JackPot Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 De waanzin van cryptocurrencies is nog gaande, maar we zien de laatste dagen ook serieuze dips tevoorschijn komen. Zoals al gemeld heb ik al mijn coins verkocht, maar heb nog een klein plukje btc (0.02), wat FUN (5000), Skin (8000). De rest allemaal uitbetaald naar mijn bankrekening. Ik verwacht nog wel een halvering van de koersen de komende maand en maak een verlanglijstje klaar voor op welke koersen ik de eerste aankoopjes ga inplannen. Bitcoin op $6.500 Ethereum op $325 Litecoin op $66 Verge op $0,07 Bitcoin Cash op $800 Iota op $1 Voor de huidige crypto speculanten hoop ik dat ik nooit de stukjes ga krijgen, maar #BELIKEHILLICHANCE 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 De waanzin van cryptocurrencies is nog gaande, maar we zien de laatste dagen ook serieuze dips tevoorschijn komen. Zoals al gemeld heb ik al mijn coins verkocht, maar heb nog een klein plukje btc (0.02), wat FUN (5000), Skin (8000). De rest allemaal uitbetaald naar mijn bankrekening. Ik verwacht nog wel een halvering van de koersen de komende maand en maak een verlanglijstje klaar voor op welke koersen ik de eerste aankoopjes ga inplannen. Bitcoin op $6.500 Ethereum op $325 Litecoin op $66 Verge op $0,07 Bitcoin Cash op $800 IOTA op $1 Voor de huidige crypto speculanten hoop ik dat ik nooit de stukjes ga krijgen, maar #BELIKEHILLICHANCEHet ritje na eerste dip omhoog hebben we gehad, nu is het wachten op de totale ineenstorting van dit inmiddels gigantische luchtkasteel ter waarde van (op pieken) 650 miljard...! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bethdoth Posted December 24, 2017 Report Share Posted December 24, 2017 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 26, 2017 Author Report Share Posted December 26, 2017 Mijn koersdoel voor Verge komt snel dichterbij. Denk dat ik mijn limiet iets lager moet zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Digital Invest Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 Als Verge op 2 cent zou staan is de totale marketcap ongeveer 300 miljoen. Persoonlijk vind ik 300 miljoen voor deze coin al aan de hoge kant. Echter gezien de hype en grote hoeveelheid dom geld in de markt zou ik onder de 2 cent wel overwegen flink in te stappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts