Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Wanneer doe je een cash out (early) bij een gokken op sport?

Featured Replies

Geplaatst

Gisteren vroeg ik mij af, wanneer is het slim of goed voor de gemoedsrust om een weddenschap al eerder uit te cashen (tegen minder waarde uiteraard dan de eindstand). Wanneer druk op je die cash out knop tijdens een wedstrijd? En maakt dat nog uit welke sport, waar let je op?

Ik begrijp wel dat online sport weddenschap aanbieders die doen om er zelf nog beter van te worden maar vindt het wel een mooie optie. Nu een paar keer gedaan (random) zoals gisteren vanwege de grotere freebet van 50€ die ik had gekregen op Bet365.

Geef eens jullie ervaringen door van een early cash out.

Scherm­afbeelding 2026-08-10 om 12.08.27.png

Scherm­afbeelding 2026-08-10 om 11.59.23.png

Geplaatst

Sinds bijna iedere bookmaker tegenwoordig 2UP aanbiedt, neem ik een stuk minder cash-outs.

Alleen bij een kleine voorsprong en steeds sterker wordende tegenstander druk ik bij een goed aanbod nog wel eens op de cash out knop.

Geplaatst

Dat is voor iedereen anders. De één knippert niet met zijn ogen voor €100, terwijl dat voor een ander een week aan speelgeld is.

Persoonlijk spreid ik dan liever mijn kansen. Als we jouw voorbeeld nemen, zou ik die 2-0 bet laten staan, omdat het potentiële winstbedrag van €600 aanzienlijk hoger is dan de cash-out van €178. Wil je toch wat zekerheid inbouwen, dan zou ik juist extra inzetten op 2-1, aangezien daar waarschijnlijk nog een mooie odds op stond.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.