Spring naar bijdragen

Goede inkoopdeals


DennMann

Aanbevolen berichten

Zelf kan ik erg blij worden van goede inkoopdeals, waarmee veel bespaard kan worden. En ik gok dat ik vast niet de enige ben!

Een leuk voorbeeld van deze week. In een van mijn webshops verkoop ik een product dat eerder altijd €47,- inkoop was, maar onlangs is gestegen naar €55,- waardoor de marge eigenlijk niet meer interessant was. Vrijdag kreeg ik een e-mail van een andere inkopers, (die nooit zaken wilde doen) met een speciale aanbieding voor €38,50 per stuk wanneer ik er tien of meer zou bestellen.

Dinsdag gelijk maar even langs gegaan en groot ingekocht, want dit levert mij de komende tijd €16,50 extra op per bestelling! in plaats van nog maar enkele euro's winst nu per product een enorme marge. I like!

Houden jullie ook zo van dit soort deals? En heb je zelf wel eens een partij opgekocht of iets dergelijks en voor een mooi bedrag kunnen verkopen? Ik hoor het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ja, we werken vaak met inkoop deals, de standaard deals bij de Albert Heijn (Hamster weken) of de winst pakkers bij de Makro doen we altijd (vooral de spullen die niet bederven zoals shampoo e.d.) Regelmatig gooi ik ook een mailtje er tegen aan als we iets willen kopen bij een webshop wat er mogelijk is (meestal wel 10% korting als je 2 of meer koopt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.