Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Spin counter

Featured Replies

Geplaatst

Iemand die een goede spin teller gebruikt? Ik test regelmatig slots op een demo voordat ik deze voor bijvoorbeeld een toernooi ga spelen.

Echter heb ik weinig zin om zelf de spins te tellen of om zomaar wat spins te draaien. Ik wil wel een conclusie van mijn geteste spins kunnen trekken.

Slot tracker werkt voor mijn niet. heb geen android en de chrome extensies is er niet.

Iemand?

Geplaatst
2 hours ago, Rednax said:

Iemand die een goede spin teller gebruikt? Ik test regelmatig slots op een demo voordat ik deze voor bijvoorbeeld een toernooi ga spelen.

Echter heb ik weinig zin om zelf de spins te tellen of om zomaar wat spins te draaien. Ik wil wel een conclusie van mijn geteste spins kunnen trekken.

Slot tracker werkt voor mijn niet. heb geen android en de chrome extensies is er niet.

Iemand?

Elke generieke push counter app zou hiervoor kunnen werken als je 't op een extern apparaat installeert (moet je wel elke keer 't knoppie indrukken na een spin), maar realiseer je dat je beter kunt kijken naar average stats vanuit providers zelf en dat dit best wel tijdsverspilling is, niet lullig bedoeld.

Reden dat ik het zeg is dat slots dusdanig willekeurig opgezet zijn dat alle data die je hier uit gaat trekken nietszeggend zal zijn, want jouw enkele sessie is een veel te kleine sample om er enig voorspellend vermogen uit te kunnen concluderen, tenzij je van plan bent om biljoenen demo spins te gaan draaien.

Maar niet gevreesd, average stats zijn er dus gewoon echt wel vaak (check websites providers) en die zijn dan dus ook al gemeten over vele, vele spins en geven in ieder geval iets van een ballpark indicatie over wat "normaal" te noemen gedrag is over (meerdere) sessies.

Let dan vooral op zaken als average hitrate en bonus frequentie.

Zelfs dan kan het echter nog compleet afwijken in jouw individuele sessies, dus til ook daar niet te zwaar aan. Je kunt in feite 1 spin doen en een bonus aantikken met de max win, of 1000 spins draaien en geen zak krijgen.

Wel kun je door bovenstaande goed te onderzoeken en daarbij dan ook zeker naar zaken als volatiliteit en maximale win-caps en dergelijke te kijken uiteindelijk slimmer spelen en de betere keuzes maken qua game selectie, afhankelijk van wat je doel is op het moment dat je wilt gaan spelen.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Rednax:

n

Thanks voor je uitgebreide reactie. Dat valt altijd goed te waarderen. Ik snap dat ik daar niet teveel waarde aan moet hechten. Maar soms is bij een toernooi de selecte van de spellen best klein. Dan ga je toch vergelijken en met spelen op een demo met bijvoorbeeld 2000 spins met autoclick is dan toch wel aantrekklijk om te doen. Aangezien de info over bijvoorbeeld volaliteit niet overal hetzelfde isen soms ook ontbreekt bij de info van de provider zelf. Zie eerder topic https://forum.onetime.nl/topic/25695-aanduiding-volalititeit/

Maar de info van jou hierboven ga ik zeker ook gebruiken. Ik was nog niet zo diep op de info van providers zelf gegaan, al klinkt dat natuurlijk wel voor de hand liggend 🙂

Geplaatst
2 minutes ago, Rednax said:

Thanks voor je uitgebreide reactie. Dat valt altijd goed te waarderen. Ik snap dat ik daar niet teveel waarde aan moet hechten. Maar soms is bij een toernooi de selecte van de spellen best klein. Dan ga je toch vergelijken en met spelen op een demo met bijvoorbeeld 2000 spins met autoclick is dan toch wel aantrekklijk om te doen. Aangezien de info over bijvoorbeeld volaliteit niet overal hetzelfde isen soms ook ontbreekt bij de info van de provider zelf. Zie eerder topic https://forum.onetime.nl/topic/25695-aanduiding-volalititeit/

Maar de info van jou hierboven ga ik zeker ook gebruiken. Ik was nog niet zo diep op de info van providers zelf gegaan, al klinkt dat natuurlijk wel voor de hand liggend 🙂

Ik snap je, maar dit is een recept voor teleurstelling want zulke dingen kunnen een eindeloze en extreem tijdrovende rabbit hole worden waarbij uiteindelijk de conclusie toch altijd is - ja godverdomme, het is echt gewoon random 😂. Velen zijn je voor gegaan met dit soort onderzoekjes online, het heeft allemaal geen soort van zin. Ik speel ook graag demo play, maar dat is vooral om een gevoel te krijgen bij een kast en de mechanics te begrijpen.

Soms kun je dan wel echt daadwerkelijk concluderen dat de ene kast gewoon best makkelijk bonust in vergelijking met de andere op die manier, terwijl ze dan bijvoorbeeld wel in dezelfde volatiliteitsrange hangen. Dat heeft dan met name te maken met dat kasten vanuit 't ontwerp al vaak onder verschillende product en projectmanagers hangen bij de providers zelf (en de ene persoon is de andere niet), ook zijn math models vaak onderling vergelijkbaar mits je er achter komt wie waar op heeft gezeten in die design fase.

Check ook de grotere online communities waar reps actief zijn vanuit de providers. Hier zitten de echte liefhebbers en dat weten ze, dus daar wordt vaak onder de reviews en in de comments dan ook net even wat meer gedeeld dan op andere plekken. Google is your friend hierin. Providers hebben zelf ook nog wel eens een social hub (bv Playin bij Evo) waar dat ook voor geldt.

bewerkt door devad

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.