Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Bizar goede aanbiedingen op Bet365!

Featured Replies

Geplaatst

Ik kon het vorige week niet geloven (super actie ) van BET365 en ja het werkt, die gratis freebet ingezet op 2-1 voor Cambuur (odds 11x) En net weer een SMS en weer 10e ingezet voor een extra 50e gratis speelwedtegoed (freebet). Zeldzaam, wil bijna zeggen lezen jullie mee Hommerson (post van vandaag)

Hebben jullie ook deze SMSjes ontvangen of staat die bij jullie in de sportbonus? Echt indrukwekkend, ik ben fan 😊

8cb5edbb-31ea-455d-b458-9906cbc2456d.jpg

Scherm­afbeelding 2026-08-07 om 16.59.17.png

Geplaatst
5 minutes ago, TheGreatOne said:

ik ben fan 😊

Ik nog steeds niet helaas, ondanks het tegenwoordig veel betere en uitgebreidere aanbod. Leuke actie dit als sports betting je ding is ongetwijfeld, maar slots zijn letterlijk onspeelbaar voor mij daar nu tenzij ik er een vergrootglas bij pak. Snap er niks van ook gezien de grootte van deze aanbieder.

image.png.31264bc95eeb672d1e34c671879ac48f.png

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei devad:

Ik nog steeds niet helaas, ondanks het tegenwoordig veel betere en uitgebreidere aanbod. Leuke actie dit als sports betting je ding is ongetwijfeld, maar slots zijn letterlijk onspeelbaar voor mij daar nu tenzij ik er een vergrootglas bij pak. Snap er niks van ook gezien de grootte van deze aanbieder.

image.png.31264bc95eeb672d1e34c671879ac48f.png

`Ik gok dat die puur een SMS aanbieding is staat die bij je aan in je account (kan je aangeven of je dat wilt)

Geplaatst
5 minutes ago, TheGreatOne said:

`Ik gok dat die puur een SMS aanbieding is staat die bij je aan in je account (kan je aangeven of je dat wilt)

Ja ik kwam er in via de activiteitsstream en sloeg niet direct aan op de aanbieding waar je het over hebt maar meer op Bet365 zelf, in combinatie met dingen goed doen. In mijn screenshot hoe slots er bij mij nu standaard uit zien in fullscreen daar. Vind ik ook bizar, maar dan net even andersom. 😄

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.