Spring naar bijdragen

John Mcafee


TheGallant

Aanbevolen berichten

John Mcafee, oprichter van de beroemde virusscanner en tegenwoordig cryptogekkie. De laatste dagen slingerde hij iedere dag de 'coin of the day' het web op, middels Twitter. Bijna iedere cryptomunt kreeg een fijne boost. Zijn aanbevelingen leverde ook een hoop kritiek op en hij heeft daarom besloten gas terug te nemen en er de 'coin of the week' van te maken. De enorme koersstijgingen lijken erg mooi, maar vooralsnog lijkt het maar voor een klein aantal mensen echt rendabel. Deze groep mensen maakt gebruik van zogenaamde Twitter bots, die direct kunnen schakelen naar het aankopen van de aanbevolen munt. John gaf aan dat hij wilde gaan experimenteren met het  plaatsen van  plaatjes om dit tegen te gaan. Overigens geeft hij zelf aan niet in zijn genoemde munten te zitten. Het is niet enkel de garantie dat een cryptomunt een flinke koersstijging doormaakt. Zijn aanbeveling van gisteren (Tron), leek nauwelijks te stijgen.

Zal mij benieuwen hoe lang hij hier nog mee doorgaat, helemaal zuiver is het niet, lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

John Mcafee, oprichter van de beroemde virusscanner en tegenwoordig cryptogekkie. De laatste dagen slingerde hij iedere dag de 'coin of the day' het web op, middels Twitter. Bijna iedere cryptomunt kreeg een fijne boost. Zijn aanbevelingen leverde ook een hoop kritiek op en hij heeft daarom besloten gas terug te nemen en er de 'coin of the week' van te maken. De enorme koersstijgingen lijken erg mooi, maar vooralsnog lijkt het maar voor een klein aantal mensen echt rendabel. Deze groep mensen maakt gebruik van zogenaamde Twitter bots, die direct kunnen schakelen naar het aankopen van de aanbevolen munt. John gaf aan dat hij wilde gaan experimenteren met het  plaatsen van  plaatjes om dit tegen te gaan. Overigens geeft hij zelf aan niet in zijn genoemde munten te zitten. Het is niet enkel de garantie dat een cryptomunt een flinke koersstijging doormaakt. Zijn aanbeveling van gisteren (Tron), leek nauwelijks te stijgen.
Zal mij benieuwen hoe lang hij hier nog mee doorgaat, helemaal zuiver is het niet, lijkt mij.

IMG_9939.JPG slechts 40% rendement in een paar minuten. Dat was inderdaad een tegenvaller voor mr. Virusscanner. Natuurlijk zit hij zelf niet in zijn aanbevolen “Coin of the days” (dat moet hij wel zeggen); gelukkig zijn vrouw, familie, vrienden wel. Zonde om geen gebruik te maken van deze marktmanipulatie natuurlik ;-) Ben benieuwd wanneer deze vorm van oplichting gereguleerd (lees: verboden) gaat worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond tegen klokslag 12 uur was er een mooie soap aan de gang. John' zijn Twitter ging los. Daar hij in eerste instantie maar 1 coin of the week de lucht in zou slingeren, verschenen er gisterenavond ineens 4 aanbevelingen, kort achter elkaar, op zijn Twitterkanaal. Het was even vuurwerk, waarna er een nieuwe tweet verscheen van oom John:

Citaat

Though I am a security expert, I have no control over Twitter's security. I have haters. I am a target. People make fake accounts, fake screenshots, fake claims. I am a target for hackers who lost money and blame me. Please take responsibility for yourselves. Adults only please.

Prachtig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Op ‎28‎-‎12‎-‎2017 om 09:01 zei TheGallant:

Prachtig!

Gisteren toevallig de documentaire 'Gringo' over John gekeken. Sorry dat ik het zeg maar als je je in een ontwikkelingsland door 'hobby hoertjes' die normaal nog geen 10$ per nacht kosten á 900$ in je bek laat schijten. Dan ben je in mijn ogen wel echt een verschrikkelijk sneu figuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren toevallig de documentaire 'Gringo' over John gekeken. Sorry dat ik het zeg maar als je je in een ontwikkelingsland door 'hobby hoertjes' die normaal nog geen 10$ per nacht kosten á 900$ in je bek laat schijten. Dan ben je in mijn ogen wel echt een verschrikkelijk sneu figuur.

Maarja... Als ie op je bucketlist staat, dan zul je wel moeten!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren had John ook weer een coin of the week, Stellar Lumens, niet geheel onverrassend was dit de 34e keer dat het de tweede Bitcoin zal moeten worden. We zagen dat er even tractie was in deze munt, maar ook vandaag staat ie gewoon 15% lager. De pump en dumps van John McAfee lijken verleden tijd, de markt wordt langzaam volwassener.

 

Screen Shot 2018-01-16 at 07.53.40.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Gisteren had John ook weer een coin of the week, Stellar Lumens, niet geheel onverrassend was dit de 34e keer dat het de tweede bitcoin zal moeten worden. We zagen dat er even tractie was in deze munt, maar ook vandaag staat ie gewoon 15% lager. De pump en dumps van John McAfee lijken verleden tijd, de markt wordt langzaam volwassener.

 

Screen Shot 2018-01-16 at 07.53.40.png

Dat is inderdaad wel een geschikte coin voor die wanker..
Kan die de volgende keer dat die in een ontwikkelingsland meisjes die onder de armoede grens leven wil misbruiken misschien wel in XLM betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hillichance:

Maarja... Als ie op je bucketlist staat, dan zul je wel moeten! emoji23.png

Als dat op je bucketlist staat prima maar zoek dan een paar hoeren uit van enigszins gelijk kaliber. Die willen je voor 900 dollar ook echt wel even vol in de bek schijten. Dat hij hiervoor tienermoedertjes in een armland uitzoekt heeft een hele andere redenen.. om een heel lang verhaal kort te maken, John McAfee is gewoon een smerige sekstoerist van de laagste soort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.