Spring naar bijdragen

Wedden op Giro Italia


CashCow

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Weening snuift gewoon nog een etappe!

Dat is sowieso de meest onderschatte nlse renner, pakt gewoon etappes in Giro en Tour, leiderstrui in Giro, Ronde van Polen even winnen (!!!) Van alle hedendaags nog actieve renners hebben alleen Mollema (1 x Vuelta) en Boom (1 x Tour & 1 x Vuelta) ritten gewonnen in grote ronden als ik me niet vergis. Weening heeft maar liefst 3 ritten in grote ronden op zijn naam staan! Daarbij zit ook de 5e etappe in de Giro bij over de Strade Bianchi! Gewoon een heel goede renner met een heel goede "kop" erop.

Ik geloof niet zo dat Contador hem zonder meer shipped. Ome Oleg heeft dit jaar nog geen drol gewonnen en daar doet hij het niet voor. De Tour moet gewonnen worden. Dus Contador krijgt een veredeld B-team mee en mag zich onder geen beding het apezuur fietsen in Italië. Aan de andere kant doet El Pistolero dat gewoon lekker toch, maar de odds van minder dan 2 zijn echt te mager voor mij om er iets op te zetten.

De pieken gaan op Porte, die waarschijnlijk wel met het best denkbare team aan de start zal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben benieuwd hoe "El Pistolero" de etappe vandaag doorkomt. Gevaarlijke dag. Hij kan zomaar op 10 minuten gereden worden als het even niet mee zit.

Overigens zie je nu maar: De odds op favorieten in grote ronden zijn gewoon te krap om er iets aan over te houden. Contador stond op een bepaald moment op 1.8. Dan mag hij 3 weken lang geen ongelukkige lekke banden, geen mongolenwaaiers, geen valpartijen, geen hongerklopjes en geen betere tegenstanders tegenkomen.

Ik denk dat het gewoon uberhaupt geen zin heeft om op favorieten te betten in grote ronden.

/On a sidenote:

Is jullie het BIZAR slechte rijden van LottoNL opgevallen? Holy crap, ik ben echt best wel geschokken van de collectieve wanprestatie.

Je kan toch ook geen ploeg naar de Giro sturen die bestaat uit: Kruijswijk, Moreno Hofland, Rick Flens, Martijn Keizer, Nick van der Lijke, Bert-Jan Lindeman, Robert Wagner (Die het peloton niet kon volgen en op dag 4 al weg was) en Maarten Tjallingi.

Zowel Hofland als Kruijswijk heeft echt letterlijk niemand bij zich om het vuile werk op te knappen.

Kruijswijk en Hofland kunnen echt wel iets. Lindeman is een lekker coureurtje die in een ontsnapping mee kan, net als Tjallingi, maar de rest is gewoon niet WorldTour waardig.

Er zit gewoon geen lijn in die ploeg: Er is 1 mannetje voor het voorjaar (Vanmarcke) een paar tweedelijns ronderenners (Gesink, Kelderman, Ten Dam) dan nog een handje met B-sprinters (Hofland, Van Asbroeck). Er zijn geen eendagsrenners die enige kans maken op een Waals monument, geen tijdrijders, geen (top)sprinters, in elke ploegentijdrit is het hopen op een plekje in de top 15. Een man waarmee je grote ronden kunt winnen is er ook niet. De rest wat er rijdt is gewoon niet sterk genoeg voor de WorldTour, aardige jongens, voorbeeldige schoonzonen, maar de Tour (of de Ronde van Drenthe for that matter) ga je er niet mee winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.