Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Toernooi op Bet365

Featured Replies

Geplaatst

Ik wilde op bet365 het Lucky Rush toernooi spelen. DIt is een wekelijks terugkerend toernooi. Nu zag ik dat minstens 8 slots die deelnemen voor het toernooi niet voorkwamen in de zoekresultaten. Meerdere malen gezocht maar kon ze niet vinden. Ik heb de klantenservice gesproken en ze zeggen dat deze niet beschikbaar zijn in Nederland. Afijn, het staat idd. in de voorwaarden dat enkele spellen misschien niet in jouw land beschikbaar zijn. Nu zat ik nog verder te denken over het toernooi zelf. Zeer veel deelnemers en dus niet alleen uit NL? Dus internationaal toernooi? Als ik naar de ranglijst kijk zie ik dat de eerste 3 een maximale score hebben. Dat is dus 25 maal de hoogste score van 500x vermedigvuldigd met 100 =50000 punten per spin (max 500x per spin). Dit binnen 10000 spins (min 0.,40 per inzet). Dus totaal 1250000 punten. Als ik dan naar de deelnemende spellen kijk is dat vrijwel onmogelijk om te halen (het is zowieso erg knap). Nou zijn er dus deenemers die andere spellen kunnen spelen en dus kunnen zij een hogere score halen dan deelnemers in andere landen. Begrijp ik dit goed? Iemand die hier speelt of dit toernooi heeft gespeeld?

bewerkt door Rednax

Geplaatst
  • Auteur
6 minuten geleden zei Rednax:

t

Niemand dus? 🤔

Geplaatst
1 hour ago, Rednax said:

Niemand dus? 🤔

Bet365 ziet er bij mij tegenwoordig zo uit in fullscreen dus ik speel liever ergens anders.

image.png

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.