Jump to content

Een account verifiëren online industrie / problemen voorkomen


Recommended Posts

Een account verifiëren is vereist volgens de wet !! 

 

Meestal  klinkt het alsof een online casino jouw  proberen te pesten.

Account verifiëren doen ze niet voor de lol. Het kost ze alleen maar extra werk .

 De reden waarom een online aanbieder om je documenten moet vragen is simpelweg omdat ze daartoe verplicht zijn volgens de wet.

 casino's met een MGA licentie zijn gedwongen om informatie van een speler op te vragen ( vooral als deze cashout in totaal meer dan 2300 euro , of voor de tweede keer is ) .

 Er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen als het om bedragen minder dan 2300 euro gaat .  zoals wanneer er volgens de financiële administratie sprake is van ongebruikelijke transacties of verdachte omstandigheden .

De belangrijkste reden voor het opvragen van je documenten is dat ze daarmee willen weten dat je echt bent wie je zegt dat je bent.

Daarnaast kan ook gecontroleerd worden dat de betalingsmethoden die je gebruikt inderdaad van je zijn en uiteraard

Het tegengaan van fraude en witwassen van geld .

verifiëren en je documenten  is niet alleen om aan alle wettelijke vereisten te voldoen maar ook om je eigen veiligheid te garanderen.

Wat heb jij ( als Nederlandse speler ) nodig om je account te verifiëren ?

Over het algemeen zijn er drie verschillende onderdelen die gedekt moeten worden :

1.      Een geldig identiteitsbewijs zoals een ID-kaart, paspoort of rijbewijs ( JE BSN NUMMER MOET JE AFDEKKEN EN ELKE online casino HOORT DIT NOU EENMAAL TE WETEN ) . Geen BSN NUMMER DUS .

2.      Een rekening of formele brief met uw naam en adres minder dan 3 maanden oud

3.      Een foto of kopie van uw bankpas OF een bankafschrift welke minder dan 3 maanden oud is .

Ondanks het feit dat het  allemaal moeiteloos hoort te verlopen , Ik hoor wel vaker klachten . Spelers die een paar duizend gewonnen hebben en

alsnog zich zorgen maken over het goede verloop van dit verifiëren  proces .

Soms hebben ze al een paar honderd ( of meer zelfs ) verloren en opeens winnen ze een goed en decent bedrag . Dan kan ik me inderdaad heel goed bij voorstellen dat je graag en moeiteloos betaald wilt worden .

Wat is de beste oplossing hiervoor ? Wat kan je het beste doen ( vanaf het begin ) zodat je je later geen zorgen hoeft te maken over dit vervelende en soms tijdrovende  verifiëren  proces ?

Simpelweg je account gelijk laten verifiëren . Zodra je je bij een online aanbieder registreert en na je eerste storting .

Stuur maar een mail naar de casino  met een verzoek tot verifiëren van je account ( Wacht niet tot je wat gewonnen hebt ) . Op deze manier heb jij dit vervelende proces zo snel mogelijk achter de rug en bespaar je jezelf hoop ellende in toekomst .

 

Indien er suggesties zijn , laat maar effe weten . We kunnen allemaal goeie tips gebruiken .

 

MVG , Pat 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Goed topic. Voor mij voelt het inderdaad ook snel alsof de kans bestaat dat ze expres moeilijk gaan doen bij uitbetalen.
Vooral ook omdat je, als je op internet zoekt, over ieder casino wel horrorverhalen kan vinden waarbij het soms onduidelijk is of het casino in zijn recht stond of dat de speler eigenlijk gelijk had. Al denk ik wel dat het vaak aan de speler ligt en die niet altijd het hele eerlijke verhaal op internet zetten.

Over het algemeen denk ik, dat als je zelf alles eerlijk hebt ingevuld en je zaakjes goed op orde hebt, dat je weinig te vrezen hebt en je gewoon uitbetaald zal worden.

Als je echter een paar duizend euro wint, snap ik ook dat je huiverig wordt als de uitbetaling ineens dagen duurt en je allerlei procedures moet doorlopen. Zeker als een paar duizend euro relatief veel geld is in jouw situatie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2.maanden geleden is dus mijn account geverifieerd door Kroon casino na het winnen van een leuk bedrag,alles opgestuurd en uitbetaald..Nu heb ik weer wat laten uitbetalen maar kroon betaalt niet ,mijn rekening is geblokkeerd omdat het volgens hen een zakelijke is(wat dus niet zo is).Dus wat heeft  het voor nut als ze je eerst verifiëren(en alles goed is)en 2 maanden later blokkeren en niet je gewonnen.geld uitbetaald krijgt.

Mvg jacco

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beste jackPot..100% geen storting met zakelijk (kon ook niet want die is al een jaar geblokkeerd)werd er is mijn account 2 maanden geleden geverifieerd bij een hogere uitbetaling en ook goedgekeurd.En ook heb ik weer al de bewijsstukken gemaild.Id,screenshot internetbankeren met mijn rekeningnummers enz.maar ze blijven bij hun besluit

Mvg jacco

Link to comment
Share on other sites

8 uur geleden zei Jacco:

2.maanden geleden is dus mijn account geverifieerd door Kroon casino na het winnen van een leuk bedrag,alles opgestuurd en uitbetaald..Nu heb ik weer wat laten uitbetalen maar kroon betaalt niet ,mijn rekening is geblokkeerd omdat het volgens hen een zakelijke is(wat dus niet zo is).Dus wat heeft  het voor nut als ze je eerst verifiëren(en alles goed is)en 2 maanden later blokkeren en niet je gewonnen.geld uitbetaald krijgt.

Mvg jacco

 

Ik weet niet wat het beleid van JackPot of  TheGreatOne is ten opzichte van dit soort zaken is .  Maar als je denkt dat je in je gelijk staat en uiteraard je kan dat bewijzen , mischien doorsturen deze bewijzen naar @ jackpot is een optie ??  Zodat ze  met casino contact opnemen ( als 3e partij bemiddelaar ). Nogmaals ik weet niet wat hun beleid is , maar dat zou ik geprobeerd hebben als ik jou was .

Inderdaad zeer vervelend , maar je moet het zo zien dat mijn originele post was niet bestemd voor maar één casino . Het was een algemene mededeling . Als het om betrouwbaarheid gaat , de kwaliteit van casino's lopen uiteen natuurlijk . Dus omdat een casino zich niet aan de regels houdt ( wat in dit geval simpelweg een menselijke fout kunnen zijn ) en vanuit gaan dat je gelijk hebt uiteraard  , wil niet zeggen dat ze allemaal op de zelfde boot varen .  ☺️ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beste Pat;

Dat begrijp ik,ieder casino heeft zijn eigen beleid en werknemers.

Ik denk dat het in mijn geval een gevalletje van ,niet verder kijken dan hun neus lang is.Alle gegevens die aantonen dat het een privérekening is liggen bij kroon naar op dit moment niemand die er even induikt.Maar ik ga door met bellen,mailen en chatten...net zolang tot ik een welwillende medewerker tref.

Mvg jacco

 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Pat:

Ik weet niet wat het beleid van JackPot of  TheGreatOne is ten opzichte van dit soort zaken is .  Maar als je denkt dat je in je gelijk staat en uiteraard je kan dat bewijzen , mischien doorsturen deze bewijzen naar @ jackpot is een optie ??  Zodat ze  met casino contact opnemen ( als 3e partij bemiddelaar ). Nogmaals ik weet niet wat hun beleid is , maar dat zou ik geprobeerd hebben als ik jou was .

Inderdaad zeer vervelend , maar je moet het zo zien dat mijn originele post was niet bestemd voor maar één casino . Het was een algemene mededeling . Als het om betrouwbaarheid gaat , de kwaliteit van casino's lopen uiteen natuurlijk . Dus omdat een casino zich niet aan de regels houdt ( wat in dit geval simpelweg een menselijke fout kunnen zijn ) en vanuit gaan dat je gelijk hebt uiteraard  , wil niet zeggen dat ze allemaal op de zelfde boot varen .  263a.png 

 

Link to comment
Share on other sites

10 uur geleden zei Jacco:

Beste Pat;

Dat van die 3e  partij wil ik graag proberen kan je me vertellen hoe dat moet..?

Ik zou gewoon naar de MGA stappen in plaats van er allerlei mensen bij te halen. Daar is de MGA voor. Ze hebben ook een hele mooie live chat voor spelers in geval van problemen.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Gier:

Ik zou gewoon naar de MGA stappen in plaats van er allerlei mensen bij te halen. Daar is de MGA voor. Ze hebben ook een hele mooie live chat voor spelers in geval van problemen.  

Is een goed punt . Maar meestal duurt veels te lang voordat je enige resultaten boekt . 

Link to comment
Share on other sites

20 minuten geleden zei Pat:

Is een goed punt . Maar meestal duurt veels te lang voordat je enige resultaten boekt . 

Dat valt wel mee als de operator de boel daar niet loopt te traineren. 

Naar mijn mening is het ook de meest logische stap. Als je onjuist wordt behandeld, kun je het beste het hoofd koel houden en:

1. Zorgen dat je alles netjes hebt gedocumenteerd. Zo niet, dat alsnog doen.

2. Er proberen uit te komen met de operator. 

3. Klagen bij de MGA.

4. Een advocaat een brief laten sturen.

Kroon Casino valt niet onder de ADR-regeling en een speler die vanuit Nederland speelt ook niet. Kroon mag - in verband met allerlei privacyregels - amper informatie geven aan of bespreken met derden. 

Als je bij 3 of 4 begint, krijg je vroeg of laat toch op je bordje dat je 1 niet hebt gedaan en 2 niet hebt geprobeerd. Met 2 niet te lang blijven soepen door elke avond in de helpdesk te gaan vergaderen. Helpdeskmedewerkers hebben voor veel dingen simpelweg weinig tot geen bevoegdheden. Zet je klacht netjes op mail en vraag het casino om een officiële reactie. 

4 kun je ook gewoon in Nederland proberen, aangezien je in Nederland zit en in Nederland speelt. Als 3 niks uithaalt en je geen zin hebt in 4, kun je er nog altijd voor kiezen om het overal op forums en websites te kwakken. Wil je 3 en 4 wel proberen? Dan werkt dat vaak alleen maar averechts. Net zoals schelden, grove mails sturen, etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/14/2017 at 9:01 PM, Jacco said:

2.maanden geleden is dus mijn account geverifieerd door Kroon casino na het winnen van een leuk bedrag,alles opgestuurd en uitbetaald..Nu heb ik weer wat laten uitbetalen maar kroon betaalt niet ,mijn rekening is geblokkeerd omdat het volgens hen een zakelijke is(wat dus niet zo is).Dus wat heeft  het voor nut als ze je eerst verifiëren(en alles goed is)en 2 maanden later blokkeren en niet je gewonnen.geld uitbetaald krijgt.

Mvg jacco

 

Je mag uitsluitend maar met 1 rekening storten. Dus wanneer je een account maakt, verificatie doet, moet je ook bij 1 en hetzelfde rekeningnummer blijven. Ik ben hier 1x op de vingers getikt door Kroon, maar toen ik het bedrag wat zakelijk betaald was met uitbetaling weer compenseerde met het bedrag dat ik uitgaf, kon ik de rest prive over laten boeken.

In de TOS staat dat je zelf een verantwoording hebt met name tot dit soort zaken. Die verplichting ligt niet bij hun. Maar ook hier vind ik hun reactie hoogstwaarschijnlijk te easy om je niet uit te hoeven betalen. Ik geloof er heilig in dat net zoals bij verzekeringsmaatschappijen die trachten te schikken met mensen in voordeel van de verzekering ook hier mensen werken die in het voordeel van het casino werken en niet voor hun klanten. M.a.w als ze ook maar 1 stok kunnen vinden om je mee te kunnen slaan dan doen ze dat. En het uitgekeerde wat oorspronkelijk voor jou was bedoeld schuiven ze zichzelf lekker toe.

Doe jezelf een lol en stop met online play. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Dit is een zeer interessant onderwerp voor mij omdat ik dit voor het eerst tegenkwam vanwege mijn domheid. Ik speelde gratis slots, maar besloot om een storting te doen en tegen de laagste tarieven te spelen. Ik had niet verwacht, maar vanaf de derde rol won ik $ 80! En omdat ik een account op een nep-e-mailadres heb geregistreerd, kon ik mijn winst nog steeds niet krijgen. Ga daarom bij het kiezen van een spam onmiddellijk door verificatie en speel in het casino van uw land. Omdat betalingen mogelijk veel bewijs van verblijf in het land vereisen. Ze eisten een contract met mij van de internetprovider!🧐

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.