


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Pat
Wanneer je bij een online aanbieder een gokje waagt , ( vanuit gaan dat je de juiste keuze hebt gemaakt en het gaat om een betrouwbare aanbieder ) meestal ga jij niet op te rekenen dat er iets verkeerd gaat. Over het algemeen gebeurt dat ook niet . Wat je doet is simpelweg spelen / inleveren van nodige documenten / winst maken en krijgen uitbetaald . Of in het ergste geval , verlies leiden .
Lets face it , het is gokken en het kan alle kanten op gaan.
Daarnaast kan het zijn dat je op ene of andere manier , met casino in conflict raakt .
Je bent van het mening dat je verlies onrechtmatig is ?
Je hebt storing gehad en casino heeft niet netjes gereageerd op je vragen ? ,
Jij vind dat je winning ontrecht door casino is in beslag genomen ?
Of .................................
Dus, wat is het eerste dat je moet doen wanneer u een klacht wilt indienen?
Hier zijn de volgorde :
1 - Contact opnemen met de klantenservice .
Casino's hebben een klantenservies die zeven dagen per week / 24 uur per dag voor u klaarstaat via email, telefoon of de live chat. Dat zou dus geen enkel probleem moeten zijn om contact te krijgen. In dit geval hoor jij meestal binnen 24 uur een reactie ontvangen .
2- Is het antwoord van de klantenservice niet goed genoeg en je bent er niet mee eens ?
Dan kan jij schriftelijk een klacht indienen bij de manager van de betreffende afdeling . Dus je reageert op de mail van klantenservice en je schrijft dat je het niet eens bent met de uitspraak en je wilt graag dat de situatie opnieuw wordt bekeken door een manager. Ongeacht zijn beslissing , je zal in ieder geval binnen een korte tijd een reactie ontvangen .
3- Ben jij niet eens met de uitspraak van de klantenservice manager ?
In dit geval kan jij een klacht indienen bij klachten afdeling van de betreffende casino.
Die kan jij bereiken via een email adres . Echter staat deze mail adres niet publiekelijk weergegeven en hij is niet voor iedereen beschikbaar. maar je krijgt het well wanneer je daarom vraagt bij de klantenservice. Duss alsnog nog een poging wagen door één van de grote bazen te spreken.
4- Gaat het op dat moment nog niet naar je zin? Dan kan jij deze escalatie met betreffende online casino bij de licentieverlener aankaarten .
Speel jij bij een online casino met een MGA licentie ? dan zal jij dus contact moeten opnemen met de Malta Gaming Authority.
Houd er wel rekening mee dat je vanaf dat moment geen direct contact meer mag hebben met het betreffende online casino. evenals je mag niet op een openbare forum ( of op het internet ) daarover uitspraken doen en verder praten over deze specifieke klacht. Jouw communicatie over dit conflict gaat dan via de MGA. Wacht maar hun uitspraak rustig af zal ik maar zeggen .
Afhandeling via de licentieverlener neemt meestal meer tijd in beslag , maar wel een stuk effectiever !!
PS , d procedure is bedoeld voor Nederlandse spelers .
Indien er vragen of suggesties zijn , hoor ik het graag .
MVG,
Pat
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.