ROELETTE Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 Je wilt geld verdienen met de Bitcoin, maar hoe werkt dat precies? In onderstaande post help ik je op weg. Dit is een van de makkelijkste manier voor het kopen van bitcoins of andere cryptocurrencies. Stap 1: Ga naar Binance.com en klik op register Stap 2 Vul je email adres in en bedenk een wachtwoord. Stap 3: Bevestig je mailadres, in je mail heb je een email ontvangen die je kan bevestigen. Check je spam mail! Stap 4 Log in op www.binance.com Stap 5 Klik rechts bovenin op de drie streepjes of balletjes. Stap 6 Klik op deposits and withdrawal. Stap 7 Klik op deposit. Stap 8 Voer in welke currencie je wilt kopen(btc is bitcoin) Stap 9 Hier zie je een 25 cijferig en letterige code. Kopieer deze code, dit is je ontvangstadres. Stap 10 Ga naar Litebit (zie ook onze review) of Bitonic om je (gedeelte) Bitcoin te kopen Stap 11 Voer in voor hoeveel euro jij bitcoins wilt kopen. Stap 12 Voer je ontvangst adres in, dit is de 25 cijferig en letterige code die je eerder hebt gekopieerd. Stap 13 Ga terug naar Binance.com en ga weer naar deposits en withdrawal. Hier zie je jouw btc balans. Dit kan een aantal minuten tot een uur duren! Afhankelijk van de drukte! Je hebt nu Bitcoins in je bezit! Wil je andere cryptocurrencies zoals Ripple, neo, xvg of ethos kopen dan moet je de volgende stappen volgen. Stap 14 Klik op het woord binance Stap 15 Zoek de munt die jij wilt kopen, bijvoorbeeld NEO. Stap 16 Nu zie je een grafiek, klik op de knop 'buy' Stap 17 Hier stel je in hoeveel stuks je wilt kopen en hoeveel je ervoor wilt betalen. De prijs is per stuk en uitgedrukt in 'satoshi' (gedeelte bitcoin). Stap 18 Bij je deposits en withdrawal zie je de hoeveelheid van elke munt die je gekocht/in je bezit hebt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 Tijd dat het op Binance staat zeker bij een eerste storting kan wel 24 uur duren. Dus wees niet te snel ongerust. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Dit laatste zal afhankelijk zijn wat je wilt storten. Snelheid van Bitcoin is op dit moment inderdaad om te janken. Andere currency's lijken wel snel Over enkele dagen zal er een uitgebreid handboek met uitleg over verschillende cryptocurrencies zaken op de homepage komen. Hierdoor zul je stap voor stap bekender worden gemaakt met bitcoins, de blockchain, en allerlei cryptomunten zoals Monero, Bitcoin Cash en de topper van vandaag Verge. Hopelijk ben je dan klaar gestoomd om ook zelf te handelen op de exchanges zoals Binance. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted December 20, 2017 Report Share Posted December 20, 2017 Enkele links waar je je voordeel mee kunt doen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted December 23, 2017 Report Share Posted December 23, 2017 Litebit en Bitonic hebben hun minimum aankopen fors verhoogd. Litebit naar 250 euro en Bitonic zelfs 1000 euro! Litebit kan daarnaast nieuwe klanten op dit moment niet aan en heeft dit tijdelijk stop gezet. Bestaande klanten kunnen gewoon nog terecht. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 23, 2017 Report Share Posted December 23, 2017 Het doet me denken aan mijn cryptokitties tijd. Niet om aan te slepen. Bijzonder hoge bedragen en niet voor iedereen weggelegd om even een ‘shotje’ te wagen. Hoop dat er snel verandering komt voor de kleine portemonnee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjonniecrypto Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Hallo heb net aangemeld bij jullie en even de tijd genomen om me een beetje voor te stellen ben echt helemaal nieuw in het cryptogebeuren en en inmiddels een bitcoincore wallet op mijn maccie staan en een bread wallet op mijn telefoon verder aangemeld op Binance en Bitcoin.org (kennis is wijsheid toch?) en hoe nu verder? Las hier net boven dat bij bitonic en lite je pas vanaf 1000 en 250 kan kopen zijn er ook aanbieders waar je voor iets kleinere bedragen kan kopen ? Hoor t graag en alle tips zijn meer dan welkom maakt niet uit waarover groetjes John 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Hoi John, BIj Bitonic kan je al kopen vanaf 0.01 (zo'n 200€) aan Bitcoin en hiermee kan je overal mee uit te voeten om dit te sturen naar bijvoorbeeld je Binance handelsplatform. Stap 1 is dus een aankoop te doen (Bv op Bitonic) voor plukje Bitcoin, deze te laten ontvangen op een broker (bv op Binance) en dan kan je daar handelen. Als je dit gelukt is help ik je graag verder. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjonniecrypto Posted January 20, 2018 Report Share Posted January 20, 2018 @TheGreatOne dank je wel !! zal er morgen even mee aan de slag mocht ik op problemen stuiten dan zal ik je even opnieuw benaderen als dat goed is groet John 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts