Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wordt er nog wel eens gegokt op paarden door Onetimers?

Featured Replies

Geplaatst

Ik moet zeggen ik doe het heel weinig en krijg nog wel eens mail van ZETURF maar geen aanbiedingen meer maar meer welke koersen er zijn op Wolverga ofzo.

Ik lees, hoor er ook nooit meer wat over, allen nog voor die paar oude mannen die dit nog doen of?

Wat zou ZEturf nog kunnen doen om het aantrekkelijker te maken voor een nieuwe generatie?

Scherm­afbeelding 2026-08-07 om 10.18.54.png

Geplaatst
57 minutes ago, TheGreatOne said:

Ik moet zeggen ik doe het heel weinig en krijg nog wel eens mail van ZETURF maar geen aanbiedingen meer maar meer welke koersen er zijn op Wolverga ofzo.

Ik lees, hoor er ook nooit meer wat over, allen nog voor die paar oude mannen die dit nog doen of?

Wat zou ZEturf nog kunnen doen om het aantrekkelijker te maken voor een nieuwe generatie?

Zeer niche en heb er verder persoonlijk minder dan niets mee, maar staat volgens mij 1 op 1 in verbinding met de toekomst van Unibet in dit land als je er naar zoekt en eea over de ontwikkelingen leest. In Frankrijk schijnbaar vele malen groter dan hier en daar opgenomen onder de vlag van FDJ (pre-overheid, privaat monopolie), direct naast Unibet, dus daar ligt de financiele backing dan ook. Als dat niet zo was dan waren ze hier allang kapot en vertrokken. Als Unibet niet verlengd wordt als gevolg van oa alle controverses de afgelopen jaren en FDJ daardoor geen heil meer ziet in de NL markt dikke kans dat er dan ook een streep door deze gaat. Als ze wel blijven zal dit ook wel gewoon door blijven lopen als een niche online product voor de liefhebber. Kostenbesparing hadden ze al doorgevoerd door schijnbaar alle fysieke ingangen te sluiten afgelopen jaar, maar blijft als geheel natuurlijk onder druk staan.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.