Spring naar bijdragen
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!

Beoordeel Betnation op Trustpilot

Featured Replies

Geplaatst

Naar aanleiding van een post vandaag van @FopSmurf1 bij zijn online avontuur bij Betnation, wilde ik even snel ook testen naar hun promoties en snel een storting gedaan, bonus gepakt, paar rondjes live roulette gespeeld (vanaf 0.10€) Uitbetaald en stond binnen 1 minuut op mijn rekening!

Toen kreeg ik een mail van Betnation of ik hun wil beoordelen op Trustpilot en dacht hey, even checken of ze ook de 1, 2 en 3 ster niet door laten gaan (zoals bij WINZ, zie forum topic aldaar) Maar nee, je kon gewoon op 1 ster klikken en werd meteen doorgeleid naar de goede Trustpilot pagina (nice one) En een mooie review (4 ster) voor ze achtergelaten. Zo kan het dus ook en dat WiNZ het nog steeds niet heeft aangepast zegt wel heel veel vind ik persoonlijk.

Scherm­afbeelding 2026-10-11 om 16.41.04.png

Scherm­afbeelding 2026-10-11 om 16.37.43.png

Scherm­afbeelding 2026-10-11 om 16.38.46.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei TheGreatOne:

Naar aanleiding van een post vandaag van @FopSmurf1 bij zijn online avontuur bij Betnation, wilde ik even snel ook testen naar hun promoties en snel een storting gedaan, bonus gepakt, paar rondjes live roulette gespeeld (vanaf 0.10€) Uitbetaald en stond binnen 1 minuut op mijn rekening!

@TheGreatOne Alleen ging het bij mij over Tonybet😉

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.