Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Onetime's Eredivisie knock-out game, speel gratis mee!

Featured Replies

Geplaatst

Onetime's knock-out game by Seabert

Welkom bij dit spannende en gratis Eredivisie Knock-outspel!

image.png

Hoe het spel werkt
Elke speelronde kies je één Eredivisie team waarvan je denkt dat ze de wedstrijd gaan winnen.
Wint jouw gekozen team? Dan ga je door naar de volgende speelronde. In dat geval moet je de volgende rondes een ander team kiezen. Je mag een team dus maar één keer gebruiken, zolang je geen fout maakt.

Om te voorkomen dat je na één verkeerde voorspelling direct uitgeschakeld bent, begint iedereen met 3 levens. Elke verkeerde voorspelling kost je één leven. Ook als je geen of niet op tijd een voorspelling inlevert dan ben je een leven kwijt.

Ben je een leven kwijt? Dan mag je in de volgende speelronde weer alle 18 clubs kiezen, ook teams die je eerder al hebt gebruikt. Ben je al je levens kwijt? Dan lig je uit het spel.

🏆 De laatste deelnemer die overblijft wint het Eredivisie Knock-outspel! 🏆

Prijzenpot
Als bedenker van dit spel zal ik de organisatie en administratie op me nemen. Ik neem zelf ook deel aan het spel. Daarnaast stelt Onetime 3 prijzen beschikbaar:

🥇 De winnaar krijgt een cadeaubon van €100,- of een voetbalshirt naar keuze
🥈 2e plaats krijgt een cadeaubon van €40,-
🥉 3e plaats krijgt een Staatslot

Daarnaast krijgt de gehele top 3 een badge in het profiel.

Start van het Knock-out spel
Om ervoor te zorgen dat iedereen terug is van vakantie en dus mee kan doen, starten we bij speelronde 4 van de eredivisie in het weekend van vrijdag 28 augustus. Doe jij mee aan dit super laagdrempelige spel? Meld je dan voor vrijdag 28 augustus aan in dit topic. Het enige wat je moet doen om mee te spelen is wekelijks 1 team uit de eredivisie kiezen. Makkelijker kan toch bijna niet?

Na aanmelding in dit topic kun je tot vrijdag 28 augustus 20:00 uur je eerste voorspelling doorgeven. Hieronder vind je de wedstrijden van speelronde 4.

FC Groningen – Fortuna Sittard
Excelsior – Sparta
AZ – Go Ahead Eagles
PEC Zwolle – NEC
FC Utrecht – PSV
Feyenoord – ADO Den Haag
Willem II – SC Heerenveen
Telstar – Ajax
SC Cambuur – FC Twente

@Brunsie @retep32 @Budgetvrouw @Rudi @Madeleine @TheGreatOne @TripleZero @Arthur @Hansheem @Frikan Del Piero @Spargo @SmartAce @mountain @Masida @Dopey @Bitter Balotelli @Lady_Diamond @Kipsa Tevez @dosterik @DeValsspeler @LuukFOD @Kingfisher @Jimbo @DennMann @Browny67 @Guus Geluk @PentaV @Giselle @Alfred S. @pokerinfo @Lucky Lucy Boule en alle andere Onetimers.....kom er maar in!

Bij deelname verklaar je dat je 24 jaar of ouder bent, geen problemen met kansspelen hebt, dat je je bewust bent van de risico's van kansspelen, en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

bewerkt door Seabert

Geplaatst

Benieuwd hoe ver ik kom, ik doe wel mee.

Geplaatst

Dit is idd zo makkelijk dat zelfs ik het kan.

In-

Ik kies voor FC Groningen de eerste ronde!

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht deelnemers tot nu toe en hun keuze voor speelronde 4

1. Masida -
2. Vrede - Telstar
3. LuukFOD - FC Groningen
4. retep32 -
5. Pokerinfo - Feyenoord
6. TheGreatOne -
7. Seabert -

Aanmelden kan nog tot 28 augustus!

Geplaatst

Helaas, ben uitgesloten van deelname van kanspelen (cruks) ik doe niet mee.

Geplaatst

Leuk spel, Seabert! Ik ga voor Twente bij de eerste spelronde.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.