Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Missen jullie die ouderwetse gokkasten?

Featured Replies

Geplaatst

Ik vond die oude gokkasten altijd zo leuk! Bij HC die van Troy o.i.d. met die roze paardjes. Maar ook die eenarmige bandieten met de duiveltjes zijn inmiddels verdwenen. Alles is bijna één pot nat.

In de automatenhallen worden ze ook steeds minder. Afgelopen vrijdag bij Kiri in Hoogeveen geweest, nog nooit iets verloren daar trouwens, en daar gelukkig nog 4 ouderwetse Grand Slam kasten. 

Ben ik de enige die ze mist?

Geplaatst
18 minuten geleden zei Solidagio:

Ik vond die oude gokkasten altijd zo leuk! Bij HC die van Troy o.i.d. met die roze paardjes. Maar ook die eenarmige bandieten met de duiveltjes zijn inmiddels verdwenen. Alles is bijna één pot nat.

In de automatenhallen worden ze ook steeds minder. Afgelopen vrijdag bij Kiri in Hoogeveen geweest, nog nooit iets verloren daar trouwens, en daar gelukkig nog 4 ouderwetse Grand Slam kasten. 

Ben ik de enige die ze mist?

De oude automaten als collosus, revolution, double dice, jackpot, lotus, Hot shot, red yellow en zoveel meer worden zeker gemist

Geplaatst

Hi zeker ik ben echt een old school gokker. Geen video kasten voor mij alleen echte rollen. De echte leuke kasten zijn er niet meer zoal Cops en robbers Lucky fruit Top shot.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben erg slecht in de namen van die gokkasten (onthouden). Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden met die roze paardjes bijna in slaap viel. Kreeg bonus na bonus na bonus. Het maximale. Geweldig natuurlijk, maar het duurde zó lang! 😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.