Jappie Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Goedemorgen, Mijn collega stelde mij de volgende vraag: "Mijn zoon heeft geld belegt bij ZOOMTRADER. Weet jij iets over dit bedrijf?" Kennen jullie dit bedrijf en/of hebben jullie hier ervaringen mee? groet Jappie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Ik begin er niet aan. Heeft het veel weg van gokken en dan zijn er betere opties. Ziet er een beetje schimmig uit. Google en je vind genoeg. LVOAB is een betere investering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Mooi de laatste zin van geen commissie rekenen. Maar we maar 83 procent uitbetalen als je goed gegokt hebt. 17 procent commissie dus. Desondanks kan t voor gokkers een oplossing zijn. Ken verder de specifieke partij niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 Je kunt tegen je collega wel zeggen day zijn zoon niet aan het beleggen is maar aan het gokken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 23, 2015 Report Share Posted April 23, 2015 De-installeren, verlies nemen en nooit meer terugkijken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jappie Posted April 24, 2015 Author Report Share Posted April 24, 2015 Dank je wel voor de antwoorden. Ik heb ze door gestuurd en mijn collega is dankbaar voor de antwoorden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Ik had er ook nog nooit van gehoord. Even op Google gekeken en veel negatieve reacties gezien. Ik ben sowieso meer van het traditionele beleggen. Beleggen op een echte beurs en via een erkende, bekende Broker. @Jappie, juiste actie, advies richting je collega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts