grote competities en de Europese competities of ook andere competities die op basis van statistieken interessant zijn bijvoorbeeld?
En zijn er competities waar jullie echt bij wegblijven?

Geplaatst

Ik denk dat het vooral ligt aan de omstandigheden. Moet een ploeg echt winnen en is de odd ook goed? Zijn er veel geblesseerden of geschorsten? Of wil je gewoon een wedstrijd zien met een bepaalde speler? Kortom, ik heb buiten de eredivisie geen favoriete competitie, nee.

Geplaatst

NHL; >1300 wedstrijden per seizoen in 5-6 maanden, ideaal voor statistisch gefreubel.

Geplaatst
1 uur geleden zei JoE:

NHL; >1300 wedstrijden per seizoen in 5-6 maanden, ideaal voor statistisch gefreubel.

Een NHL seizoen start in oktober, maar inclusief play offs duurt het tot medio juni.

32 teams spelen ieder 82 wedstrijden in het reguliere seizoen. Dat zijn al 2.624 wedstrijden.

Geplaatst

Bundesliga, vooral de btts en +2,5 goals per wedstrijd.

leuk om met een free bet in te zetten, kijk de statistieken maar terug erg veel bundesliga rondes dat alle teams gescoord hebben en minimaal 2,5 goals per wedstrijd.

quot +30 als je alle wedstrijden combineert

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.