SubAqua Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 Gisteren aangekomen in Las Vegas, na een vlucht van Amsterdam naar Londen en daarna rechtstreeks naar Vegas.Prima reis, op de dronken luidruchtige engeslanne naast me in de rij.Vlot ingechecked in 'kasteeltje'. Hele week gesetteld in Excalibur royal tower op de 23 e verdieping. Aangekomen in de nieuwe pokerroom kon ik meteen plaatsnemen aan de 2-6 spread limit game.Verraste gezichten van de delers, want ze wisten dit keer niet dat ik kwam.Heerlijk Gepokerd, ook al heb ik niks gewonnen. Vandaag eerst naar Walgreens gewandeld, meteen workout gedaan door niet de roltrap te nemen maar de gewone trap.Boodschapjes binnen en op naar de pokerroom. Middagsessie gedwongen afgesloten omdat de tafel leeg liep, wel winst gemaakt deze sessie. Daarna heerlijk van een wijntje en uiensoep genoten aan de bar in het Steakhouse Camelot. Daarna uiteraard weer pokeren. Even wennen hoor de nieuwe room, is nog niet helemaal klaar. Helaas is het oude wiel vervangen door een compactere versie.Supergezellige tafel, weer nieuwe mensen ontmoet. Nu tijd om te gaan slapen. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 Heel veel plezier!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 10, 2017 Report Share Posted December 10, 2017 Heerlijk, Rick terug en nu weer een Onetimer in Vegas. Enjoy en geniet van deze bijzondere momenten. Hopelijk vallen de kaarten ook lekker deze week. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 Afgelopen dagen niet veel bijzonders gedaan, want ik voelde me niet lekker. Helaas had ik een flinke griep te pakken.Gisteren dan ook maar eens naar de spa gegaan om mezelf te laten verwennen. Heerlijke sauna en stoombad, wat heeft geholpen om mijn hoofd weer helder te krijgen en de koorts te verjagen.Verder een fijne massage voor de spierpijn...Na het pokeren dan ook eindelijk een keer goed kunnen slapen.Nog 1,5 dag te gaan. Vandaag naar Bellagio gewandeld om te kijken naar de kerstsfeer. Helaas kan ik via tapatalk geen foto's posten, maar supergaaf om te zien. Daarna lekker buffetje gedaan daar (myvegas). Vervolgens doorgelopen naar Flamingo. Daar lange tijd aan de Pai gow doorgebracht en wat winst gemaakt op de Game of Thrones slot.Daarna teruggewandeld naar Excalibur, om aan te schuiven aan de pokertafel.Nieuwe promotie in de pokerroom vandaag. Hopelijk exclusief voor deze dinsdag.... Het was 'let's river SubAqua tuesday' :-(Nu bedtijd om morgen fris aan de slag te gaan. Dan maar eens mijn geluk bij craps proberen. Verder plannen om te gaan dineren met een locale vriendin. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Dank voor je update Subbie, Jammer dat je flink ziek was. Vaak komen dit soort dingen als je drukke periode achter de rug hebt en dan kan ontspannen op vakantie. Enjoy the Craps :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 Dank voor je update Subbie, Jammer dat je flink ziek was. Vaak komen dit soort dingen als je drukke periode achter de rug hebt en dan kan ontspannen op vakantie. Enjoy the Craps :-)Gebeurt me inderdaad vaak. Maar dan blijft het meestal wel bij een dag niet lekker voelen of een verkoudheid.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Probeer nog lekker te genieten van je laatste momenten. En stiekem heb je wel een voordeeltje. Niet spelen is ook: "niet verliezen" Maar daar kwam je niet voor, toch? Dus hup, naar de pokertafel! pak je laatste momentjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Ik kreeg gisteren deze via de app van @SubAqua. Geeft lekker de Kerstsfeer weer. ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 En nog één van @SubAqua 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted December 15, 2017 Author Report Share Posted December 15, 2017 Bedankt voor het posten@Gertjan_De_Meern 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts