Jump to content

Kroon betaald niet uit.


Recommended Posts

Ik speel nu ruim een jaar bij kroon casino en nu is mijn bankrekening geblokkeerd...ik zal even de voorgeschiedenis opratelen..Ik begon dus als online casino leek bij kroon , geld gestort met mijn zakelijke rekening en spelen met €50 op mijn account..en door mijn beginners onkunde zet ik alles per ongeluk in bij het roulette..27 ...shit geld kwijt dacht ik maar...kassa...gelijk laten uitbetalen maar kreeg bericht dat ik niet met een zakelijke rekening mocht spelen maar het voor één keer zouden uitbetalen als ik mijn privebanknummer zou doorgeven met ID,bankafschrift,enz.dat werd allemaal goedgekeurd en uitbetaald...daarna nog verschillende keren bedragen van enkele honderden euro's laten uitbetalen....tot vandaag..een leuk bedrag laten uitbetalen dacht ik maar kroon heeft de rekening geblokkeerd omdat het een volgens hen een zakelijke is...wat dus niet zo is...ik heb dus van alles opgestuurt.kopie prive bankpas,screensave Internet bankieren met al mijn rekeningnummer enz...maar ze blijven erbij dat het een zakelijke rekening is en ik het geld alleen krijg als ik mijn priverekening opgeef .En dat kan dus niet meer omdat deze door Kroon is geblokkeerd omdat die volgens kroon zakelijk is.Ik krijg het idee dat als je teveel win ze problemen gaan zoeken.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Een 0800 nummer voor een bedrijf uit Malta dat zich niet mag richten op de Nederlandse markt? Op de website zie ik gewoon een 0356 nummer staan, wat een gewoon Malta nummer is.

De review van Kroon, die ik al een tijdje geleden heb gemaakt, was toch best wel positief. Uitbetalingen heb ik helaas niet echt gehad, ik verlies altijd helaas bij Kroon.

Link to comment
Share on other sites

Op 14-12-2017 om 21:59 zei JackPot:
Een 0800 nummer voor een bedrijf uit Malta dat zich niet mag richten op de Nederlandse markt? Op de website zie ik gewoon een 0356 nummer staan, wat een gewoon Malta nummer is.
De review van Kroon, die ik al een tijdje geleden heb gemaakt, was toch best wel positief. Uitbetalingen heb ik helaas niet echt gehad, ik verlies altijd helaas bij Kroon.

 


Was vroeger 100% een 0800/0900 nummer, maar idd tegenwoordig 0356.

 

Link to comment
Share on other sites

Een raar verhaal. 

Als ik het goed begrijp hebben ze tijdens de eerste keer controleren bij uitbetalen gezien dat er een afwijking zit tussen de rekeninghouder en de accounthouder bij hun? Daar hebben ze bij gezegd dat het voor deze ene keer ok is, maar dat het niet de bedoeling is dat je stort met je zakelijke rekening.

En dan doe je dat toch? 

Of begrijp ik iets niet goed?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.