Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Onetime's Eredivisie knock-out game, speel gratis mee!

Featured Replies

Geplaatst

@Seabert Welke regel hanteer je bij afgelastingen? Inzet retour en door naar de volgende ronde...

bewerkt door Vrede

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht deelnemers tot nu toe en hun keuze voor speelronde 4

1. Masida -
2. Vrede - Telstar
3. LuukFOD - FC Groningen
4. retep32 -
5. Pokerinfo - Feyenoord
6. TheGreatOne - FC Groningen
7. Seabert -
8. Budgetvrouw -
9. Dopey -
10. Arthur - FC Twente
11. TripleZero -
12. Guybrush - FC Groningen
13. Lady Diamond - FC Groningen
14. Brunsie - SC Heerenveen
15. Spargo - AZ
16. SmartAce -
17. Mountain - FC Groningen
18. De Valsspeler - FC Groningen

Aanmelden en je eerste voorspelling doorgeven / wijzigen kan nog tot 28 augustus!

Geplaatst
  • Auteur
15 uur geleden zei Vrede:

@Seabert Welke regel hanteer je bij afgelastingen? Inzet retour en door naar de volgende ronde...

Goede vraag! Ik heb hier al over zitten denken en Ik ben er nog niet helemaal uit hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ideeën zijn natuurlijk welkom!

Geplaatst

als het (mogelijk) je derde leven was is het makkelijk je mag gewoon blijven gokken op de volgde wedstrijden, pas als die wedstrijd wordt ingehaald weet je of het goed of fout was, was het fout dan tel je dat als of het op de originele datum gespeelt was, is het goed dan speel je gewoon verder (tenzij je natuurlijk ondertussen een volgende wedstijd fout had, en dan telt die het als einde)

lastig wordt het als het mogelijk je eerste of tweede leven is, want dan zou je bij fout uit alle teams mogen kiezen.

heb zo ook niet een oplossing voor, tenzij je zegt elk team maximaal 3 keer ipv een reset nadat je het fout had.

Geplaatst

Aangezien het enige criterium is of een team heeft gewonnen, lijkt mij de makkelijkste oplossing met het minste (administratieve) gedoe om te zeggen dat de voorspelling dus niet juist was, want er is niet gewonnen.

Die ronde void maken is overigens ook makkelijk. Spelers die die teams hadden gaan de volgende ronde door waar ze voor de afgelaste wedstrijd zaten. Voelt wellicht wat rechtvaardiger.

Geplaatst

ik maakte het veel te ingewikkeld, maar idd de wedstrijd niet tellen, lijkt me een goede oplossing, betekend wel dat op een gegeven moment niet iedereen even ver is maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem.

Geplaatst
On 8/15/2026 at 12:28 PM, retep32 said:

ik maakte het veel te ingewikkeld, maar idd de wedstrijd niet tellen, lijkt me een goede oplossing, betekend wel dat op een gegeven moment niet iedereen even ver is maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem.

Dat wordt wel een probleem je hebt als je een ronde verder bent minder te kiezen

Geplaatst
5 uur geleden zei Guybrush:

Dat wordt wel een probleem je hebt als je een ronde verder bent minder te kiezen

als die niet telt, kun je het team wat je had gekozen de volgende ronde natuurlijk weer kiezen, je keuze telde immers niet.

Geplaatst

@Seabert Ik dacht dat we al begonnen waren. Mag ik cash out doen op Telstar en FC Groningen inzetten? 😄

bewerkt door Vrede

Geplaatst
  • Auteur

1. Masida - FC Groningen
2. Vrede - FC Groningen
4. retep32 -
5. Pokerinfo - Feyenoord
7. Seabert -
8. Budgetvrouw -
9. Dopey -
10. Arthur - FC Twente
11. TripleZero -
15. Spargo - AZ
16. SmartAce -

Aanmelden en je eerste voorspelling doorgeven / wijzigen kan nog tot 28 augustus!
Doe gerust mee, het kost niks 😊

Geplaatst
  • Auteur
24 minuten geleden zei Vrede:

@Seabert Ik dacht dat we al begonnen waren. Mag ik cash out doen op Telstar en FC Groningen inzetten? 😄

Uiteraard kan dit. Wijzigingen kunnen tot 28 augustus 19:59 uur worden doorgegeven. Ik heb jouw voorspelling verandert van Telstar in FC Groningen

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei TheGreatOne:

Well done, staan 2e nu (ik ben ook blij omdat ik in deze mooie provincie woon en ook door ben)

Ik dacht....makkelijker dan dit format kan niet....blijkt het toch nog te ingewikkeld te zijn voor een enkeling 😊

Maar aan je enthousiasme ligt het in ieder geval niet!

Geplaatst
  • Auteur
Op 13-8-2026 om 21:53 zei Vrede:

Het gaat hopelijk niet vaak voorkomen dat een wedstrijd wordt afgelast, maar als een wedstrijd van het door jou gekozen team wordt afgelast dan telt je voorspelling niet mee, ga je automatisch naar de volgende ronde en kun je dat team nog steeds kiezen in de volgende ronden. Je loopt echter wel 1 goede voorspelling achter op de rest van het veld en mocht je er dan op het einde van het spel nog inzitten dan zul je een extra ronde goed moeten voorspellen ten opzichte van je tegenstander(s) die dan nog in het spel zitten.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Seabert:

Je loopt echter wel 1 goede voorspelling achter op de rest van het veld en mocht je er dan op het einde van het spel nog inzitten dan zul je een extra ronde goed moeten voorspellen ten opzichte van je tegenstander(s) die dan nog in het spel zitten.

Of om die situatie te voorkomen: Bij een VOID moet de deelnemer twee wedstrijden uitzoeken bij de volgende speelronde?

Geplaatst
  • Auteur
59 minuten geleden zei TripleZero:

Of om die situatie te voorkomen: Bij een VOID moet de deelnemer twee wedstrijden uitzoeken bij de volgende speelronde?

Dit lijkt me een prima oplossing!

Geplaatst

1. Masida - FC Groningen
2. Vrede - FC Groningen
4. retep32 -
5. Pokerinfo - Feyenoord
7. Seabert -
8. Budgetvrouw -
9. Dopey - Feyenoord
10. Arthur - FC Twente
11. TripleZero -
15. Spargo - AZ
16. SmartAce -

Geplaatst

@Seabert Heb je ook een regeling bedacht in geval meerdere spelers gelijk eindigen, d.w.z. met hetzelfde aantal punten eindigt? Strafschoppen? 😉

(Wat ook zou kunnen: voor elke ronde moet iedereen aangeven in welke minuut het laatste doelpunt van hun winnaar wordt gescoord, waarbij deelnemers niet dezelfde minuut mogen kiezen... een heel gedoe, maar ook wel spannend... (en ook pas nodig als het deelnemersveld flink is uitgedund).

bewerkt door Vrede

Geplaatst

Wat als je een leven kwijt bent krijg je dan een reset en heb je weer de keuze uit 18 teams of door met wat je al gekozen hebt

Geplaatst
  • Auteur
6 uur geleden zei Guybrush:

Wat als je een leven kwijt bent krijg je dan een reset en heb je weer de keuze uit 18 teams of door met wat je al gekozen hebt

Als je een leven kwijt bent dan krijg je inderdaad een reset en kun je weer uit 18 teams kiezen👍

Geplaatst
  • Auteur
16 uur geleden zei Vrede:

@Seabert Heb je ook een regeling bedacht in geval meerdere spelers gelijk eindigen, d.w.z. met hetzelfde aantal punten eindigt? Strafschoppen? 😉

(Wat ook zou kunnen: voor elke ronde moet iedereen aangeven in welke minuut het laatste doelpunt van hun winnaar wordt gescoord, waarbij deelnemers niet dezelfde minuut mogen kiezen... een heel gedoe, maar ook wel spannend... (en ook pas nodig als het deelnemersveld flink is uitgedund).

Fijn dat je meedenkt @Vrede. Als er spelers gelijk eindigen dan komt er uiteraard een beslissende vraag. Wat dat precies gaat worden weet ik nu nog niet, maar het zal iets simpels zijn, zoals dit spel zelf ook is😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.