Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Infomedics (scam mail)

Featured Replies

Geplaatst

Ja, zit je bij de tandarts, krijg ik altijd een rekening van het tussen bedrijf Infomedics, gaat al jaren goed en zeer professioneel. Van de week kreeg ik een mail en dacht, hu, heb ik nog niet betaald via Infomedics en wilde bijna klikken erop. Ook hier zullen ongetwijfeld weer slachtoffers vallen, lijkt soms zo echt.

Ontvangen jullie ook dit soort (fishing) emails?

infomedics spam email

Scherm­afbeelding 2026-08-25 om 12.49.24.png

Geplaatst
1 hour ago, TheGreatOne said:

Ontvangen jullie ook dit soort (fishing) emails?

Ja joh, aan de lopende band en met name op mijn oudere adressen. Het is enorm kwalijk maar tegelijk vind ik het altijd interessant om te zien wat ze nu weer bedacht hebben ergens in een krot, om de westerse wereld maar weer te proberen te ontdoen van een stukje weelde door misbruik te maken van onze collectieve domheid.

Maar goed, op de een of andere manier kunnen ze het nog zo professioneel mogelijk over laten komen allemaal, maar die brakke beheersing der nederlandsche taal zie je er vrijwel altijd nog in terug komen. Daar vallen ze dan ook direct mee door de mand. Domeinen en adressen zijn ook meestal direct wel te herkennen als zijnde frauduleus.

Geplaatst

In de media was er al voor gewaarschuwd. Mijn tandarts(praktijk) heeft afscheid genomen van Infomedics en regelen hun administratie inmiddels zelf.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.