Spring naar bijdragen

BETR - dé betting currency van de toekomst?


TheGallant

Aanbevolen berichten

Gast Oude Bekende
Op 21-12-2018 om 20:59 zei Dopey:

Ben op dit moment te druk met andere projecten, en heb BETR niet gevolgd. Wat houdt het in het kort precies in? kan men alleen een wedenschap plaatsen dmv die tokens? en als je blut bent koop je weer nieuwe zeg maar?

Dat is het idee, Ik heb het enige tijd geleden getest en ben helaas afgehaakt.

Alleen storten van coins in de app leek mogelijk. De optie om gewonnen coins op te nemen heb ik niet gevonden.
Daarnaast ben je veroordeeld tot slechts één exchange namelijk HitBTC met haar exorbitant hoge fees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Op dit moment kan je in de Betr applicatie gokken op wedstrijden van Cricket, Football, American Football, Football, Ice Hocky en tennis. Ze blijven lekker bezig om een interessante sportsbets website te maken waarbij je dus inzet met de BETR crypto muntjes. Dit is dus anders dan met je euro's inzetten op Unibet of bij de TOTO. Juist voor partijen waar online gokken verboden is (zoals in China) kan dit een potentiële zet zijn. 

 

Met mijn uitslagen loopt het nog voor geen meter en moet ik weer BETR kopen (koers doet nu rond de 0.0025$ per stuk) 

Betr sportsbetting.png

Schermafbeelding 2018-12-11 om 19.21.03.png

Schermafbeelding 2018-12-27 om 13.56.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel bezig met een uitgebreide review over BETR en hun betting site waarbij je dus de BETR munt inzet op sport wedstrijden. Wil je het ook testen en ons helpen dan stort ik 2000 BETR naar je toe op het account wat je via deze link kan aanmaken (is meteen een test voor ons om te zien of dat ook werkt): https://onetime.nl/go/betr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Met de BETR koers op 0.001383$ gaat dit niet goed! (understatement)

Het mail bericht van ik vandaag van ze kreeg ook niet:

You are receiving this email because you have a wallet at https://betrwallet.com
 
We have become aware of attempts to hack BETRwallet.com using stolen password lists from previous hacks. If you used a password on BETRWallet.com that had been used elsewhere on the web you are particularly at risk.
 
As a temporary safety measure we have suspended withdrawals from the wallet.
 
We are urging all users to please change their passwords and/or implement 2 Factor Authentication.  Simply login and select security settings to do this.  
 
We will reopen the withdrawal function on Monday 24 June 2019.  
 
Any account that is missing tokens will be made good by BETR provided these steps were adhered to - please reply to this email with your wallet address (when logged in to the wallet select "Receive" and copy the Ethereum address) if you think you are short and we will investigate.
 
We apologise for this issue.
 
Regards,
BETR Foundation
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...