Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Sja, Valverde is DE favoriet en er zijn eigenlijk geen redenen om aan te nemen dat hij hem NIET wint.

Henao staat 32:1. Voor wat betreft de outsiders is hij de man om op te letten denk ik zo. Nibali op 14.5 kan eventueel ook nog wel.

• 1 month later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Ik denk dat deze koers meer in het straatje van Kelderman en Mollema past. Maar voor winnen is een anders type renner nodig, Mollema heeft een sterk eindschot (Winaar nota bene van de sprinttrui in de Vuelta paar jaar geleden!) Maar tegen Moreno, Valverde en dat soort kerels is wel ietsje meer nodig.

Posted

oh boy oh boy, LottoNL rijdt weer als een dweil in de rondte. Het heeft iets hulpeloos: Vanmarcke die net de slag mist en daarna zich de ziel uit zijn lijf trapt om de kopgroep net niet te halen. Kelderman die als een B-amateur een bochtje mist in de slag van de wedstrijd. Vandaag weer Hofland in de ouderwetse chasse-patate. Als je niet mee bent, blijf dan maar gewoon zitten, dit is gewoon zonde van de energie.

Posted

NLers over het algemeen gewoon niet heel goed. Als mannen als Alaphilippe en Meintjes er gewoon bijzitten en jij als NLer niet, dan heb je gewoon een probleem lijkt me. Een groot probleem.

Posted

Vind ik sowieso een fenomeen dat hele "valgebeuren".

Sommige renners vallen vrijwel nooit, heb je renners als Nibali, Terpstra, Voeckler en Degenkolb ooit zien vallen? Terwijl er ook renners zijn die een abonnement hebben om op het asfalt te liggen. Renners zoals Gerrans, Ten Dam (!!!), Gesink, Hoogerland, vrijwel alle Colombianen & toch ook wel Boonen en Cancellara missen elk jaar meerdere koersen door valpartijen. Heeft het te maken met vaardigheid? Pure mazzel? De positie in het peloton?

Posted
Sja, Valverde is DE favoriet en er zijn eigenlijk geen redenen om aan te nemen dat hij hem NIET wint.

Henao staat 32:1. Voor wat betreft de outsiders is hij de man om op te letten denk ik zo. Nibali op 14.5 kan eventueel ook nog wel.

Valverde sterkste sprinter in LBL, goed geraden @CashCow! Heeft het jou nog iets opgeleverd? Behalve ons respect voor jouw wielerkennis.

Posted

Valverde sterkste sprinter in LBL, goed geraden @CashCow! Heeft het jou nog iets opgeleverd? Behalve ons respect voor jouw wielerkennis.

Nee, je kreeg maar 4 voor Valverde, belachelijke odds voor een klassieker. Niets op Valverde ingezet, ik had Nibali voor €10 op 14.8.