Renzo Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 De redd coin (RDD) is in een korte tijd flink gestegen. Weet iemand wat over deze munt? Staat namelijk vrij weinig kennis over? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Toevallig hoorde ik afgelopen week voor de eerste keer over deze munt, tijdens een etentje in Apeldoorn. Dit was Tim. Ik hoop dat hij zich ook zal aanmelden op dit forum. Hij was super enthousiast over de munt die te maken heeft met social media. Ik wilde deze later nog een berg kopen, maar toen was ie al on the move. Hopelijk heeft Tim er voldoende en een mooie klapper gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Ik werd ook op de hoogte gebracht van de Reddcoin maar heb besloten er vanaf te blijven. Het zou zeker wat kunnen worden als alle social media platforms zich aansluiten maar dan nog is de vraag waarom? Wat kunnen social media gebruikers met de komst van reddcoin? Zijn er voorbeelden van het gebruik ervan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 4 uur geleden zei Renzo: De redd coin (RDD) is in een korte tijd flink gestegen. Weet iemand wat over deze munt? Staat namelijk vrij weinig kennis over? Ik had ze al . Inmiddels verkocht . Is een cryptocurrency die zich rechtstreeks op sociale media platforms richt, tot zover heeft geen concurrentie in de markt . ALS die straks ( in toekomst ) de cryptocurrency wordt voor platforms zoals Facebook, Twitter en Youtube, dan de kans is groot dat ie een echte klapper wordt in de markt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 #ReddCoin has partnered with Local World Forwarders (@lwf_ico), the first decentralized #logistics platform in the world based on #blockchain technology. #RDD is now accepted in the $LWF #ICO and will be integrated into the #LWF P2P delivery platform. https://www.lwf.io De hele cryptomarkt is knettergek geworden.. men gooit er één tweetje uit dat reddcoin te gebruiken is in één of andere ICO en de koers schiet 150% omhoog. Zomaar om een indrukt te geven hoe voortvarend men te werk gaat hun eigen nieuwsplatform is al sinds afgelopen voorjaar niet meer geupdate.https://www.reddheads.com/en/category/news-en/ Dit soort crap word dus gewoon even op rond 300 miljoen dollar gewaardeerd mijn inziens enkel en alleen omdat het een extreem goedkope coin was. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 We gaan het zien, ik heb er al meerdere goede verhalen over gehoord en heb er vandaag 15000 van gekocht. Met name met het oog op dat deze straks op meerdere sites zal worden aangeboden, de verwachting is dat daardoor de koers ook omhoog zal gaan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Een bescheiden gokje van 15.000 coins kan natuurlijk geen kwaad. Dom geld genoeg in de markt momenteel dus misschien blijft die wel stijgen. Ik verwacht dat als de populaire socialmedia platforms met eigen coins willen gaan werken ze deze zelf zullen ontwikkelen. Zo moeilijk en duur is het maken en van een coin niet. Waarom zouden ze de Reddcoin founders/investeerders rijk maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Of wat dacht je van het overkopen van Reddcoin @Digital Invest. Zo doet men dat bij Facebook, etc. Think about that! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 25 minuten geleden zei TheGallant: Of wat dacht je van het overkopen van Reddcoin @Digital Invest. Zo doet men dat bij Facebook, etc. Think about that! Overkopen van wie dan? Dat kan dus niet omdat Reddcoin gedecentraliseerd is. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted December 28, 2017 Report Share Posted December 28, 2017 Daar kun je weleens een punt hebben. Ken de coin zelf niet, maar wellicht is er het een en ander mogelijk, doordat Facebook, of welke andere social media gigant, het roer overneemt. In die zin dat personeel wordt weggekocht, of iets in die setting. Iemand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts