Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Pamela Anderson mijn ontmoeting met haar in Las Vegas

Featured Replies

Geplaatst

Ik las net een nieuwsberichtje over Pamela Anderson dat ze hoorde dat ze nog maar 10 jaar te leven zou hebben (in jaren '90 vanwege Hepatitis C)

https://www.nu.nl/achterklap/6409014/pamela-anderson-hoorde-dat-ze-door-hepatitis-c-nog-hooguit-tien-jaar-zou-leven.html

Wat een vrouw die Pamela een hotshot. Pamela was 22 jaar en ging naar een wedstrijd van de BC Lions in het BC Place Stadium. Ze droeg een shirt van het biermerk Labatt's en een stadium camera pikte haar uit het publeik en verscheen haar prachtige gezicht op een videoscherm. Labatt's gebruikt haar vervolgens als model en vanuit daar naar de Playboy (cover in 1989) en werd ze Playmate of the Month. De rest is geschiedenis. Ik was altijd wel fan van haar (gewoon vanwege alle reuring en aandacht. En in 2007 was het zover en zag ik haar in Las Vegas (samen met Hans Klok in de show The Beauty of Magic in het Planet Hollywood hotel (waar we toevallig waren) Eerst zou Carmen Electra naast Hans staan maar ze was bang voor bepaalde trucs en toen viste ze onze Pam op en werd ze met groots respect aan het team toegevoegd. En wat een hit was dat, goud voor de publiciteit en mensen dachten zelfs dat Pamela en Hans een setje waren. De show was geen Vegas hit (het was niet Vegas waardig vond ik persoonlijk en veel mensen liepen ook uit de zaal weg tijdens de voorstellingen (veel gratis kaartjes werden er weggegeven en de zaal zat bij ons maar voor een kwart vol).

Ik staarde naar haar, een icoon en staat nog op mijn netvlies. Only in Vegas.

Dus altijd als ik een nieuwsberichtje krijg over Pamela moet ik hieraan denken. Wat zijn jullie ervaringen met Pamela? 😊

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.